Jump to content

Mathieu Flamini


Jesper

Flamini er tilbake  

41 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 917
  • Created
  • Last Reply
  • 2 weeks later...

Dette sender ut signaler til de andre spillerne våre at ting ikke alltid blir som man ønsker når man forlater en klubb. Penger får han nok av, men det er han lykkeligst nå eller da han var i Arsenal? I Arsenal klagde ham på lønnen, og nå hører vi ham klage på spilletiden. Lurer egentlig på hva han setter høyest når alt kommer til alt.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Det hjelper ikke å komme krypende tilbake nå veit du Flamoney... Jeg tror det er ingen som ønsker deg tilbake...

Når du velger penger foran Arsenal så kan du ha det så godt.

 

Flamini var en god spiller - men fort glemt..

Link to comment
Share on other sites

Han fikk tillit i Arsenal og ble god og var en viktig spiller i fjor, men så reisen han for pengenes del. Hadde det ikke vert for Arsenal hadde han spilt i en dårlig klubb i Frankrike. Neinei der ser du, du skule ha holdt deg i Arsenal da hadde du herja som i fjor menmen bare hold deg i Milan for min del, jeg ønsker ikke svikere i Arsenal. Tipper du får et problem når kontrakten med Milan skal reforhandles, vis du da ikke blir solgt før den tid. FOR DU SKAL IKKE TILBAKE TIL ARSENAL SVIKER!!JUDAS!!

Link to comment
Share on other sites

Jøss her var det mye sinne og bitterhet.

 

Arsenal dreit på draget i Flamini saken og han gikk for det tilbudet han mente var best. Dessverre var det den dårligste løsningen både for Arsenal og Flamini selv.

 

Personlig tarjeg imot Flamini når som helst så lenge det er til en kontrakt som passer inn i Arsenal's lønns struktur. Flamini ville løst mange av problemene i dagens tropp.

Link to comment
Share on other sites

Ved å ta ham tilbake, mener jeg vi sender ut feil signaler. "Det er bare å dra fra Arsenal for å prøve seg et annet sted, så får dere heller komme tilbake igjen hvis dere vil". Litt overdrevet, men her mener jeg det faktisk er rett å sette et eksempel ved å si nei.

 

Jeg er sikker på at Flamini kunne bidratt på mange måter, men jeg ser denne ringvirkningen som jeg tror er betydelig.

Link to comment
Share on other sites

Jøss her var det mye sinne og bitterhet.

 

Arsenal dreit på draget i Flamini saken og han gikk for det tilbudet han mente var best. Dessverre var det den dårligste løsningen både for Arsenal og Flamini selv.

 

Personlig tarjeg imot Flamini når som helst så lenge det er til en kontrakt som passer inn i Arsenal's lønns struktur. Flamini ville løst mange av problemene i dagens tropp.

 

Nok en gang må jeg si meg enig med agenten vår.

Jeg ser det er mange som skriver at han er judas. Jeg mener at han er stikk motsatt. Han er en av få som har respektert en kontrakt og blitt tiden ut. Dere skal også vite at han i løpet av sine 4 år hos oss, aldri fikk en lønnsøkning så den siste sesongen som han spilte som en gud for oss, hevet han knapt noe lønn i det hele tatt (tatt i betraktning hans prestasjoner).

 

Flamini var alltid første mann til å skjelle ut alle som taklet Cesc. Han var førstemann til medspillere som lå nede. Han løp alltid så mye det var mulig og gav alltid alt. Jeg så på ham som en fremtidig kaptein og var oppriktelig lei meg da vi mistet han.

 

Det er som Parlour sier Arsenal som dreit seg ut, ikke Flamini.

 

Å fått ham tilbake med en lønn som begge kan leve med må være noe av den beste signeringa som er mulig.

 

JA TAKK

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Å fått ham tilbake med en lønn som begge kan leve med må være noe av den beste signeringa som er mulig.

 

JA TAKK

 

BE

 

Enkelt og greit. Vi skal ikke ta tilbake hvem som helst, men vi får vel tenke på klubbens beste framfor å kategorisk avvise noe som kan løse en del av våre sportslige problemer?

