Jump to content

Cesc Fabregas


Gaston

Recommended Posts

Tv2sporten.no:

 

"FC Barcelona legger ikke skjul på at de har skumle hensikter med tanke på Arsenal-spilleren Cesc Fabregas. Barcelona-direktør Joan Laporta sier til spanske medier at han ikke kan utelukke at Fabregas blir Barcelona-spiller før vinduet stenger."

 

Begynner å bli slitsomt mye mas fra Barcelona. Makan til respektløs gjeng!!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.6k
  • Created
  • Last Reply

Nå må vi ikke få panikk. Vi må huske at Real og Barca er eksperter på å utnytte media for å få de spillerene de vil ha, som f.eks i Reyes sagaen.

Motsier du ikke deg selv i dette innlegget? Vi skal ta det med ro fordi Barcelona og Real er eksperter på det de nettop har gjort?

 

For min egen del tar jeg dette med knusende ro, Fabregas ønsker ikke å draa nå. Spesielt ikke nå som laget endelig er i ferd med å få ut potensialet sitt.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Den statistikken viser etter min mening at Cesc er blitt en skikkelig klassespiller som selv om han er ute av form kan avgjøre kamper. Håper virkelig vi klarer å holde på han i flere år fremover selv om det kan bli vanskelig.

 

Og når i tillegg Arshavin og Rosicky kommer seg i skikkelig kampform skal det bli vanskelig å stoppe angrepet vårt!

 

En Cesc som er maestroen i angrepet sammen med Rosicky og Arshavin og RvP som kan skape noe helt ut av ingenting alene. I tillegg til enten en Walcott, Eduardo, Eboue eller Bendtner på høyrekanten. Begynner å se bra ut det her. Og enda er ikke Nasri eller Vela nevnt.

Link to comment
Share on other sites

Og til tross for den lille formsvikten har han etter min hoderegning 3 mål og 6 assist på 7 kamper. Ikke verst!

Han har det fantastiske i seg hele tiden, de 5 sek som kan snu en kamp. Men han brilljerer ikke så masse som han gjør når han virkelig er i form. Også endel passningsfeil.

Men så lenge han er med på og avgjøre kamper så skal vi vel ikke klage.

Link to comment
Share on other sites

Fabregas flattered by Xavi plea

 

"It doesn't upset me what Xavi says, not at all. It is very flattering from a great player like Xavi," he said in The Sun.

 

"But I am the captain of Arsenal and I have a job to do here. Everyone has their own life and you do what you feel is better for you.

 

"Being at Arsenal is the best thing for me at the moment. I want to win things here and I'm very comfortable with Arsenal.

 

"I love London, it's a great city, it's like my house, it's really good.

 

"It is very important for a player to feel at home and I feel like that."

 

Selv om det er The Sun som har dette intervjuet, velger jeg nå å stille meg bak Cesc og velger å tro på det som er kommet fram i så å si alle intervjuene med han. Han er og blir Arsenalspiller, og har ikke planer om å dra til Barcelona før han føler han har betalt tilbake for Wengers tillit til ham. Det håper jeg flere gjør, og at vi kan se på formdippen hans som en konsekvens av at han var ute litt med skade og at han er på vei til å spille seg tilbake i form.

 

Digger måten han feirer med RvP etter målet mot Fulham og håper han forblir Arsenalspiller til han iallefall runder 30! (gjerne enda lenger)

Link to comment
Share on other sites

Fantastisk spiller. I dag banens store stjerne.

Og hva med feiringen?

 

Fullt trykk mot emblemet vårt over lang tid. Feiret med publikum hvor han sveiper med hånden over publikum.

Rart om det nå kommer nye rykter og ny frykt om at han er på vei bort.

 

Vi er et av verdens beste lag, spiller den mest morsomme fotballen og Fabregas får være den store stjernen.

Han blir ho oss lebge, i Barcelona vil han ikke stjernefunkle, men være en av mange.

Link to comment
Share on other sites

Kjente at gledestårene var nære da Fabregas lagde et kjempenummer av at han kysset klubbemblemet! Denne gutten vil bli større enn Henry, og han blir, lenge! Tenk hvor fantastiskt det blir, Ramsey og Fabregas på banen samtidig! Blir jo som Xavi og Iniesta!

 

For en mann!

Link to comment
Share on other sites

Fantastisk spiller. I dag banens store stjerne.

Og hva med feiringen?

 

Fullt trykk mot emblemet vårt over lang tid. Feiret med publikum hvor han sveiper med hånden over publikum.

Rart om det nå kommer nye rykter og ny frykt om at han er på vei bort.

 

Vi er et av verdens beste lag, spiller den mest morsomme fotballen og Fabregas får være den store stjernen.

Han blir ho oss lebge, i Barcelona vil han ikke stjernefunkle, men være en av mange.

 

 

Noen som har et bilde av dette?! Feiringa altså.. Fikk gåsehud og hjertebank da han feira!

Link to comment
Share on other sites

Gårsdagen kamp er noe av det bedre eg har sett av denne gutten, og det sier ikke lite. Han har en slik ro og presisjon i det han gjør at vi skulle tru han hadde 140 landskaper, var 40 år og spilte for morro i norsk 4 divisjon.

Håper han blir i klubben livet ut.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...