Jump to content

Let's all laugh at Chelsea


Guest Kroken:D

Recommended Posts

Ærlig talt, har vi så lite tro på gull at vi ikke ønsker poengtap på en av våre to argeste rivaler? Pussig, for å si det mildt!

 

Chelsea er som pesten, og uansett hva som skjer i innspurten vil Arsenal eller United være den moralske vinneren av PL. Chelsea er og blir pengedopet. Seriegull til Chelsea telles ikke.

 

Chelsea ser langt svakere ut enn både United og oss, men de har til gjengeld ikke CL å konsentrere seg om. Helgens resultater har i mine øyne bare gjort innspurten enda jevnere.

Link to comment
Share on other sites

Etter oppfordring av "Arshavin" har jeg holdt meg unna å skrive på forumet et par uker nå, men når noen skriver noe så teit som dette, klarer jeg ikke la være. Se på hva "Imers" skriver da - han vil heller at Chelsea tar gull enn at Manu gjør det. Er du ikke enig i det, er det DU som er på feil forum!

 

Kanskje du skulle tenkt litt mer før du kom med nytt innlegg.

 

Fokus for alle gunnersfans må da være at både Chelsea og Manu må avgi poeng for at vi skal ta hjem pokalen, selv om vi vinner de gjenstående kamper. Vi må da glede oss over hvert eneste tapt poeng for våre konkurrenter.

 

Eller hvordan mener du at vi skal ta dette hjem?

Link to comment
Share on other sites

Chelseas poengtap øker selvfølgelig våre sjanser for et PL gull, men det øker også Manu sine sjanser for det samme. Og jeg vil heller at Chelsea tar PL gull enn Manu, dersom ikke vi skulle klare det. Så klarer ikke helt å glede meg over dette.

 

Jeg forstår deg! :) Da vi tapte mot Chelsea ble jeg kjempeglad (begge kampene) for da fikk kanskje Chelsea et forsprang på United! :D ;) :D :D :D :D :D :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror det er viktig at Chelsea ligger bak manu når de skal møtes. Da blir det rett og slett en kamp om Chelseas mulighet til gull. Taper de, er de ferdige. Vinner de er det helt åpent - og fordel OSS.

Godt poeng. Fordel oss om Chelsea vinner. Men frykter det værste, United virker sterk for tiden.

Link to comment
Share on other sites

Etter oppfordring av "Arshavin" har jeg holdt meg unna å skrive på forumet et par uker nå, men når noen skriver noe så teit som dette, klarer jeg ikke la være. Se på hva "Imers" skriver da - han vil heller at Chelsea tar gull enn at Manu gjør det. Er du ikke enig i det, er det DU som er på feil forum!

her trur jeg det er flere som skal se litt nærmere på hva Imers skriver..

 

og hva bølerulfen velger å være enig i er i og for seg opp til han

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

her trur jeg det er flere som skal se litt nærmere på hva Imers skriver..

 

og hva bølerulfen velger å være enig i er i og for seg opp til han

 

 

Enig i hva da???

 

Jeg vet bare at jeg - fremdeles - priser meg lykkelig for at Chelski tapte poeng mot Blackburn. Det gjør at vi fremdeles har en liten mulighet til gullet. Det var mitt eneste poeng, og kan fremdeles ikke forstå at noen her på forumet kan mene noe annet. Om det poentapet medfører at Man U tar hjem pokalen så er det underordnet det faktum at vi faktisk henger med helt inn.

Link to comment
Share on other sites

http://anotherarsenalblog.blogspot.com/201...not-punish.html

 

En vanvittig stygg takling av Terry og det er ikke akkurat første gangen vi har sett det fra han uten at han får et rødt kort.

 

Samtidig er det selvfølgelig Howard Webb som dømmer kampen, som dere kan lese litt om i artikkelen. Skjønner virkelig ikke hvordan denne fyren visstnok skal være Englands beste.

Link to comment
Share on other sites

Det er vel ikke akkurat første gangen at en engelsk landslagsspiller ikke blir utvist når egentlig skal det.

 

Merker jeg blitt litt gretten når jeg ser Chelseas vei til finalen:

3. Watford H

4. Preston North End B

5. Cardiff H 1/8

6. Stoke H kvart

7. Aston Villa N semi

8. Portsmouth N finale

 

Vi hadde:

3. West Ham B

4. Stoke B

(5. Ville møtt City B )

(6. Ville møtt Chelsea B )

(7. Ville møtt Aston Villa N)

(8. Ville møtt Portsmouth N)

Link to comment
Share on other sites

Snart klart for Chelsea vs Bolton.

Her er lagoppstillingen.

 

Lagoppstillinger:

 

Chelsea: Cech, Paulo Ferreira, Alex, Terry, Zhirkov, Ballack, Mikel, Lampard, Kalou, Drogba, Anelka.

 

Reserver: Hilario, Joe Cole, Malouda, Deco, Sturridge, Bruma, Van Aanholt.

 

Bolton: Jaaskelainen, Ricketts, Cahill, Knight, Robinson, Muamba, Lee, Taylor, Wilshere, Steinsson, Kevin Davies.

 

Reserver: Al Habsi, Samuel, Elmander, Mark Davies, Klasnic, Cohen, Weiss.

 

Dommer: Lee Probert.

 

Stortalentet Wilshere er med fra start. Håper på at han kan bidra sammen med Bolton til at Chelsea taper poeng.

Link to comment
Share on other sites

 

Bolton: Jaaskelainen, Ricketts, Cahill, Knight, Robinson, Muamba, Lee, Taylor, Wilshere, Steinsson, Kevin Davies.

 

Reserver: Al Habsi, Samuel, Elmander, Mark Davies, Klasnic, Cohen, Weiss.

 

Dommer: Lee Probert.

 

Stortalentet Wilshere er med fra start. Håper på at han kan bidra sammen med Bolton til at Chelsea taper poeng.

 

Jack i "hullet" bak Kevin Davies? Høres ut som en drømmeposisjon. Lykke til. Satser på 0-0. Bare 80 minutter igjen... :)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...