Jump to content

Cesc Fabregas


Gaston

Recommended Posts

  • Replies 3.6k
  • Created
  • Last Reply

................Han har dessuten kontrakt til 2014 også, så Wenger godtar ikke et bud når han er under kontrakt nei.

 

 

Tja mener å¨huske å lest en eller annen plass at han ikke ønsker å holde på spillere for enhver pris hvis de ønsker å forlate klubben. Uansett så harWenger tidligere solgt spillere under kontrakt, bla Henry som jo var et litt overraskende salg, når det først skjedde.

Link to comment
Share on other sites

Mange eksempler på spillere som ryktes bort og ikke drar heller. Samme ryktene rundt Vidic som Cesc nå, noe som bare beviser at det vil bli rykter når spillere er i verdensklasse, fordi det er disse spillerne vi vil lese om storovergangene til, tenk som Barca-fansen sikler etter Fabregas!

Link to comment
Share on other sites

Wenger kan nesten ikke holde igjen Fabregas om han vil dra. Men jeg har liten tro på at Fabregas drar i sommer, han er kaptein, har ikke vært kaptein så lenge heller, og han har sagt ved flere anledninger at han elsker Arsenal og London. Han og familien trives i London også.

Det kommer alltid mye rykter om Fabregas han får ikke fred, men når man er et så stort talent, og så ung så må man vel regne med det.

 

Men hvorfor skal Barca ha han ? Greit nok, han er fødd i byen og ahr spillt for dem da han var ung. Men, skal han komme ned der å gå rett inn på laget som sentral spiller ? Xavi og Iniesta ? Har nesten en slik følelse på at Barca vil gjøre noe av det samme Milan gjorde med Flamini, ødelagte spillere med å la han slite på benken.

Fabregas er for god til å sitte på benk !

 

Edit: Fabregasme :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Siterer Nettavisens alltid like seriøse og velinformerte ryktespalte og velger å tro på dette:

"Speideren som oppdaget Cesc Fabregas, sier at midtbanegeneralen vil motstå fristelser fra Barcelona og Real Madrid, og kommer til å bli i Arsenal. "

Link to comment
Share on other sites

Syns Nasri kan ta rollen til Cesc mot Porto.

Nasri er utrolig god i den posisjonen, jeg mener det er hans beste posisjon.

Hvis vi gambler med Cesc kan vi risikere en lenger skade, og da ser jeg på gullet som kjørt.

Link to comment
Share on other sites

Syns Nasri kan ta rollen til Cesc mot Porto.

Nasri er utrolig god i den posisjonen, jeg mener det er hans beste posisjon.

Hvis vi gambler med Cesc kan vi risikere en lenger skade, og da ser jeg på gullet som kjørt.

 

Hvis han i morgen fortsatt er tvilsom så bør han starte på benken. Det sier seg egentlig selv.

Vi har bedre nytte av å ha 11 spilleklare spillere på banen, så får vi heller slenge innpå Fabregas utover i kampen hvis det butter imot.

 

Vi har Nasri, Rosicky og Arshavin blandt annet som gir oss mye kreativitet offensivt, og jeg tror de fint kan takle den oppgaven. Nasri har virket i bra form i det siste, og å sette han inn i Fabregas sin posisjon tror jeg han kan takle veldig fint. Dette er vel en av de posisjonene Nasri er best i og som han har hatt tidligere før han kom til oss...?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...