Jump to content

Cesc Fabregas


Gaston

Recommended Posts

Han er bare ærlig sies det. Han må se til å lære seg å kommunisere med media. Alt han sier blir selvfølgelig vridd og vrengt på.

 

Bare for å gi dere ett eksempel. Se på Wenger. Han er alltid ærlig i media han også. Men han klarer alltid å svare til det beste for spillerene og laget. Kan være enig i at svarene hans kan være temmelig ensformige til tider.

 

Nå synes jeg Fabregas kan konsentrere seg om å være kaptein på ett lag og litt mindre på sin egen person. Det er på høy tid at han begynner å prestere på høyt nivå selv også. Han kan jo begynne med å putte ballen i mål innimellom i stedet for å klage på at lagkammeratene ikke er gode nok. For det er det han indirekte gjør med all denne sytinga.

 

Det var da voldsomt..

Hvorfor all denne skepsisen? Har du noen gang hørt Fabregas klage på lagkamerater? Det hadde vært langt flere spekulasjoner rundt ham hvis han ikke svarte på spørsmål og intervjuer. Fabragas har aldri sagt annet enn at han vil være i klubben og at den betyr noe helt spesielt for ham. Hvorfor ikke tro ham når han sier det?

Vel akkurat det å klage på kamerater. Det er ikke lenge siden Cesc gikk ut og sa at vi trenger ett defensivt midtbanekjøp fordi der er vi ikke sterke nok. Å høre det fra kaptein og lagkamerat er nok ikke knall for selvtilliten til Denilson, Song, Ramsey og Diaby.

 

Jeg synes Cesc er en fantastisk spiller og jeg er meget tilfreds med at han er Arsenalspiller, og at han er kaptein er også helt ok, men jeg er ikke spesielt imponert over hans opptredner i media.

 

BE

 

Med såpass mange skader som vi hadde i fjor holder det ikke med 4 sentrale midtbanespillere. Syns ikke at det kvalifiserer til uttrykket "klage på medspillere". Fabregas peker på en svakhet vi hadde i lengre perioder i fjor og jeg tror ikke at noen av de spillerene du nevner vil protestere på det.

 

Dette var en tynn unnskyldning. Vi slet ikke med mye skader på defensiv midtbaneplass i fjor og det holder med 4 spillere til 1 posisjon.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.6k
  • Created
  • Last Reply

Han er bare ærlig sies det. Han må se til å lære seg å kommunisere med media. Alt han sier blir selvfølgelig vridd og vrengt på.

 

Bare for å gi dere ett eksempel. Se på Wenger. Han er alltid ærlig i media han også. Men han klarer alltid å svare til det beste for spillerene og laget. Kan være enig i at svarene hans kan være temmelig ensformige til tider.

 

Nå synes jeg Fabregas kan konsentrere seg om å være kaptein på ett lag og litt mindre på sin egen person. Det er på høy tid at han begynner å prestere på høyt nivå selv også. Han kan jo begynne med å putte ballen i mål innimellom i stedet for å klage på at lagkammeratene ikke er gode nok. For det er det han indirekte gjør med all denne sytinga.

 

Det var da voldsomt..

Hvorfor all denne skepsisen? Har du noen gang hørt Fabregas klage på lagkamerater? Det hadde vært langt flere spekulasjoner rundt ham hvis han ikke svarte på spørsmål og intervjuer. Fabragas har aldri sagt annet enn at han vil være i klubben og at den betyr noe helt spesielt for ham. Hvorfor ikke tro ham når han sier det?

Vel akkurat det å klage på kamerater. Det er ikke lenge siden Cesc gikk ut og sa at vi trenger ett defensivt midtbanekjøp fordi der er vi ikke sterke nok. Å høre det fra kaptein og lagkamerat er nok ikke knall for selvtilliten til Denilson, Song, Ramsey og Diaby.

 

Jeg synes Cesc er en fantastisk spiller og jeg er meget tilfreds med at han er Arsenalspiller, og at han er kaptein er også helt ok, men jeg er ikke spesielt imponert over hans opptredner i media.

