Jump to content

Cesc Fabregas


Gaston

Recommended Posts

Fabregas er jo som kjent ute resten av sesongen, pga. et benbrudd i leggen som han pådro seg etter duellen mot Puyol. Et naturlig spørsmål å stille da, er selvsagt;

Var kampen mot Barcelona på Emirates Stadium den 31. Mars, den siste kampen Cesc spilte for Arsenal?

 

Hva tror dere? Reiser han til Barca i sommer?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.6k
  • Created
  • Last Reply

Fabregas er jo som kjent ute resten av sesongen, pga. et benbrudd i leggen som han pådro seg etter duellen mot Puyol. Et naturlig spørsmål å stille da, er selvsagt;

Var kampen mot Barcelona på Emirates Stadium den 31. Mars, den siste kampen Cesc spilte for Arsenal?

 

Hva tror dere? Reiser han til Barca i sommer?

 

Nei, det tror jeg ikke.

Hvor mange ganger har Cesc sagt til mediene at han elsker Arsenal og vil bli her og vinne trofeer med klubben og resten av lagkameratene? Og hvor mange ganger har han kysset Arsenal emblemet når han har scora ?

En del ganger, men nå som han er skadet kan han vel ikke dra fra Arsenal, om han vil vinne trofeer, så må han bli frisk og spille. Men om vi vinenr PL eller CL (eller forsåvidt begge :D ) så har jo han vert med på å ta et trofe, han har gjort utrolig mye for oss denne sesongen, uten han hadde vi vert rubbish!

Håper du blir Cesc!

Link to comment
Share on other sites

Fabregas er jo som kjent ute resten av sesongen, pga. et benbrudd i leggen som han pådro seg etter duellen mot Puyol. Et naturlig spørsmål å stille da, er selvsagt;

Var kampen mot Barcelona på Emirates Stadium den 31. Mars, den siste kampen Cesc spilte for Arsenal?

 

Hva tror dere? Reiser han til Barca i sommer?

 

Jeg er sikker på at Cesc spiller i ARSENAL neste år :D

Han sier gang på gang at han elsker Arsenal og det er her han vil være, og jeg tror ikke det er bare noe han sier.

Tror faktisk han mister mere og mere sansen for Barca etter hvordan de har prøvd og få han til klubben.

Jeg tror Cesc kommer til og vinne mange titteler med Arsenal, og at han drar tilbake til Barca når han er rundt 30!

We've Got Cesc Fabregas! <3

Link to comment
Share on other sites

Om han stikker nå, skal jeg egenhendig avbestille mitt abonnement på "overbevisende uttalelser fra spillere om overgangsrykter".

 

Om du spiller for klubb A, leser at media skriver C, og du selv sier D, så kan du ikke samtidig si E og deretter melde overgang til klubb B.

Link to comment
Share on other sites

F han om han stikke til barca.

 

Dessuten er det betre å miste han til barca en at han spiller på et lag han ikkje har hjerte for. Det er det samme som å vere gift med ei seige, gammal kjerring du ikkje vil ha noke med. Du gjer ikkje noke godt for ho då. Samme med Fab

 

Om han er her neste sesong seier det det meste om Fab.

Link to comment
Share on other sites

Savnet av Fabregas idag var STORT. Utrolig at en spiller kan bety så mye for en hel klubb. Er ganske sikker på at han blir i Arsenal et par sesonger til.

 

I kveld manglet vi hele kjernen (bortsett fra Almunia), ikke bare Cesc.

 

Gallas

Song

Cesc

Arshavin

Van Persie

 

Ingen lag i verden hadde slått dette Barcalaget med tilsvarende spillere på sidelinjen. Ingen.

Link to comment
Share on other sites

I kveld manglet vi hele kjernen (bortsett fra Almunia), ikke bare Cesc.

 

Gallas

Song

Cesc

Arshavin

Van Persie

 

Ingen lag i verden hadde slått dette Barcalaget med tilsvarende spillere på sidelinjen. Ingen.

