Jump to content

Mathieu Flamini


Jesper

Flamini er tilbake  

41 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Jeg er overhodet ikke bekymret for om Flamini forsvinner eller ei. Han har vært svært god for oss i år, men jeg tror faktisk vår franske venn i Portsmouth hadde taklet rollen kanskje like bra. Men slik ble det ikke, og det tror jeg kanskje Wenger ikke hadde forestilt seg!

 

 

Forstår jeg din manglende bekymring for at Flamini drar med at Diarra, som spiller for en annen klubb, etter ditt syn muligens kunne gjort en like god jobb som Flamini????? :P

 

 

Jeg skjønte heller ikke denne. Synes det var motsigelser

 

BE

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 917
  • Created
  • Last Reply

Om Flamini forsvinner lærer han nok samme leksa som sine forgjengere. Innen kort tid sliter han med å finne seg til rette etter å ha spilt ekte fotball i Arsenal. Man vet ikke hva man har før man mister det. Henry er vel det tydeligste eksempelet på det. :P

 

 

Håper Flamini blir, men har mine tvil.

Tviler på at Flamini slukner i en annen klubb. Han er 24 år og i motsetning til sine forgjengere har han sine beste år framfor seg og ikke bak seg. :P

Link to comment
Share on other sites

Sist vi mistet to sentrale midtbanespillere (Vieira, Edu) fikk vi en elendig sesong i serien etterpå (vi holdt jo nesten på å havne bak Tott). Mister vi både Diarra og Flam denne sesongen, kan det bli tungt neste år...

Tror ikke tapet av Diarra har skadet så veldig...

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror Diarra kunne vært et godt alternativ til Flamini. Og jeg tror faktisk både Denilson og Song kan klare det neste år. Men, jeg ser at jeg kan ta feil i mine vurderinger/undervurderinger av Flamini. Alt står ikke og faller ved Flamini. Jeg tror det finnes andre som også kan ha den rollen.

Link to comment
Share on other sites

Sist vi mistet to sentrale midtbanespillere (Vieira, Edu) fikk vi en elendig sesong i serien etterpå (vi holdt jo nesten på å havne bak Tott). Mister vi både Diarra og Flam denne sesongen, kan det bli tungt neste år...

Tror ikke tapet av Diarra har skadet så veldig...

 

Tapet av Diarra kan muligens fort utvikle seg til å være enda verre enn et eventuelt tap av Flamini. Det kan høres rart ut, men Diarra har et vanvittig stort potensiale. Han er enda bedre med ball enn Flamini, og har nesten like stor løpskapasitet.

 

Flamini er nok på maksnivå nå, for nivået han har ligget på i år har vært helt enormt, men Diarra kan nok komme opp på dette nivået han også, eller enda høyere, for han er ennå ikke ferdigutviklet.

Link to comment
Share on other sites

Sist vi mistet to sentrale midtbanespillere (Vieira, Edu) fikk vi en elendig sesong i serien etterpå (vi holdt jo nesten på å havne bak Tott). Mister vi både Diarra og Flam denne sesongen, kan det bli tungt neste år...

Tror ikke tapet av Diarra har skadet så veldig...

 

Tapet av Diarra kan muligens fort utvikle seg til å være enda verre enn et eventuelt tap av Flamini. Det kan høres rart ut, men Diarra har et vanvittig stort potensiale. Han er enda bedre med ball enn Flamini, og har nesten like stor løpskapasitet.

 

Flamini er nok på maksnivå nå, for nivået han har ligget på i år har vært helt enormt, men Diarra kan nok komme opp på dette nivået han også, eller enda høyere, for han er ennå ikke ferdigutviklet.

 

Veldig uenig i kritikk, tror aldri Diarra kan bli like stor som Flamini, men trodde aldri Flamini kunne bli så stor som flamini, Hvem vet?

Link to comment
Share on other sites

Sist vi mistet to sentrale midtbanespillere (Vieira, Edu) fikk vi en elendig sesong i serien etterpå (vi holdt jo nesten på å havne bak Tott). Mister vi både Diarra og Flam denne sesongen, kan det bli tungt neste år...

Tror ikke tapet av Diarra har skadet så veldig...

 

Tapet av Diarra kan muligens fort utvikle seg til å være enda verre enn et eventuelt tap av Flamini. Det kan høres rart ut, men Diarra har et vanvittig stort potensiale. Han er enda bedre med ball enn Flamini, og har nesten like stor løpskapasitet.

 

Flamini er nok på maksnivå nå, for nivået han har ligget på i år har vært helt enormt, men Diarra kan nok komme opp på dette nivået han også, eller enda høyere, for han er ennå ikke ferdigutviklet.

