Jump to content

Cesc Fabregas


Gaston

Recommended Posts

  • Replies 3.6k
  • Created
  • Last Reply

http://msn.tv2sporten.no/fotball/spansk-av...na-3206979.html

 

Forrige linken fungerte ikke for meg så la inn denne tilfelle andre hadde samme problemet :lol:

 

Tror ikke på dette selv. Ganske sikker på at Cesc forblir i Arsenal ihvertfall en sesong til, og hvis han forlater oss i sommer blir det ikke for skarve 40 millioner euro! Det skal jeg love dere!

Link to comment
Share on other sites

Gutten har sagt flere ganger at han kommer til å bli. Hvis han eventuelt forsvinner til Barca, så er Fabregas en løgner.

Tror ikke at Fabregas er på Christiano ronaldo nivå, jeg velger å stole på vår kaptein!!

 

Cesc Fabregas!<3

Link to comment
Share on other sites

Ikke akkurat noen stor overraskelse at Fabregas en gang i fremtiden ønsker å spille for Barca. Det er jo bare å forvente når han er oppvokst i klubben. Om det skjer i år eller ei tar jeg med en klype salt foreløpig og hvis det skulle skje så er det ikke verdens undergang. Ja så klart er han ufattelig viktig for oss, men ingen er uerstattelige.

 

Vi får håpe han blir, og jeg tror han blir, men skulle det ende med at han forlater klubben så får vi bare takle det når det skjer. Alt som blir skrevet i media i disse dager blir uansett brukt for det som det er verdt, så vi får bare vente og se :-"

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke en kaptein verdig å komme med sånne uttalelser. Fyren tror visst at han er så uerstattelig at han kan lire fra seg hva som helst. Hvis han er så Barcakåt, kan han ikke bare oppføre seg som en mann og en som er kapteinsbåndet verdig og skifte klubb i det stille?

 

Jeg tar gjerne 3.plasser 10 år på rad bare jeg slipper sånne kapteiner i laget vårt.

 

Wenger har tidligere vist Adebayor døra etter hans uttalelser. Tør han å gjøre det samme med Fabregas?

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke en kaptein verdig å komme med sånne uttalelser. Fyren tror visst at han er så uerstattelig at han kan lire fra seg hva som helst. Hvis han er så Barcakåt, kan han ikke bare oppføre seg som en mann og en som er kapteinsbåndet verdig og skifte klubb i det stille?

 

Jeg tar gjerne 3.plasser 10 år på rad bare jeg slipper sånne kapteiner i laget vårt.

 

Wenger har tidligere vist Adebayor døra etter hans uttalelser. Tør han å gjøre det samme med Fabregas?

Om Fabregas skulle finne på å dra så er han ikke uerstattelig. Vi trodde Vieira var uerstattelig, men så kom Fabregas. Vi har stjerneskudd som Merida og Wilshere på vei opp.

 

Dessuten tror jeg ikke at ryktene stemmer. Sikkert bare noen som har diktet opp et eller annet for å selge litt.

 

Fabregas har jo selv sagt at han kommer til å bli noen sesonger til.

Link to comment
Share on other sites

Om Fabregas skulle finne på å dra så er han ikke uerstattelig. Vi trodde Vieira var uerstattelig, men så kom Fabregas. Vi har stjerneskudd som Merida og Wilshere på vei opp.

 

Dessuten tror jeg ikke at ryktene stemmer. Sikkert bare noen som har diktet opp et eller annet for å selge litt.

 

Fabregas har jo selv sagt at han kommer til å bli noen sesonger til.

Jeg er enig med deg i at Fabregas ikke er uerstattelig, han forsvinner nok kanskje ikke i år men jeg tror nok at en sesong eller to til er det maksimale vi kan forvente oss før Barcelona er neste stopp (min rent subjektive mening).

 

Når det gjelder erstattere så tror jeg kanskje vi må ut på markedet og finne den, i allefall på kort sikt. Du nevner Merida og Wilshere, der er jeg mer usikker. Merida er etter ryktene på vei til Atletico Madrid (kontrakten has tror jeg går ut etter denne sesongen). Wilshere kan kanskje bli en midtbanedirigent på sikt, men jeg tror at det er et stykke igjen til han kan dominere i den rollen.

