Jump to content

Let's all laugh at Chelsea


Guest Kroken:D

Recommended Posts

For å si det sånn: Han har gjort det greit, men han er langt bedre MED ball enn UTEN...

 

Wilshere var svært god uten ball i går. Jobbet knallhardt defensivt som Boltons første presseledd og gikk på mange løp offensivt. Svært god kamp både med og uten ball.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Kan chelsea greie å komme over 100 mål i år da?

Nei ;) Selvfølgelig en mulighet, men 7 mål på 2 kamper er fortsatt mye, spesielt når den ene er på anfield. Jeg tror ikke de klarer det!

 

Har stor tro på at de tar gullet nå.. overbeviser gang etter gang..

Nå overbeviste de vel akkurat ikke sist helg. Var helt klart nest best mot scum.

Har selv håp om at de tar tittelen, men de har en tøff kamp igjen på anfield. De har ikke råd til å avgi ett eneste poeng dersom united tar sine 6 poeng. Mye avgjøres neste helg.

Link to comment
Share on other sites

Heller Chelsea enn United. 7-0 idag viser at de er et lag som fortjener gullet. Det mangler nok motivasjon hos disse gutta. 7mål til på 2kamper er lite sannsynlig, men en mulighet. 2-0 mot liverpool og 5-0 mot wigan..jaja. hvem vet. Skulle ønsket det var vi som var i denne posisjonen, men det kommer vel neste sesong.

Link to comment
Share on other sites

Heller Chelsea enn United. 7-0 idag viser at de er et lag som fortjener gullet. Det mangler nok motivasjon hos disse gutta. 7mål til på 2kamper er lite sannsynlig, men en mulighet. 2-0 mot liverpool og 5-0 mot wigan..jaja. hvem vet. Skulle ønsket det var vi som var i denne posisjonen, men det kommer vel neste sesong.

 

Enig.

United for fjerde gang på rad er vond å svelge.

Chelsea har ikke så mange år igjen i toppen, Manu må vi slite med lenge.

Link to comment
Share on other sites

Kan chelsea greie å komme over 100 mål i år da? Etter noen store seire i slutten av sesongen.. Har stor tro på at de tar gullet nå.. overbeviser gang etter gang..

Ville vært utenkelig når de hadde Mourinho i og med at de kun vant med et mål i hver kamp, nå scorer de 6-7 hele tiden, italienern gjør en fantastisk jobb offensivt, det hadde jeg ikke trodd..

Link to comment
Share on other sites

I dag holder jeg med Chelsea av hele mitt hjerte, orker ikke tanken på at Manu alene skal ha flest serietittler og at de skal være det eneste laget som har vunnet ligaen fire ganger på rad.

Link to comment
Share on other sites

Gerrard er ekspert på målgivande pasningar til motstandar.. Pasninga til Drogba nettopp minte meg om Gerrard-Henry - samarbeidet for nokre sesongar sidan.. Nokon som hugsar nøyaktig når dette var?

 

Edit: Great minds think alike Pekkiry.. :)

Link to comment
Share on other sites

Gerrard er ekspert på målgivande pasningar til motstandar.. Pasninga til Drogba nettopp minte meg om Gerrard-Henry - samarbeidet for nokre sesongar sidan.. Nokon som hugsar nøyaktig når dette var?

 

Edit: Great minds think alike Pekkiry.. :)

Var jo en i canal + studio i pausen som mente at Gerrard aldri hadde gjort en slik tabbe før.

Ser at Reina henger litt med hue, og er oppgitt øve forsvaret. Kanskje vi kan hente han i sommer, han er en keeper som hører hjemme i en klubb som spiller i CL.

Link to comment
Share on other sites

Var jo en i canal + studio i pausen som mente at Gerrard aldri hadde gjort en slik tabbe før.

Ser at Reina henger litt med hue, og er oppgitt øve forsvaret. Kanskje vi kan hente han i sommer, han er en keeper som hører hjemme i en klubb som spiller i CL.

 

Reina signerte en 6-års kontrakt for under 2 måneder siden. Ganske uaktuelt spør du meg :)

Link to comment
Share on other sites

Det beste som kan skje, når Arsenal selv ikke kan ta gull, er at United ikke vinner det! Så dette er en gledens dag. Så får vi håpe Chelsea vinner og scorer 3 mål neste helg, slik at de tar scoringsrekorden til Manu også!

Noen sier at å velge mellom Chelsea og Manu er som å måtte velge mellom pest og kolera. Er vel heller slik at det er å velge mellom henholdsvis mild forkjølelse og kraftig influensa...

Link to comment
Share on other sites

Det beste som kan skje, når Arsenal selv ikke kan ta gull, er at United ikke vinner det! Så dette er en gledens dag. Så får vi håpe Chelsea vinner og scorer 3 mål neste helg, slik at de tar scoringsrekorden til Manu også!

Noen sier at å velge mellom Chelsea og Manu er som å måtte velge mellom pest og kolera. Er vel heller slik at det er å velge mellom henholdsvis mild forkjølelse og kraftig influensa...

 

Alt annet enn Arsenal er pest eller kolera - bortsett fra Tottenham som er både óg. "Mild forkjølelse" er en diagnose som umulig kan ha tatt hensyn til fæle symptomer som Cashley, Drogba, Terry og rubel-Roman!

 

At Chelski er å foretrekke fremfor Manure kan så være, men forskjellen er ikke stor nok til å kunne erklære "en gledens dag".

Link to comment
Share on other sites

hahah, en herlig målgivende av Gerrard :) Fikk meg til å tenke på da han serverte Henry på Highbury :P

Eller i England- Frankrike fra 2004.

Samme Gerrard. Samme Henry. Samme feil. Forskjellig kamp.

(fom. ca 2.40 ut i klippet)

 

Han har visst vane for å gjøre dette :P

Link to comment
Share on other sites

Alt annet enn Arsenal er pest eller kolera - bortsett fra Tottenham som er både óg. "Mild forkjølelse" er en diagnose som umulig kan ha tatt hensyn til fæle symptomer som Cashley, Drogba, Terry og rubel-Roman!

 

At Chelski er å foretrekke fremfor Manure kan så være, men forskjellen er ikke stor nok til å kunne erklære "en gledens dag".

Alt må ses i en sammenheng. I forhold til døden Manu er Chelsea mild forkjølelse. Chelsea er et forbigående fenomen...

I forhold til et lag som f.eks Fulham er Chelsea mer som pest.

Link to comment
Share on other sites

Gerrard er ekspert på målgivande pasningar til motstandar.. Pasninga til Drogba nettopp minte meg om Gerrard-Henry - samarbeidet for nokre sesongar sidan.. Nokon som hugsar nøyaktig når dette var?

 

Edit: Great minds think alike Pekkiry.. ;)

 

 

2006 den 12. Mars.

Jeg var på den kampen, hugser den pasninga so ufattelig godt, når Henry løp på siden og så opp på oss, så jeg han rett inn i øynene :)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...