Jump to content

Let's all laugh at Chelsea


Guest Kroken:D

Recommended Posts

Chelsea og Liverpool burde ha tre, vi kunne hatt ett og Newcastle er ikke gode nok.

Kommer an på hvordan man ser det.

 

Dog vant allikevel Newcastle 3-0 hjemme mot Manchester United.

 

Når Demba Ba, Tiote og Papiss Cisse kommer tilbake fra ACN så har de trolig et sterkere lag enn det vi besitter.

Link to comment
Share on other sites

Jeg fulgte denne kampen spent. Aldri har jeg vært så engasjert i Chelseas resultater som akkurat nå. 1-1 må vi vel kunne være fornøyde med.

 

For de som ikke fikk det med seg: Cole fikk to gule kort i kampen.

 

EDIT: Det var visst gamle nyheter innen jeg rakk å poste innlegget. :(

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Birmingham bommet også på en straffe rett etter at de scoret ledermålet sitt. Nå gjenstår det jo å se om Arsenal går videre i dag, da. Blir det tap, så interesserer ikke Birmingham - Chelsea meg noe særlig.

 

 

Det var chelsea som misset straffe

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Det var chelsea som misset straffe

 

BE

 

Beklager. Dårlig kilde.

 

Nå røk vi imidlertid ut og jeg bryr meg plutselig ikke så veldig om Chelsea i FA-cupen. Jeg har såklart ikke gitt opp det å ta dem i ligaen (i motsetning til mange andre, selv om tabellen ser grei ut nå). Slikt sett er det greit at de går videre og særlig bra at det ble omkamp.

Link to comment
Share on other sites

 

Beklager. Dårlig kilde.

 

Nå røk vi imidlertid ut og jeg bryr meg plutselig ikke så veldig om Chelsea i FA-cupen. Jeg har såklart ikke gitt opp det å ta dem i ligaen (i motsetning til mange andre, selv om tabellen ser grei ut nå). Slikt sett er det greit at de går videre og særlig bra at det ble omkamp.

Chelsea er verre ute enn oss egentlig.

De har satset mer og fått veldig lite igjen.

"What a vaste of money"

Link to comment
Share on other sites

Chelsea er verre ute enn oss egentlig.

De har satset mer og fått veldig lite igjen.

"What a vaste of money"

De har en ung og lovende manager. Vi har en gammel en som gått seg bort i egen fortreffelighet. Håper AVB får sparken sånn at vi kan ansette han

Link to comment
Share on other sites

De har en ung og lovende manager. Vi har en gammel en som gått seg bort i egen fortreffelighet. Håper AVB får sparken sånn at vi kan ansette han

De to kan ikke sammenliknes. Wenger er en legende som har levert vanvittig. Og som har holdt oss i toppen, sånn cirka, på lite penger. AVB ville få store problemer med å gjøre det samme.om det ikke hadde vært umulig for han. Arsenal spiller en fotball som verden har elsket. Dessverre synes ikke Wenger å klare å komme seg ut av sin boble; som handler om safety first - ingen risiki.

Men uansett AVB rekker ikke AW til knærne en gang. Wengers storhet er også problemet. Han blir sittende på overtid.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...