Jump to content

Cesc Fabregas


Gaston

Recommended Posts

Fabregas var Bergkamp i går. En helt utrolig forestilling av den unge kapteinen vår. Hans beste i Arsenal så langt. Når han i tillegg kysser logoen så blir man nesten våt i øyekroken. Med hodet beviselig på rett plass omgitt av hyperintelligente spillere som AA23 og TR7 kan Cesc skyte oss mot nye høyder. Gjennomspillet til RvP demonstrerte hans kirurgiske presisjon og hovmester-verdige overblikk. Kun Dennis kan måle seg og likhetene er treffende.

 

Fuck off Barca, Captain Fantastic tilhører oss!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.6k
  • Created
  • Last Reply

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Oct 11 2009, 08:12 AM) 178697[/snapback]

Fabregas scoret på en flott lobb mot Armenia i går kveld, etter pasning fra Iniesta.

 

http://www.youtube.com/watch?v=igsJCKXvTQk...layer_embedded#

 

 

Nå må vi nyte hvert sekund av Fabregas, for det er nok et tidsspørsmål for hvor lenge han blir i klubben. Selvsagt ønsker han seg tilbake til Barca før eller senere. Vi må bare ikke tro noe annet.

 

Men for øyeblikket er han fantastisk for oss :)

Jeg føler meg så priviligert som får følge et sånt fotballag!!!!

Link to comment
Share on other sites

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Oct 11 2009, 08:12 AM) 178697[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Fabregas scoret på en flott lobb mot Armenia i går kveld, etter pasning fra Iniesta.

 

http://www.youtube.com/watch?v=igsJCKXvTQk...layer_embedded#

 

Herlig scoring! :)

 

Men bare litt småpirk, var det ikke Xavi som hadde assist? B)

 

Stemmer det når jeg så det nå B) mener å huske at jeg leste at Iniesta hadde assist i går, men er nok bare jeg som rota litt der ja!

Link to comment
Share on other sites

Ganske sikker på at det skal gå bra uten Fabregas mot Birmingham. En midtbanetreer med Rosicky, Song og Diaby har nok av kreativitet mot et nyopprykketlag. I tilegg så har jo Ramsey spillt meget bra når han blir byttet inn. Tror også det skal gå bra mot AZ, etter disse kampene bør han være tilbake.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan ikke noe som helst nytt i den artikkelen. La oss bare akseptere en ting: Barcelona har veldig lyst på Fabregas. Selv har Fabregas også gjort en ting klart for oss. Fabregas har veldig lyst til å spille for Arsenal. Vi må gjerne være bekymret for at ikke Fabregas blir i Arsenal til evig tid, men det er poengløst å skulle få hjertet i halsen hver gang en avis lager en sak av noe som er så til de grader oppbrukt - uten å tilføye noe som helst nytt. Er det virkelig så tørt med stoff på fotballfronten?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Sikkert ikke aleine om å mene det, men Henry syns jeg tydelig ble tynget om kapteinsansvaret. Etter min mening ble spillet hans svakere etter han fikk kapteinsansvaret, og vi fikk aldri gode gamle Henry tilbake.

 

Men, med Fabregas har det stikk motsatte skjedd. Han har hevet seg mange hakk, og vært rett og slett fantastisk i år ;) Håper det gode spillet fortsetter, så blir vi skumle utover i sesongen :D

Link to comment
Share on other sites

Det var ventet at Cesc skulle starte i dag og de offisielle lagoppstillingene fortalte at han startet, men han gjorde likevell ikke det. Noen som vet hvorfor? Skadet han seg inne i garderoben når han skulle kle på drakten eller noe? Please si at han ikke ble skadet...

 

Edit: ingen grunn til panikk, Cesc ble akkurat byttet inn! :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...