Jump to content

Let's all laugh at Chelsea


Guest Kroken:D

Recommended Posts

Og mot 10 mann putter nok Chelsea minst tre mål i andre omgang. Vi får gratulere med ligagullet tenker jeg, om enn litt prematurt, og om de klarer 100 er det en ganske så rå prestasjon.

Chelsea er nå 1mål unna å nå 100.

Link to comment
Share on other sites

Chelsea fortjener ingenting. Kunstig klubb, og i mine øyne er United den moralske vinneren av årets PL. Når det er sagt er jeg glad Chelsea klarte å holde unna i dag, jeg hadde ikke orket å se Manure løfte pokalen for fjerde år på rad...

Link to comment
Share on other sites

Chelsea fortjener ingenting. Kunstig klubb, og i mine øyne er United den moralske vinneren av årets PL. Når det er sagt er jeg glad Chelsea klarte å holde unna i dag, jeg hadde ikke orket å se Manure løfte pokalen for fjerde år på rad...

 

Morsomt at du klarer å lage en setning med både "United" og "moralske" i...

Link to comment
Share on other sites

Gratulerer Chelsea med ligagullet! Imponerende med 103 ligamål. Litt greit også at man får et annet lag som vinner enn United, selv om jeg så klart helst skulle sett at det var Arsenal som stod øverst :)

 

Vi får prøve å tilrive oss tronen fra Chelsea og United neste sesong!

Link to comment
Share on other sites

Morsomt at du klarer å lage en setning med både "United" og "moralske" i...

 

Vel, man kan si mye rart om den klubben, men de er i hvert fall en fotballklubb, ikke et russisk leketøy...

Link to comment
Share on other sites

Chelsea sliter med å få ballen i mål, men du verden hvor nære de har vært. Om Portsmouth stikker av med Fa Cup trofeet så er det et under.

 

Fem ganger i stolpen for Chelsea, helt utrolig at ikke Chelsea leder nå. Men det skal sies at Pompey jobber hardt, og kunne fort ha scort leder målet, med gigasjansen til Piquionne. Jeg er bare glad kampen enda lever.

Heia Pompey!

Link to comment
Share on other sites

Gratulerer til Chelsea med nok et trofee. De har virkelig hatt en kjempe sesong.

Lurer på hvor mange russiske menneskeliv som har gått til grunne for at de blåkledte skulle få løfte to sølvvaser over hodet denne sesongen...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Det er rett og slett trist at en 6-0 seier hjemme på Ashburton så lett kan bli "latterligjort" av Chelseas maskinfotball uke inn, uke ut. Kan vel sies på den måten. At Chelsea bare trengte 6 sjanser på å score 6 mål gjør ikke saken bedre. Dog vil jeg heller tape fair, enn å jukse slik Chelsea begynte med i 2003. Er stolt av Arsenal og deres policy, og selv om vi ikke strekker til økonomisk skal vi gi Chelsea, City og co kamp helt inn til døra.

 

Dette skrives på et tidspunkt hvor Chelsea prøver å "rettferdiggjøre" seg - altså prøve å komme i pluss på regnskapssiden ved bare å bruke sportslige inntekter på transfermarkedet, i stedet for russiske oljepenger. Tidenes latterligste forsøk på å være mor Theresa, spør du meg... Og det verste er at jeg ikke tror de klarer det en gang. De fortjener det i hvert fall ikke. Once a bunch of classless w*****s, always a bunch of classless w*****s. Thank God I'm Arsenal!

Link to comment
Share on other sites

Det er rett og slett trist at en 6-0 seier hjemme på Ashburton så lett kan bli "latterligjort" av Chelseas maskinfotball uke inn, uke ut. Kan vel sies på den måten. At Chelsea bare trengte 6 sjanser på å score 6 mål gjør ikke saken bedre. Dog vil jeg heller tape fair, enn å jukse slik Chelsea begynte med i 2003. Er stolt av Arsenal og deres policy, og selv om vi ikke strekker til økonomisk skal vi gi Chelsea, City og co kamp helt inn til døra.

 

Dette skrives på et tidspunkt hvor Chelsea prøver å "rettferdiggjøre" seg - altså prøve å komme i pluss på regnskapssiden ved bare å bruke sportslige inntekter på transfermarkedet, i stedet for russiske oljepenger. Tidenes latterligste forsøk på å være mor Theresa, spør du meg... Og det verste er at jeg ikke tror de klarer det en gang. De fortjener det i hvert fall ikke. Once a bunch of classless w*****s, always a bunch of classless w*****s. Thank God I'm Arsenal!

 

Eg synest ikkje latterleggjort er det rette uttrykkjet, sjølv i hermeteikn. Om me vert det laget som skapar flest sjansar denne sesongen, skulle me i utgangspunktet liggje veldig godt an. Og det er ufatteleg mykje meir underhaldande enn maskinfotball og seks sjansar per kamp. Det er fort å snuble med så få sjansar, noko dei til dels viste sist sesong med tap for opp til fleire middelmådigheiter.

Elles 100% samd i dine karakteristikkar av Chelsea. "Fake, fake, fake"

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...