 

Veldig uenig i kritikk, tror aldri Diarra kan bli like stor som Flamini, men trodde aldri Flamini kunne bli så stor som flamini, Hvem vet?

 

Absolutt ingen!

Link to comment
Share on other sites

Får den gutten her mye spilletid trur jeg han kommer til å bli en av de beste på Arsenal i fremtiden.

 

Tror han blir viktig om noen år. Kanskje neste år allerede?

 

 

Noen trodde, men svært få! :P

Tviler på at Diarra blir noe bedre enn det Flamini for øyeblikket er.

Bra spiller med stort potensialet, samme egenskaper som flamini, men ikke noe spesielt mer enn der tror jeg..

Men det er bare en måte og få vite svare på, og det er og smøre oss med litt tålmodighet og se hva fremtiden bringer!

Link to comment
Share on other sites

Hva skjer egentlig om det går over fristen for kontrakten? Hvorfor lot Flamini det vente med kontrakten til etter tidsfristen gikk ut? Er Flamini nå ferdig i Arsenal? Dette er helt grusomt.

Fristen er vel ikke før om en time (engelsk tid). Fortsatt håp...??? Hvis han ikke blir, håper jeg han omsider råtner bort i en bakgårdsklubb i Østerrike :angry:

Link to comment
Share on other sites

Nå må vi for all del ikke gjøre noe a'la det supporterne i Stabæk har gjort med Alanzinho, når Flamini er tilbake på søndag! Da reiser han ihvertfall! De av dere som skal over må prøve å vise hvor mye han betyr for klubben, om det ikke er avgjort noe innen den tid.

Link to comment
Share on other sites

Jeg venter til det står på Arsenal.com, så tar ikke noe sorg på forskudd

selv om det ser mørkt ut akkurat nå. At Flamini forsvinner vil jo gi plass til

andre fremadstormende, men det er likevel trist hvis han drar. Man skulle

jo tro at det lå noe annet bak?

 

Krysser fingre og tær...

Link to comment
Share on other sites

Nå må vi for all del ikke gjøre noe a'la det supporterne i Stabæk har gjort med Alanzinho, når Flamini er tilbake på søndag! Da reiser han ihvertfall! De av dere som skal over må prøve å vise hvor mye han betyr for klubben, om det ikke er avgjort noe innen den tid.

Enig. Hvis det fortsatt ikke er avgjort, må vi ikke drite på draget. Men viser det seg at han har svikta oss, har jeg ikke noe imot å "svikte" han...

Det var noe helt annet med Edu for tre år siden. Husker han scoret på straffe mot Everton i siste hjemmekamp og kysset bakken før tårene kom. Han måtte komme seg videre pga lite spilletid/ dårlige utsikter til spilletid. Da blir det noe helt annet enn med Flamini, som har vært fast i år, som takket være Arsenal kommer med i Frankrikes tropp osv osv

Link to comment
Share on other sites

Han er tydeligvis i stor tvil siden han drøyer den til siste dagen. Eller så venter han på et bedre bud. Hvis han hadde hatt lyst til å bli i London hadde han vell signert for flere dager siden (hvertfall) og ikke drøyd det den til siste dag. Håper han gjør/har gjort det riktige og det som er best for oss også...å bli i Arsenal Football Club

Link to comment
Share on other sites

Sist vi mistet to sentrale midtbanespillere (Vieira, Edu) fikk vi en elendig sesong i serien etterpå (vi holdt jo nesten på å havne bak Tott). Mister vi både Diarra og Flam denne sesongen, kan det bli tungt neste år...

Tror ikke tapet av Diarra har skadet så veldig...

 

Tapet av Diarra kan muligens fort utvikle seg til å være enda verre enn et eventuelt tap av Flamini. Det kan høres rart ut, men Diarra har et vanvittig stort potensiale. Han er enda bedre med ball enn Flamini, og har nesten like stor løpskapasitet.

 

Flamini er nok på maksnivå nå, for nivået han har ligget på i år har vært helt enormt, men Diarra kan nok komme opp på dette nivået han også, eller enda høyere, for han er ennå ikke ferdigutviklet.

 

Veldig uenig i kritikk, tror aldri Diarra kan bli like stor som Flamini, men trodde aldri Flamini kunne bli så stor som flamini, Hvem vet?

 

Absolutt ingen!

 

Snakk for deg sjøl Helge :)

Noen få trodde på han. Så han mot P'smouth i 2006 og da var han like suveren som han har vært denne sesongen.

Synd hvis vår Romfords Pele skulle gå. Flamini er en spiller som har vært min favorittspiller i Arsenal etter Bergkamp.

Det ser nok ut som toget er gått dessverre....blir nok å se en del på Milan neste sesong nå.....

men ingenting er offisielt ennå.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...