Den som jeg tror er nærmest i dagens stall er Nasri, men som sagt hvis Cesc har spilt sin siste kamp for Arsenal så må klubben ut og finne en god erstatter.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er enig med deg i at Fabregas ikke er uerstattelig, han forsvinner nok kanskje ikke i år men jeg tror nok at en sesong eller to til er det maksimale vi kan forvente oss før Barcelona er neste stopp (min rent subjektive mening).

 

Når det gjelder erstattere så tror jeg kanskje vi må ut på markedet og finne den, i allefall på kort sikt. Du nevner Merida og Wilshere, der er jeg mer usikker. Merida er etter ryktene på vei til Atletico Madrid (kontrakten has tror jeg går ut etter denne sesongen). Wilshere kan kanskje bli en midtbanedirigent på sikt, men jeg tror at det er et stykke igjen til han kan dominere i den rollen.

Den som jeg tror er nærmest i dagens stall er Nasri, men som sagt hvis Cesc har spilt sin siste kamp for Arsenal så må klubben ut og finne en god erstatter.

Jeg mener Fab er bortimot uerstattelig for oss. Se hva han har bidratt med i aar. Hvem kan maale seg med det nivaaet han viser paa sitt beste? Samtidig er laget bygd opp rundt ham. Skal Wenger bygge paa nytt? Vel, det vil vel ikke overraske mange.

Og denne gangen tror jeg faktisk det er hold i alt skriveriet. Cesc fortjener et bedre lar rundt seg, og han vet det.

Til slutt haaper jeg inderlig jeg har feil. Inderlig!

Link to comment
Share on other sites

Desverre virker det ganske sansynnelig det avisene skriver denne gangen og det er flere som melder om akkurat det samme.... Et stort tap for klubben!

Ja, begynner å se skummelt ut. Myles Palmer oppsummerer godt med denne artikkelen.

Om en ser det fra Fabregas sin side så skjønner jeg godt hvorfor han vil dra.

Link to comment
Share on other sites

Ser ikke skummelt ut i det hele tatt. Alt er forutsigbart og går si gang, og dette er bare begynnelsen. Hvis Marca og The Sun skal kobles direkte til nærvesystemene deres - søk hjelp.

 

Cesc sier bare det han alltid har sagt - en gang, men det er ikke nå. Hver gang blåses dette ut av alle proporsjoner......forutsigbart.

 

Slapp av !!

Link to comment
Share on other sites

Ser ikke skummelt ut i det hele tatt. Alt er forutsigbart og går si gang, og dette er bare begynnelsen. Hvis Marca og The Sun skal kobles direkte til nærvesystemene deres - søk hjelp.

 

Cesc sier bare det han alltid har sagt - en gang, men det er ikke nå. Hver gang blåses dette ut av alle proporsjoner......forutsigbart.

 

Slapp av !!

 

Helt enig, tror de fleste av oss må slappe litt av. Minst 4-6 ganger i året kommer det opp slike rykter om Fabregas (Henry, Vieira osv) og hver gang tar flere av oss helt av, men så og si alle disse ryktene er tatt ut av sammenheng eller kun for å skape blest om spilleren slik at han skal bli "unsettled" for å si det på FM språk.

 

Er ganske sikker på at Fabregas signerer en ny kontrakt enten nå eller neste sesong og blir i minst 2-3 sesonger til før han forsvinner til Barcelona. Alt avhengig av hvor godt laget gjør det..

Link to comment
Share on other sites

Arseblog:

 

I really don't see the fuss to be perfectly honest. Here's the direct quote:

 

If I leave Arsenal it will be to play at Barcelona. I do not know when it will happen, I am very happy at Arsenal and I am in no hurry to leave.

Om Fabregas skal til Barcelona denne sommeren, så er det mest sansynlig at han må sloss mot Xavi (30år) og Iniesta(26år) for å spille. Derfor er sjansen stor for at det blir mye benk på Fab, siden både Xavi og Iniesta er såpass viktige i Barcelona sitt spillesystem. Dette tror jeg Fabregas også forstår, derfor venter han nok noen år før han flytter.

 

Fabregas blir erstatteren til Xavi, og det har jeg trodd lenge. Tipper overgangen evt vil skje sommeren 2012 eller 2013, men tiden vil vise. Fabregas elsker Arsenal, men jeg har forståelse for at han vil avslutte karrieren i hjemlandet/byen. Før det, så har han løftet PL og CL pokalen i rød og hvit drakt :-"

 

Det er greit at Barcelona ønsker de beste spillerene i verden, men å ha tre kreative, tekniske, og "lette" midtbanespillere i et 4-3-3 system, høres ikke så veldig fornuftig ut uansett hvor gode de er.

