Jump to content

Let's all laugh at Chelsea


Guest Kroken:D

Recommended Posts

1 hour ago, Bekkern said:

Da er det duket for Nagelsmann i Chelsea. Potter skulle aldri dratt fra Brighton, passer bedre i mindre klubber der presset er mindre. Helt utrolig at de sparket. Fint å se at ikke alt kan løses bare ved å bruke noen milliarder. Nye manageren får en ytterst krevende jobb med et lite generasjonsskifte og flere spillere som er lite fornøyd med tilværelsen. 

Satser på 2x sparkinger pr sesong fremover også ;) 

Link to comment
Share on other sites

On 9/8/2022 at 6:16 PM, Verminator5 said:

Da er Graham Potter klar for Chelsea. Snakk om å skyte sin egen karriere i foten. Får sikkert godt betalt de 9 månedene han har jobben da. 
 

Potter er en dyktig manager, men jeg tror han vil få en stor utfordring med å håndtere superstjerner og divaer (Auba).

Må nesten sitere meg selv. Bommet dog med én kalendermåned. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Stefanb said:

Er masse snakk om at Chelsea skal hente tilbake Lampard som manager ut sesongen. Hvis det stemmer så er det latterlig moro.

Der ville vært helt fantastisk. Da skal jeg se de gjenstående kampene til Chelsea, for det blir stor underholdning for oss som ikke liker dem!

Link to comment
Share on other sites

15 hours ago, Tapapa said:

Der ville vært helt fantastisk. Da skal jeg se de gjenstående kampene til Chelsea, for det blir stor underholdning for oss som ikke liker dem!

Da er det jaggu offisielt. Fat Frank er Chelsea manager ut sesongen.

Håper han fortsetter formen han hadde for Chelsea og for Everton 😀

Link to comment
Share on other sites

Hva røyker de over i den delen av London tro? Supporterne må jo mildt sagt være oppgitte.

Nå er det vel også snart ikke mulig teoretisk med top4 heller, skal bli «spennende» å se hva som skjer av konsekvenser ifbm pengebruken dems. Regner med det meste var gamble på cl også neste år.

Link to comment
Share on other sites

Fantastisk.

Personlig tror jeg Mudryk har potensial til å bli en helvetes god spiller, men det er åpenbart at han ikke ville til Chelsea, i tillegg til at Chelsea er i elendig form med masse turbulens så gjør det at han synker enda dypere ned i hullet.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Det er kanskje ledd av det før gjennom tråden her, men det slo meg nettopp at Chel$ki har tapt 3 FA-cupfinaler på rad fram til årets finale? 2020 mot oss, 2021, mot Leicester og 2022 mot Pool. La oss ta innover oss sesongen deres i år, pengene dei har brukt, spelaren dei har spart oss for (Mudryk) og at dei har tapt dei siste tre FA-cupfinalane. 
 

Link to comment
Share on other sites

23 hours ago, Ulfagrafr said:

Det er kanskje ledd av det før gjennom tråden her, men det slo meg nettopp at Chel$ki har tapt 3 FA-cupfinaler på rad fram til årets finale? 2020 mot oss, 2021, mot Leicester og 2022 mot Pool. La oss ta innover oss sesongen deres i år, pengene dei har brukt, spelaren dei har spart oss for (Mudryk) og at dei har tapt dei siste tre FA-cupfinalane. 
 

Godt oppsummert 😂 jeg fikk meg en god latter nå!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

For et kaos. Glad vi har gjort unna kjøpene våre tidlig. Caicedo til Chelsea,  til Liverpool, til Chelsea igjen. Hva skjer🤔. Var rapportert at Tyler Adams var klar for Chelsea fra Leeds. Har visst kollapset den avtalen også.🥴

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
4 minutes ago, Verminator5 said:

For en debut av Caicedo 😂😂😂 sånn går det med klubber som ikke satser skikkelig i overgangsvinduet.

Og hans tidligere lagkamerat pådro seg rødt og 3 kamper ute i sin andre kamp. Curse for å forlate Brighton? 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 3 weeks later...

Cucurella trodde han spilte mot Saka og drar ned Haaland i eget straffefelt. Det der lar dommerne deg bare slippe unna mot oss krølltopp.

Og så holder han Rodri når Thiago Silva scorer. Heldig der at dommer og VAR ikke syntes det var nok til å annullere målet. 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...