Jump to content

Cesc Fabregas


Gaston

Recommended Posts

  • Replies 3.6k
  • Created
  • Last Reply

Hvis det viser seg å stemme at Fabregas krever å få spille denne kampen, så er det bare å selge han i januar. Ingen spillere er større enn klubben, og Arsenal SKAL være førsteprioritet. Det er Arsenal som betaler lønna. Hva f*** er poenget med at han skal delta i denne kampen, og risikere en langtidsskade? Hvis han føler at han er i posisjon til å kunne kreve dette, har egoet blitt for stort, og da er det ikke lenger rom for han i klubben, så får det heller bare gå til helvette med hele sesongen.

 

liker innstillingen din :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Gode nyheiter vedrørende overgangsrykter og Barcelona:

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article2786148.ece

Hvis ikkje Guardiola forlengar med Barcelona vil ikkje klubben vere like attraktiv for Cesc.

 

Dette er uten tvil den manageren jeg ønsker meg aller mest som Wengers framtidige arvtaker. Prestasjonene hans med Barcelona er uten tvil fantastisk. Han har vell ikke brukt noe særlig mye penger heller? Og den fotballen som spilles i Barcelona er den fineste fotballen som spilles på denne kloden. På flere måter syns jeg han er lik vår egen Wenger, ikke bare på den flotte fotballen, men også med det å gi unge spillere sjansen, og i tilegg lykkes med det. Sergio Busquets, hvem hadde vell hørt om han? Og Pedro, som nå er foran bl.a Henry i angrepsrekken.

 

Denne manageren er bare 38 år, håper vi en gang også får se han på Arsenal benken, det hadde gledet meg voldsomt!

Link to comment
Share on other sites

Dette er uten tvil den manageren jeg ønsker meg aller mest som Wengers framtidige arvtaker. Prestasjonene hans med Barcelona er uten tvil fantastisk. Han har vell ikke brukt noe særlig mye penger heller? Og den fotballen som spilles i Barcelona er den fineste fotballen som spilles på denne kloden. På flere måter syns jeg han er lik vår egen Wenger, ikke bare på den flotte fotballen, men også med det å gi unge spillere sjansen, og i tilegg lykkes med det. Sergio Busquets, hvem hadde vell hørt om han? Og Pedro, som nå er foran bl.a Henry i angrepsrekken.

 

Denne manageren er bare 38 år, håper vi en gang også får se han på Arsenal benken, det hadde gledet meg voldsomt!

Hva har han egentlig vist? At han kan ta over et allerede velfungerende lag?

Ok, han er kanskje god, men han har enda til gode å vise at han behersker mange av en managers oppgaver. Det tar det tid å finne ut av.

Link to comment
Share on other sites

Hva har han egentlig vist? At han kan ta over et allerede velfungerende lag?

Ok, han er kanskje god, men han har enda til gode å vise at han behersker mange av en managers oppgaver. Det tar det tid å finne ut av.

 

Laget Rijkaard ledet var på vei nedover. Etter Ronaldinho og Deco begynte å falle i sine prestasjoner, og forsvaret ble mer og mer slurvette, manglet de både sikkerheten bake og mye av kreativiteten der framme. Rijkaards siste sesong i Barca endte de på 3 plass. Så tok Guardiola over. Han solgte Ronaldinho, Deco, Zambrotta, og kjøpte bl.a Dani Alves, Keita og Pique. Guardiola fikk ut det beste av alle mann. Fra 3 plass til the treble på et år. Har han ikke vist noe?

Link to comment
Share on other sites

Laget Rijkaard ledet var på vei nedover. Etter Ronaldinho og Deco begynte å falle i sine prestasjoner, og forsvaret ble mer og mer slurvette, manglet de både sikkerheten bake og mye av kreativiteten der framme. Rijkaards siste sesong i Barca endte de på 3 plass. Så tok Guardiola over. Han solgte Ronaldinho, Deco, Zambrotta, og kjøpte bl.a Dani Alves, Keita og Pique. Guardiola fikk ut det beste av alle mann. Fra 3 plass til the treble på et år. Har han ikke vist noe?

 

Det er ikke teoretisk mulig å vise mer på den korte tiden Guardiola har ledet Barcelona!

Link to comment
Share on other sites

Irriterer meg at ikke arsenal.com har sagt noe om resultatet av prøvene i går. Jeg tolker det dithen at han dermed er klar mot p'mouth, men at man ikke ønsker å si noe før lineupen blir offentliggjort i morgen. Eller så er han ute lenge... grr...

Link to comment
Share on other sites

Han er ute i inntil 3 uker står det på arsenal.com...

 

Gedigen nedtur. Vanskelig å være kritisk mot Wenger etter Villa-kampen, men ettersom vi styrte kampen så totalt som vi gjorde, mener jeg det var feil av han å risikere Fabregas. Spesielt ettersom Song drar etter W.Ham-kampen.

Link to comment
Share on other sites

Han er ute i inntil 3 uker står det på arsenal.com...

 

Gedigen nedtur. Vanskelig å være kritisk mot Wenger etter Villa-kampen, men ettersom vi styrte kampen så totalt som vi gjorde, mener jeg det var feil av han å risikere Fabregas. Spesielt ettersom Song drar etter W.Ham-kampen.

Vi får se det positive i det. I den 3-ukersperioden spiller vi mot West Ham i FA cup, to ganger Bolton, og Everton hjemme. Rett etter den tre-ukersperioden møter vi Villa, Manu, Chelsea og Liverpool...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Jaja. Da er nok et tap mot ett av de andre storlagene et faktum. Vi har kun slått Liverpool av de "4 store" denne sesongen. 4 tap mot Chelsea og Man Utd og med en negativ målforskjell på 2-10.

 

Det ser heller ikke lyst ut med tanke på seriegullet denne sesongen. For meg virker det som Fabregas har gått litt lei etter de 2 siste kampene. Spørsmålet er om han fortsatt spiller hos oss neste sesong. Det har gått snart 5 år siden han vant noe sist med Arsenal, og det ser ut som det kan ta noen år til med Wengers politikk.

 

Personlig tror jeg ikke Fabregas gidder mer etter denne sesongen, selv med kapteinsbindet på armen. Han tar nok en Henry og stikker til Katalonia. Da sitter vi her i nord-øst London med skjegget i postkassa. Hvem skal skape alle sjansene våres den neste sesongen? Da må Wenger åpne lommeboka og handle inn noen klassespillere, hvis han gidder. Så kanskje det tar noen år til før det blir noen pokaler i skapet på Emirates, mens vi håper på at en ny Cesc blir dyrket fram.

 

Dette innlegget er satt veldig på kanten, men det er dette jeg føler akkurat nå.

 

Selv om jeg selvfølgelig håper at den lille godgutten blir værende i mange år fremover.

Link to comment
Share on other sites

Skulle Fabregas dra, noe jeg forsåvidt ikke tror han gjør. Men skulle det skje at han drar, så vil det generere en god del penger til klubben, da får vi råd til en ny keeper.

Og som den kreative hjernen på midtbanen tror jeg vi kan finne i Samir Nasri, og han i tospann med Arshavin litt lengre frem kan gi frukter det også. Det blir ingen Fabregas, men Nasri kommer nok bedre til sin rett i den rollen. Men som sagt så tror jeg neppe Fabregas drar til sommeren.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...