Jump to content

Let's all laugh at Chelsea


Guest Kroken:D

Recommended Posts

Baos skal visstnok ha kjøpt seg ut av kontrakten med FC Porto, og er ventet å bli presentert som ny Chelsea-trender iløpet av de nærmeste dagene. Han avbrøt kontrakten ved å betale hele 120 millioner kroner i sluttvederlag.

 

http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=10095601

Det er nok en viss russer som har betalt Boas ut av kontrakten :)

 

Litt foruroligende at Chelsea bruker mer penger på å kjøpe manager enn det vi bruker på spillere o.0

Edited by Castor
Link to comment
Share on other sites

Vet ikke helt om jeg har troen på Falcao og Torres sammen på topp. To rene avsluttere uten så alt for mange andre kvaliteter.

 

Nja. Selv om Falcao er en meget klinisk spiss så er han også temmelig involvert i oppbygningsfasen av spillet og Torres er også en forholdsvis all-round spiss når han er i form. Hvis Villas-Boas får hentet Falcao og han og Torres får opp et skikkelig samarbeid så blir det hvertfall grusomt å møte de.

 

Falcao hadde passet best sammen med van Persie han :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Ville ikke sagt nei til hverken Essien eller Malouda. Begge er spillere av meget høy kvalitet, Malouda mener jeg har det som skal til for å bli en real Arsenal spiller. Direkte i spillestilen og relativt god til å avslutte, en slik spiller vi trenger på kant.

 

Forøvrig tror jeg Villa Boas vil få fulle hyrer med å holde Chelsea på beina. Nekter å tro at han er den nye Mourinho, nekter også å tro at han er så veldig mye bedre enn de foregående trenerne i Chelsea. Kan ikke tro at han skal kunne revolusjonere det Chelsealaget som er nå uten stor pengebruk. Falcao er en spennende spiller han, men jeg veit ikke om han er så god som alle skal ha det til. Cardozo er et eksempel på en spiller som har prestert på omtrent det samme nivået i Portugal, men som aldri har blitt kjøpt.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Greit nok at vi ikke er så glad i dette Chelsea-laget, men det er ikke moro å sitte og se på at de har hentet inn både Mata og Lukaku til stallen sin.

Førstnevnte fikk riktignok en gratis mulighet til scoring i går, men så scoret han også da.

Skulle likt å sett han i rødt!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Har nettopp sett god gammel engelsk fotball med lite fint spill og harde taklinger med mange kort. Og best av alt så slipper Drogba som fikk direkte rødt kort i denne kampen å 3 kamper. I tillegg fikk Bosingwa og Cole henholdsvis rødt kort for takling som bakerste mann og femte gule kort, men de står vell over kampen i Ligacupen og er klare til neste helg?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...