 

Flamini svek oss ikke. Som ben elfen skriver ble han faktisk alle fire årene han hadde kontrakt, det til tross for at han overhodet ikke ble prioritert. Han var en knallgod squad player i de tre første årene, og blomstret skikkelig siste året, når vi trengte han som mest. Han skyldte aldri Arsenal noe som helst, heller omvendt!

 

Er det en ting Wenger kan bli bedre på, er det å innrømme feil. Det å hente tilbake Flamini, er et steg i riktig retning. (Det vil selvfølgelig aldri skje, da det rykte her er suppe kokt på spiker).

Link to comment
Share on other sites

Enkelt og greit. Vi skal ikke ta tilbake hvem som helst, men vi får vel tenke på klubbens beste framfor å kategorisk avvise noe som kan løse en del av våre sportslige problemer?

 

Flamini svek oss ikke. Som ben elfen skriver ble han faktisk alle fire årene han hadde kontrakt, det til tross for at han overhodet ikke ble prioritert. Han var en knallgod squad player i de tre første årene, og blomstret skikkelig siste året, når vi trengte han som mest. Han skyldte aldri Arsenal noe som helst, heller omvendt!

 

Er det en ting Wenger kan bli bedre på, er det å innrømme feil. Det å hente tilbake Flamini, er et steg i riktig retning.

 

Ja, det viktigste er å tenke klubbens beste. Overdreven stolthet og stahet hører ikke hjemme i dette gamet! :) Og Flamini svek oss ikke. Han hadde fullført kontrakten, og han hadde ikke lovet noe som helst om at han kom til å forlenge. Her er det Arsenal som har sovet i timen. Når det er sagt; at Flamini gjorde noe dumt er det heller ingen særlig tvil om, og det må han nå ta konsekvensene av, og både han og Arsenal har jo tatt skade av dette. Flamini var pengegrisk, og gjorde det han trodde var best for ham. Men at Wenger ikke gjorde de nødvendige grep for å reparere skadene når Flamini dro, kan ikke Flamini klandres for personlig. Det blir FOR dumt!

Link to comment
Share on other sites

Jøss her var det mye sinne og bitterhet.

 

Arsenal dreit på draget i Flamini saken og han gikk for det tilbudet han mente var best. Dessverre var det den dårligste løsningen både for Arsenal og Flamini selv.

 

Personlig tarjeg imot Flamini når som helst så lenge det er til en kontrakt som passer inn i Arsenal's lønns struktur. Flamini ville løst mange av problemene i dagens tropp.

 

Nok en gang må jeg si meg enig med agenten vår.

Jeg ser det er mange som skriver at han er judas. Jeg mener at han er stikk motsatt. Han er en av få som har respektert en kontrakt og blitt tiden ut. Dere skal også vite at han i løpet av sine 4 år hos oss, aldri fikk en lønnsøkning så den siste sesongen som han spilte som en gud for oss, hevet han knapt noe lønn i det hele tatt (tatt i betraktning hans prestasjoner).

 

Flamini var alltid første mann til å skjelle ut alle som taklet Cesc. Han var førstemann til medspillere som lå nede. Han løp alltid så mye det var mulig og gav alltid alt. Jeg så på ham som en fremtidig kaptein og var oppriktelig lei meg da vi mistet han.

 

Det er som Parlour sier Arsenal som dreit seg ut, ikke Flamini.

 

Å fått ham tilbake med en lønn som begge kan leve med må være noe av den beste signeringa som er mulig.

 

JA TAKK

 

BE

 

For ein gongs skuld er eg einig med Ben Elfen her.. Dersom Flamini verkeleg hadde ønska å kome tilbake, hadde han vore hjertelig velkomen i mine auge!

 

Men det har vel ikkje akkurat skjedd for ofte at tidlegare Gooners har vendt tilbake til klubben....

Link to comment
Share on other sites

Men det har vel ikkje akkurat skjedd for ofte at tidlegare Gooners har vendt tilbake til klubben....

 

 

Martin Keown var vel den siste..men det var under Grahams tid vel og merke..

 

Martin Keown ble vel ikke solgt av George Graham, så den saken kan heller ikke sammenlignes

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...