Enig, sett det bare litt mer i perspektiv. Vi hadde i tillegg vårt andrevalg på stopperplass ute...:

 

Manure:

Rio

Fletcher

Valencia

Rooney

(Evans)

Da hadde de vel stilt med et slikt lag som sitt beste:

 

van der Sar

O'Shea-Brown-Vidic-Evra

Nani-Carrick-Anderson-Giggs/Scholes-Park

Berbatov

 

Chelskij:

Terry

Essien

Lampard

Malouda

Drogba

(Alex)

Se for dere:

 

Cech

Bosingwa/Ferreira-Carvalho-Ivanovic-Cole

Mikel-Belletti

Deco-Ballack-Cole

Anelka

 

Vi var uheldige at Messi var så scoringskåt som han var i dag, men utenom hans 4 mål mener jeg Barca ikke skapte altfor mange store sjanser i dag. Kun lobben til Pedro som gikk rett utenfor, og et par halvsjanser med skudd utenfor 16-meteren(Pedro/Bojan)

Link to comment
Share on other sites

I kveld manglet vi hele kjernen (bortsett fra Almunia), ikke bare Cesc.

 

Gallas

Song

Cesc

Arshavin

Van Persie

 

Ingen lag i verden hadde slått dette Barcalaget med tilsvarende spillere på sidelinjen. Ingen.

 

Sykt dette Eboue, dette er de spillerene jeg anser for å være vanskeligst å erstatte på laget vårt og alle er ute mot verdens beste lag ;)

Link to comment
Share on other sites

Dette er ikke bra... Alle, selv i Arsenal, kan bli fristet om x antall trillebårer med pund veltes foran føttene:

 

Man City forbereder kjempebud til sommeren!

(Men rykter vil alltid oppstå rundt de beste :P )

 

Latterlig. Fabregas hadde aldri gått til et annet lag i Premier League. Kanskje som manager eller noe en gang etter karrieren, men som spiller kommer det aldri til å skje, det er jeg 99,999999% sikker på.

Link to comment
Share on other sites

Om Cesc forlater Arsenal til fordel for en annen PL-klubb så blir jeg sjokkert. Tror aldri det kommer til å skje. Men jeg blir ikke sjokkert om han forlater Arsenal til fordel for Barcelona. Ikke fordi at Barcelona er et godt lag, men fordi at Fabregas har mange av sine barndomskamerater på det laget. Og selvfølgelig så er jo Spania hjemlandet hans.

Håper virkelig jeg tar rett når jeg sier at Fabregas kommer til å bli minst 3sesonger til.

Link to comment
Share on other sites

:P-->

QUOTE(Stefan B @ Apr 12 2010, 09:28 PM) 195278[/snapback]

Latterlig. Fabregas hadde aldri gått til et annet lag i Premier League. Kanskje som manager eller noe en gang etter karrieren, men som spiller kommer det aldri til å skje, det er jeg 99,999999% sikker på.

 

Riktig, Wenger er så klok at han ikke selger en av sine beste spillere til en annen klubb i samme liga.

Link to comment
Share on other sites

Det ser ut til at Frank Lampard stikker av med flest assists i årets sesong, foran Cesc.

 

Cesc er ute resten av sesongen, og ligger foreløpig på 1. plass med 15 assists. Frank Lampard puster han i nakken, med 14 assists og 3 kamper igjen spille.

 

Jeg krysser fingrene for at Cesc stikker av med flest assists, men det virker litt urealistisk.. James Milner ligger forsåvidt på 3. plass, med 12 assists på samvittigheten.

Link to comment
Share on other sites

Ny kjempeavtale?

Det står om en avtale som skal være underskrevet sist sommer.

Videre kan kobinasjonen Goal -> Nettavisen alltid diskuteres ;)

 

Synes også artikkelsens avsluttning var bra:

PS. Hvis Barcelona likevel skulle få kloa i Fabregas, kan kanskje erstatteren hentes i Norge. Faren til Tromsø-spiller Thomas Drage mener nemlig at midtbanespilleren kan bli en ny Fabregas.
Link to comment
Share on other sites

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tip...icle2891038.ece

 

Har selv spilt mot Drage og sett han spille i flere kamper. Og han er så langt fra noen ny Fabregas som man overhodet kan komme. Han er kanskje et godt norsk talent, men hvor langt er det fra et godt norsk talent til Fabregas?

Det er nok lengre enn det blotte øye kan se.

De hauser han opp i media etter å ha pirket inn et 2-1 mål på overtid fra 5 meter, det skjønner jeg rett og slett ikke.

Tror både faren og Thomas selv har alt for høye ambisjoner og alt for stor tro på Thomas!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

http://msn.tv2sporten.no/fotball/spansk-av...na-3206979.html

 

En eller annen spanska avis som skal følge Barcelona tett, melder også dette.

Dette er bare tull!! Wenger gjør aldri noe slikt, med sin beste spiller!

og har ikke Cesc sagt at han blir i klubben ? Og at om han skal dra fra klubben, så må det være når Wenger drar ?

 

Best at Fabregas selv kommer ut og aviser dette selv!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...