Jump to content

Cesc Fabregas


Gaston

Recommended Posts

Regner med du snakker om dette intervjuet: http://link.brightcove.com/services/player...tid=65968292001

deilig å høre slutten. Han er riktignok litt ute å kjører i starten av intervjuet der han ikke klarer å si at det ikke var hands på slutten, men han gjorde iallefall ett forsøk :-)

 

Cesc hadde desverre ingen stor dag i dag, men ikke alle kan være like fantastiske hver dag heller.

En flott kaptein, en fantastisk ambassadør og en genial spiller.

 

 

BE

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.6k
  • Created
  • Last Reply

Nå ble jeg veldig nysgjerrig! Kan noen fortelle hva det er han sier som er orgasmisk mot slutten? Kommenterer han de ferskeste ryktene? Har kun tilgang på iPod og den støtter ikke Flash.

Han avfeier ryktene samtidig som han skryter uhemmet av Arsenal som klubb og avslutter med at han mener Arsenal fortjener mer respekt.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Han avfeier ryktene samtidig som han skryter uhemmet av Arsenal som klubb og avslutter med at han mener Arsenal fortjener mer respekt.

 

BE

 

Veldig bra. Men nå syntes jeg dette går så langt at han burde skrive ett brev til de aktuelle presidentkandidatene og be de om å slutte å bruke hans navn i resten av valgkampen i respekt for hans klubb og kontrakt. Han kunne også gjøre mediene der nede oppmerksome på at publisering av løgner kan være forstyrrende for fansen I laget han er kaptein på. Så kan han gjerne slenge på en bemerkning om at det gjør han irritert og at det virker mot sin hensikt for å få ham til klubben. Det er så sterk og klar jeg ønsker at en kaptein skal være, selv om jeg misstenker at han ble kaptein i kraft av å være vår største stjerne.

Link to comment
Share on other sites

Veldig bra. Men nå syntes jeg dette går så langt at han burde skrive ett brev til de aktuelle presidentkandidatene og be de om å slutte å bruke hans navn i resten av valgkampen i respekt for hans klubb og kontrakt. Han kunne også gjøre mediene der nede oppmerksome på at publisering av løgner kan være forstyrrende for fansen I laget han er kaptein på. Så kan han gjerne slenge på en bemerkning om at det gjør han irritert og at det virker mot sin hensikt for å få ham til klubben. Det er så sterk og klar jeg ønsker at en kaptein skal være, selv om jeg misstenker at han ble kaptein i kraft av å være vår største stjerne.

 

Eller så kan vi tro på ham når han sier det og la ham konsentrere seg om den jobben han skal gjøre i klubben og la pressen få skrive akkurat hva den vil.

Link to comment
Share on other sites

Enig. Synes Fabregas har gjort mer enn nok for å forsikre sin "commitment". Nytter ikke å skrive brev, mediene kommer desverre ALLTID til å elske å skrive om vår gullgutt, det er noe vi bare må akseptere og leve med.

 

Uansett hvor høyt Cesc roser Arsenal og at han fortsatt ønsker å oppnå ting, etc, vil mediene fortsatt vri og vende på det hans utsagn. Hvorfor? Fordi det er høyst antagelig at nyheter om Fabregas som blir lest vanvittig mye. Selv om jeg finner en link som jeg vet inneholder "bullshit" om Fab, trykker jeg meg inn på den ;)

Link to comment
Share on other sites

Fabregas virket utrolig oppgitt når reporteren sa: speculation :P

Syns han viste virkelig at han ville vinne på slutten av kampen igår, når han på dro seg kort får og drøye tid gang på gang, han ofret en for laget der ;)

 

We've got Cesc Fabregas!

Link to comment
Share on other sites

Fabregas virket utrolig oppgitt når reporteren sa: speculation :P

Syns han viste virkelig at han ville vinne på slutten av kampen igår, når han på dro seg kort får og drøye tid gang på gang, han ofret en for laget der ;)

 

We've got Cesc Fabregas!

