Jump to content

Let's all laugh at Chelsea


Guest Kroken:D

Recommended Posts

Birmingham vinner med et skudd på mål!

 

Helt utrolig hvordan de i det hele tatt fikk et poeng i den kampen der. Chelsea hadde vel rundt 15 cornere og ca. 30 avslutningsforsøk! Men da er det 2 fattige poeng opp til toppen, har alle fortsatt mista troa? :(

Link to comment
Share on other sites

Ja, du har helt rett. Vi ligger jo helt forferdelig ann i forhold til resten av gullkandidatene.

Våre prestasjoner blir ikke bedre på grunn av at våre argeste konkurrenter gjør det dårlig.

Du har helt rett i at tabellposisjonen vår ikke er så ille akkurat nå, men jeg har fulgt dette laget såpass tett de siste åra (det har sikkert du og) og har med dette erfart at vi som regel er hektet av medio mars.

Link to comment
Share on other sites

Våre prestasjoner blir ikke bedre på grunn av at våre argeste konkurrenter gjør det dårlig.

Du har helt rett i at tabellposisjonen vår ikke er så ille akkurat nå, men jeg har fulgt dette laget såpass tett de siste åra (det har sikkert du og) og har med dette erfart at vi som regel er hektet av medio mars.

 

Ja, vi er som regel hektet av i Mars. Men dette laget er bedre og sterkere enn laget vi hadde i fjor. Vi får først se hvordan vi kommer oss gjennom den neste perioden. Også får vi ta ting derfra.

Link to comment
Share on other sites

Ja, vi er som regel hektet av i Mars. Men dette laget er bedre og sterkere enn laget vi hadde i fjor. Vi får først se hvordan vi kommer oss gjennom den neste perioden. Også får vi ta ting derfra.

Jeg kan være enig i at laget har tatt steg i riktig retning, men ser også at vi har blitt dårligere på ett par felter. DM foreksempel. Vi får først se hvordan vi kommer oss gjennom resten av sesongen. Også får vi ta ting derfra!

Link to comment
Share on other sites

Jinxing gjelder mer enn en som jinxer...

 

Hvis flere jinxer om det samme, øker sjansen for at det blir til en jinx...

Veldig sant! Jeg hadde flere venner som heier på Arsenal som jinxet kampen vår i pausen over facebook. Vi så alle hvordan det gikk.....og selv om jinxing ikke nødvendigvis (eller sannsynligvis) påvirker resultatet, ser det temmelig dumt ut hvis resultatet snur seg....

Link to comment
Share on other sites

For all del man skal ikke fryde seg over at spillere er skadet, men du verden så svekket Chelsea ser ut når de mangler Terry og Lampard. Dette gir oss virkerlig en mulighet til å ta igjen, og kanskje seile fra Chelse med noen poeng i de tøffe månedene framover.

Etter en årrekke med halve stallen på skadelista, så kjenner jeg skadefryden ganske godt når vår nærmeste konkurrenter får en liten dose av våre problemer :)

Link to comment
Share on other sites

Er ikke bare mangelen på Terry og Lampard som gjør at Chelsea gjør det dårlig fremover og, Alex blir vel borte en stund og da blir det Bruma og Ivanovic i forsvar, Ivanovic vet vi hva står for og at han er god, men at Ancelotti heller putter inn en elendig Ferreira istedenfor Bruma sier sitt om spilleren. Håper på mange baklengs og få fremover for Chelski frem til nyttår, da de sannsynligvis henter inn en bedre coverspiller

Link to comment
Share on other sites

Chelsea ligger under mot Newcastle etter 5 minutter, haha!

De kommer garantert til å tape og vi ligger på andre plassen :D

 

Det er ikke over før den feite dama synger...

 

Edit: Og der scorte Chelsea 50 sekunder før omgangen var ferdig.

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Nov 28 2010, 02:57 PM) 210722[/snapback]

Det er ikke over før den feite dama synger...

 

Edit: Og der scorte Chelsea 50 sekunder før omgangen var ferdig.

Mange som ikke tror på "jinxing"... Men kanskje på tide å tenke over det? :D

Link to comment
Share on other sites

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Nov 28 2010, 02:57 PM) 210722[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Det er ikke over før den feite dama synger...

 

Edit: Og der scorte Chelsea 50 sekunder før omgangen var ferdig.

 

Mange som ikke tror på "jinxing"... Men kanskje på tide å tenke over det? B)

 

Det jeg prøvde å si med innlegget mitt, men er som regel ikke alltid helt lurt å nevne jinxing heller når man tror det er i ferd med å skje et jinx! :D

Link to comment
Share on other sites

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Nov 28 2010, 02:57 PM) 210722[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Det er ikke over før den feite dama synger...

 

Edit: Og der scorte Chelsea 50 sekunder før omgangen var ferdig.

 

Mange som ikke tror på "jinxing"... Men kanskje på tide å tenke over det? B)

1-1. Fortsatt ikke overbevisst :D

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...