Jump to content

Let's all laugh at Chelsea


Guest Kroken:D

Recommended Posts

48 minutes ago, Tapapa said:

Ha ha, de sparket Tuchel. Det liker jeg fordi han er en glitrende manager.

Auba fikk under 60 minutter spilletid for Tuchel i gjenforeningen mellom dem. Blir spennende å se om neste manager er like 'overbærende' med Aubas negative sider. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Simbad said:

Auba fikk under 60 minutter spilletid for Tuchel i gjenforeningen mellom dem. Blir spennende å se om neste manager er like 'overbærende' med Aubas negative sider. 

Her har Tuchel svidd av et halvt statsbudsjett på de spillerne han selv vil ha. Før de kommer i gang får han sparken. Nytt eierskap ser ut til å være et friskt pust. Tipper Auba forsvinner i januar. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
On 9/8/2022 at 6:16 PM, Verminator5 said:

Da er Graham Potter klar for Chelsea. Snakk om å skyte sin egen karriere i foten. Får sikkert godt betalt de 9 månedene han har jobben da. 
 

Potter er en dyktig manager, men jeg tror han vil få en stor utfordring med å håndtere superstjerner og divaer (Auba).

Må nesten sitere meg selv her. Mon tro hvor lenge denne mannen varer, når han langer ut på denne måten. Tydelig en mann under press.

https://www.skysports.com/football/news/11095/12782256/graham-potter-chelsea-head-coach-hits-back-at-stupid-media-questions-and-insists-he-has-backing-of-clubs-owners

Link to comment
Share on other sites

Her må ffp slå til vel.🤔 

Badiashile og Mudryk på 7,5 års kontrakt med høye lønninger. Etter hva jeg har lest vil mudryk få mer en dobbel så høy lønn enn Arsenal tilbød. Potter fikk en 5 års kontrakt. Boehly er glad i lange kontrakter tydeligvis. Hvordan skal Chelsea klare å bruke alle kantspillerne sine.🤔 Er glad Arsenal følger strategien de startet under Arteta og Edu og ikke overbetaler for spillere. At de går for spillere som vil spille for Arsenal og ikke går etter pengene. Blir spennende å se hvordan mudryk vil takle å spille for en klubb i kaos. Han vil vel få høre det av Arsenal og andre laga supportere. 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...