Han fikk også flyttet ballen flere meter bakover i forhold til der Pool hadde tenkt å ta det fra. Og selv om han spilte dårlig i forhold til det vi er vant til å se ham, så mener jeg det var betryggende å se at innsatsviljen fortsatt var der og at han viser seg mer og mer som en kaptein med innsats og litt mer prating/forsøk på å mane andre spillere til innsats.

 

Ryktene om at han kommer til å dra vil nok alltid være der. Men jeg har valgt å la de ligge. Kanskje han en gang drar tilbake til Barcelona, kanskje han blir i Arsenal ut karrieren. Hvem vet? Er ikke sikkert Cesc vet det selv en gang.

Link to comment
Share on other sites

Ingen er så stor at vi ikke skal kunne fungere godt uten. Om noen så måtte det være Wenger.

Henry forsvant og Ronaldo forsvant. Enere som ga noe krisefølelse rundt omkring.

Men nei. Begge lag er der de var. Sterke og med i europeisk toppsjikt.

 

For vår del vil et salg kunne gi en enorm avkastning på en mindre investering.

Mange penger inn og vi vil være på topp allikevel.

 

Men hvilken fantastisk spiller som jeg virkelig håper blir i klubben.

Link to comment
Share on other sites

They've (Barcelona) denied it, i've denied it, i just want to focus on Arsenal. I think Arsenal FC is above everyting and every single player in its history. And i think the fans, the club and myself deserve a little bit more respect.

 

Greit nok svar det her, men syntes uttalelsen er virker litt unnvikende da han svarer som om han allerede har benektet det. Noe man gjerne gjør hvis man har noe å skjule. Det ville han nødvendigvis ha hatt hvis det er hold i disse ryktene, så jeg etterlyser fortsatt ett sterkt og tydelig svar. Som ikke burde være spesielt vanskelig og heller ikke virke ødeleggende for hans fokus som Arsenal-kaptein.

Link to comment
Share on other sites

Fabregas er lagets beste spiller, men jeg lar meg ikke frustrere over ryktene. Går han, så går han. Vi får en vanvittig god slump med penger og har fullt av talenter som er klar til å ta over. Jeg er mest redd for å miste Wenger. Den blir det atskillig vanskeligere å erstatte.

 

Og nå slår vi til med flere seire på rad, og jeg tror at ved utgangen av mars er vi på toppen av tabellen!

Link to comment
Share on other sites

Sånn er det bare. Har man en av verdens beste spillere i stallen så må man leve med rykter. Tenker det ikke tar slutt før sesongen starter igjen i august.

 

Ellers var det beste ryktet i den artikkelen dette:

 

Liverpools Glen Johnson har vunnet alle de største mesterskapene med klubben - på Championship Manager. Høyrebacken har blitt en stor fan av PC-spillet mens han kommer seg etter kneskaden sin

 

Herre min hatt noen må få seg noe å gjøre på i arbeidstiden i den redaksjonen foreslår jeg B)

Link to comment
Share on other sites

Syns hele denne rykteflommen og transfersagaen rundt Fabregas begynner å ligne mer og mer på sagaen som foregikk rundt C Ronaldo og begynner å bli redd for at vår juvel forlater oss innen kort tid om ikke vi skulle ta noen titler i år.

Håper jeg tar feil, men frykter at vi kan miste vår kaptein og talisman da han helt sikkert har ambisjoner om å vinne titler!

Link to comment
Share on other sites

Syns hele denne rykteflommen og transfersagaen rundt Fabregas begynner å ligne mer og mer på sagaen som foregikk rundt C Ronaldo og begynner å bli redd for at vår juvel forlater oss innen kort tid om ikke vi skulle ta noen titler i år.

Håper jeg tar feil, men frykter at vi kan miste vår kaptein og talisman da han helt sikkert har ambisjoner om å vinne titler!

