Jump to content

Let's all laugh at Chelsea


Guest Kroken:D

Recommended Posts

  • 1 month later...

Sitter og ser et elendig Chelsea ligge under mot Boro i semifinalen i ligacupen. Kan ikke skjønne hvem som anbefalte at vi skulle signere Mudryk. Han får til absolutt ingenting. Sjelden sett noen som er så elendig. 

Link to comment
Share on other sites

Ikkje eg heller, men heile samplesizen hand var jo ei handfull imponerande opptredenar i CL. Godt at nødvendig risikoanalyse fekk oss av det ‘prosjektet’ der. Godt å tenkje på at Chelsea da er stuck med Mudryk i ca sju(år) til 😝

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, Ulfagrafr said:

Ikkje eg heller, men heile samplesizen hand var jo ei handfull imponerande opptredenar i CL. Godt at nødvendig risikoanalyse fekk oss av det ‘prosjektet’ der. Godt å tenkje på at Chelsea da er stuck med Mudryk i ca sju(år) til 😝

Det var ikke risikoanalyse, det var pris. Og kun det. 

Vi slapp unna noe der ja. Holdt på å kjøpe katta i sekken.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
26 minutes ago, Verminator5 said:

Hvor lenge holder Poch ut disse resultatene? 

Jeg ser ikke på Chrlsea, men får inntrykk av at Disasi egentlig er disaster.

Jeg digger det som skjer på Stamford bridge. De risikerer poengtrekk også.

Link to comment
Share on other sites

41 minutes ago, Simbad said:

Kanskje Boehly satser på at Chelshit vinner 'play offs'? 👀💀

Hadde ikke forundret meg 😂

41 minutes ago, Tapapa said:

Jeg ser ikke på Chrlsea, men får inntrykk av at Disasi egentlig er disaster.

Jeg digger det som skjer på Stamford bridge. De risikerer poengtrekk også.

Hele troppen er et rakleverk. Gode enkeltspillere her og der, men lite samspill og åpenbart en dårlig kultur. Minner om oss på slutten av Emerys periode.

Link to comment
Share on other sites

22 minutes ago, Verminator5 said:

Hadde ikke forundret meg 😂

Hele troppen er et rakleverk. Gode enkeltspillere her og der, men lite samspill og åpenbart en dårlig kultur. Minner om oss på slutten av Emerys periode.

En god ting er at vi reddet Jorginho derfra for "skarve" 12,5 millioner pund, og at vi slapp unna Mudryk som ville kostet oss 88 millioner pund.

Link to comment
Share on other sites

15 hours ago, Gunners68 said:

Sikkert mange av Chelsea spillerne som er glade for langtids kontraktene sine 😁 I kveld ryker de vel ut av FA cupen også. 

Missa på den, men ellers glede over chelsea sin sesong 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Dette var virkelig imponerende av Chelsea. De får straffe på tampen av første på straffe. Burnley fikk en mann utvist i samme situasjon.

 

I annen omgang klarer Chelsea og tape 1-2, mot Burnely hjemme, når Burnely spiller med en mann mindre. Det er imponerende!

Jeg legger til at Burnely burde avgjort helt på tampen, da de headet i tverra, når det virket lettere å score.

Jeg må si at Chelsea har fått imponerende mye ut av £1000 som de brukte i opptakt til denne sesongen.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

For en åpenbaring Cole Palmer har vært etter overgangen til Chelsea. 20 mål, på totalt 60 avslutninger denne sesongen. Det er straffespark blant målene, men det er allikevel imponerende fra unggutten. 

Link to comment
Share on other sites

At han scorer på straffer er ikke en selvfølge i Chelsea 😁 I går var det vel 3 spillere som gjorde krav på å ta straffen de fikk.

Har knapt sett sånt før tatt i betraktning tiden de brukte på den krangelen. 

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, Gunners68 said:

At han scorer på straffer er ikke en selvfølge i Chelsea 😁 I går var det vel 3 spillere som gjorde krav på å ta straffen de fikk.

Har knapt sett sånt før tatt i betraktning tiden de brukte på den krangelen. 

Ble mye ståhei ang det også, veldig merkelig oppførsel generelt. 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...