Jump to content

Let's all laugh at Chelsea


Guest Kroken:D

Recommended Posts

10 hours ago, Verminator5 said:

For en åpenbaring Cole Palmer har vært etter overgangen til Chelsea. 20 mål, på totalt 60 avslutninger denne sesongen. Det er straffespark blant målene, men det er allikevel imponerende fra unggutten. 

Måtte nesten treffe med en signering til slutt. Palmer har vært veldig imponerende, men har vel hele 9 mål på straffespark. Skal dog sies at de må scores også.

Blir interessant å se hvordan det går videre med Palmer. Ender han opp som Dele Alli som stormet på scenen og ble utbrent fort, eller blir han en av spillerne Chelsea kan bygge laget rundt? Personlig håper jeg at PSG eller Real Madrid kommer på banen og kjøper han og at Chelsea råtner videre.

Link to comment
Share on other sites

17 hours ago, Stefanb said:

Måtte nesten treffe med en signering til slutt. Palmer har vært veldig imponerende, men har vel hele 9 mål på straffespark. Skal dog sies at de må scores også.

Blir interessant å se hvordan det går videre med Palmer. Ender han opp som Dele Alli som stormet på scenen og ble utbrent fort, eller blir han en av spillerne Chelsea kan bygge laget rundt? Personlig håper jeg at PSG eller Real Madrid kommer på banen og kjøper han og at Chelsea råtner videre.

Håper han slipper en skjebne som Dele Alli, som slet veldig med psyken. Som deg håper jeg at han går til en annen europeisk toppklubb, og at Chelsea reinvesterer pengene på en sedvanlig ræva måte.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...