 

Han kan nok like gjerne forsvinne selv om vi vinner trofeer denne sesongen. Hvis han føler at han har oppnådd noe av det han hadde en drøm om, og da føler at han kan gå videre med å flytte på seg. Allikevel tar jeg dette med stor ro, jeg er sikker på at Cesc blir i Arsenal en god stund fortsatt B)

Link to comment
Share on other sites

Det er jo nesten eit svik mot lojale Fabregas å ikkje hente inn ein kompetent keeper.

Almunia har vist siden CL-finalen i 2006 at han ikkje duger.

 

Har ingen problem å forstå Fabregas om han berre spelar ein sesong til i Arsenal, hvis ikkje noko blir gjort med situasjonen.

Link to comment
Share on other sites

Det er jo nesten eit svik mot lojale Fabregas å ikkje hente inn ein kompetent keeper.

Almunia har vist siden CL-finalen i 2006 at han ikkje duger.

 

Har ingen problem å forstå Fabregas om han berre spelar ein sesong til i Arsenal, hvis ikkje noko blir gjort med situasjonen.

 

 

Jeg for min del blir svært overrasket om Fabregas gidder å gå på en sesong til. Det må være veldig provoserende å måtte spille med spillere som ikke en gang hadde holdt mål i tippeligaen.

Link to comment
Share on other sites

Fabregas er nok tapt for Arsenal, selvfølgelig renner tålmodigheten hans ut, prosjekt Wenger er på vei ingensteds... og Cesc gidder ikke dette mer. Bye Bye

 

Slapp av mann, vi har fortsatt mulighet til å vinne PL og CL, selvom det ikke føles sånn i dag. Resultatet mot Porto er isolert sett bra, det bør holde til avansement. Nå får vi konsenterer oss om neste kamp i Serien, vi ligger kun 6 poeng bak lederlaget og de har et mye tøffere kampprogram enn oss.

Link to comment
Share on other sites

Teoretisk sett har vi mulighet ja, men aldri verden om både Chelsea og United ryker i PL og aldri i verden om Arsenal går ubeseira resten av PL-sesongen. Altfor store svakheter i laget. CL? yeah right.

Lev gjerne i håpet, jeg er realist og dette Arsenallaget er ikke godt nok.

Link to comment
Share on other sites

Teoretisk sett har vi mulighet ja, men aldri verden om både Chelsea og United ryker i PL og aldri i verden om Arsenal går ubeseira resten av PL-sesongen. Altfor store svakheter i laget. CL? yeah right.

Lev gjerne i håpet, jeg er realist og dette Arsenallaget er ikke godt nok.

Det eneste man kan være realistisk om i fotball er at ballen er rund, og at alt kan skje.. Pessimist er vel kanskje et bedre ord.

Link to comment
Share on other sites

Det eneste man kan være realistisk om i fotball er at ballen er rund, og at alt kan skje.. Pessimist er vel kanskje et bedre ord.

Joda, i fotball kan alt skje, men må gjøre sitt beste for å ha oddsene på sin side! Slik det er nå, kan vi jo selvsagt vinner enkeltkamper mot Barca, Chelsea, Manu, men jeg er ganske sikker på at de hadde vunnet 6-7 av 10 kamper mot oss.

 

Over til Cesc: Jeg frykter han har fått nok nå. Hans uttalelser etter kampen, er av en helt annen art enn tidligere...

Link to comment
Share on other sites

Når han har sagt "Hvorfor ikke være i Arsenal ut hele karrieren?" så tenker jeg at det hadde vært hvis vi blir veldig suksessfulle også i troféesankingen. Går vi uten å vinne i lengre perioder uten at det gjøres noe så er det klart at han stikker en dag.

 

Hvis det ikke gjøres noe etter sesongen så kan jeg desverre ikke klandre Fabregas for å dra til Barcelona.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...