 

BE

 

Med såpass mange skader som vi hadde i fjor holder det ikke med 4 sentrale midtbanespillere. Syns ikke at det kvalifiserer til uttrykket "klage på medspillere". Fabregas peker på en svakhet vi hadde i lengre perioder i fjor og jeg tror ikke at noen av de spillerene du nevner vil protestere på det.

 

Dette var en tynn unnskyldning. Vi slet ikke med mye skader på defensiv midtbaneplass i fjor og det holder med 4 spillere til 1 posisjon.

 

BE

 

Da misforstod du mitt innlegg. Vi hadde to spillere i def midtbane posisjon; Song og Denilson. Vi hadde 4 sentrale midtbanespillere totalt forrige sesong: Fabregas (ute i 4 mnd), Diaby (totalt ute i 3 mnd), Denilson og Song. I perioder ble både Song, Denilson, Diaby og Nasri rullert i et system som ikke virket, samt at de spilte med småskader. Situasjonen tillot dog ikke Wenger å hvile dem når de ikke var på topp.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest kellex

Jeg tror nå at arsenal fans generelt bør la dette ligge nå, han går ingen steder denne sesongen! Media vil fortsette å skrive om det uansett men når det har gått så langt at reportere baserer historien på at real "tenker" på å kjøpe Fabregas så viser det hvor tåpelig dette har blitt! Akurat som om en reporter i england har innsikt i hva de spanske sjefene "TENKER" blir bare for dumt. Nå har han sagt gang på gang at han blir, og slik blir det.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror nå at arsenal fans generelt bør la dette ligge nå, han går ingen steder denne sesongen! Media vil fortsette å skrive om det uansett men når det har gått så langt at reportere baserer historien på at real "tenker" på å kjøpe Fabregas så viser det hvor tåpelig dette har blitt! Akurat som om en reporter i england har innsikt i hva de spanske sjefene "TENKER" blir bare for dumt. Nå har han sagt gang på gang at han blir, og slik blir det.

 

helt enig! La saken ligge, fabregas har gått ut til Arsenal.com og sagt at han blir, DA blir han! Ingen tvil om det! Wenger har vist han mye tillit og jeg tror fabregas vil vise den samme tilliten til wenger:)

 

Dette blir en bra sesong FOLKENS!!!!!:):D

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Valdes

Maxwell--Puyol--Pique---Alves

Iniesta--Xavi---Busquest

Messi--Zlatan---Henry

 

da bytter de ut Busquest mot Cesc og får en midtbane med helt like spillere... Enkelt å analysere for motstanderen da, ligge lavt med forsvaret og passe på langskudd.. Tviler også på at Cesc forlater Arsenal og at Wenger vil ut med Cesc

Link to comment
Share on other sites

Tror nok at dette kan bli en virkelighet hvis ikke Arsenal bedrer sin medaljefangst. Til syvende og sist er det lite trolig at en av verdens beste spillere vil kjempe om det neste beste. Selvsagt vil gutten ha større utfordringer enn å kapre fjerdeplasser.

 

Stusser litt på en evt pris som ble nevnt i linken. Med en kontrakt som løper i fem nye år, så må prislappen på 25 millioner pund være for lav. Faktisk samme prisklasse som selveste Adebayor ;) Eller bare 5 millioner pund mindre Robbie "Cunt" Keane :o

Link to comment
Share on other sites

I forretningslivet er det to tong som er viktigere enn noe annet:

 

- få nye kunder

 

- holde på de gode kundene man har.

 

Disse to henger sammen, for hvis man ikke gjør eksisterende kunder fornøyd, vil de forsvinne, og nye kunder vil vegre seg. Og for å bli større og mer solid, må man skaffe seg nye kunder, og de etablerte kundene vil føle seg tryggere når det blir mer solid. Da blir man gjerne markedsledende

 

Slik er det også når man driver en fotballklubb, men det er her Wenger svikter.

Vi må gjøre slik at viktige, gode spillere, som Fabregas, vil fortsette å spille i klubben. Hvis disse spillerne er fornøyde, gir det et godt signal til potensielle nye spillere. På samme måte gir det et godt signal til etablerte spillere når man skaffer seg nye spillere slik at laget blir mer solid. Da blir det gjerne noe gjøre for de som pusser sølv også. :o

 

Så kort oppsummert: IKKE selg Fabregas, men kjøp en forsterkning i stedet ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...