Link to comment
Share on other sites

Cesc har vel uttalt flere ganger at han i løpet av karrieren vil flytte hjem igjen, tidspunktet er dog uklart.

Ingenting å si på dette.

Vår kaptein har imidlertid gjentatte ganger også uttrykt sin kjærlighet til Arsenal FC og sin tiltro til Arsene Wenger som manager, sjef og menneske.

Han føler et tett bånd til vår manager og mener selv at han er skyldig ham hele sin karriere, til tross for at han var i Barca i sine yngre år.

Dette sier etter min mening mye om både Cesc og Wenger.

Jeg ser ikke bort fra at dette er et signal til vår klubb om hvor stort ønske han har til å vinne noe, men kanskje først og fremst hans ønske om å vinne champions league, og at det kan være et innspill rundt den pågående transfer-diskusjonen (tror han ønsker forsterkninger og det får han).

Samtidig kan det være et signal om at han ønsker å skrive en ny og forbedret kontrakt nå før VM.

Jeg tipper Cesc blir i Arsenal noen sesonger til pga at han ser hvilket superlag vi har på gang.

Myles Palmer bør ikke tas på alvor!!!

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener Fab er bortimot uerstattelig for oss. Se hva han har bidratt med i aar. Hvem kan maale seg med det nivaaet han viser paa sitt beste? Samtidig er laget bygd opp rundt ham. Skal Wenger bygge paa nytt? Vel, det vil vel ikke overraske mange.

Og denne gangen tror jeg faktisk det er hold i alt skriveriet. Cesc fortjener et bedre lar rundt seg, og han vet det.

Til slutt haaper jeg inderlig jeg har feil. Inderlig!

Hvis Cesc er uerstattelig da har vi virkelig store problemer.

 

Ja, han er vår "beste" spiller denne sesongen, og det blir selvsagt ikke lett å erstatte han den dagen han forsvinner (i år, neste år eller enda senere), men umulig er det så absolutt ikke. Hvis Fabregas er uerstattelig, hvordan har andre lag klart seg så godt mot oss i så mange kamper i år, en del av de kampene har tross alt fab spilt. Han kan erstattes, men lett blir det ikke, så klubben har en jobb med å finne en god spiller som kan ta over når det blir aktuelt.

Link to comment
Share on other sites

Hvis Cesc er uerstattelig da har vi virkelig store problemer.

 

Ja, han er vår "beste" spiller denne sesongen, og det blir selvsagt ikke lett å erstatte han den dagen han forsvinner (i år, neste år eller enda senere), men umulig er det så absolutt ikke. Hvis Fabregas er uerstattelig, hvordan har andre lag klart seg så godt mot oss i så mange kamper i år, en del av de kampene har tross alt fab spilt. Han kan erstattes, men lett blir det ikke, så klubben har en jobb med å finne en god spiller som kan ta over når det blir aktuelt.

Det samme har vi sagt før.

Om TH 14.

Ingen er uerstattelig. Det nærmeste du kommer uerstattelig var den gang Highbury og nå kanskje Wenger.

Men Highbury er nå Emirates og Wenger er ennå på plass.

Link to comment
Share on other sites

Det samme har vi sagt før.

Om TH 14.

Ingen er uerstattelig. Det nærmeste du kommer uerstattelig var den gang Highbury og nå kanskje Wenger.

Men Highbury er nå Emirates og Wenger er ennå på plass.

Har vi egentlig erstattet Th 14??? Nei vi har faktisk ikke det, så det du sier er jo feil.... Mister vi Cesc veit jeg rett og slett ikke hva jeg skal gjøre, han er så viktig for dette laget. Da må vi i såfall legge om alt! Veit ikke om en spiller i verden som kan fylle skoa til Cesc i dag!!

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ May 14 2010, 02:03 PM) 198320[/snapback]

Helt enig, tror de fleste av oss må slappe litt av. Minst 4-6 ganger i året kommer det opp slike rykter om Fabregas (Henry, Vieira osv) og hver gang tar flere av oss helt av, men så og si alle disse ryktene er tatt ut av sammenheng eller kun for å skape blest om spilleren slik at han skal bli "unsettled" for å si det på FM språk.

 

Er ganske sikker på at Fabregas signerer en ny kontrakt enten nå eller neste sesong og blir i minst 2-3 sesonger til før han forsvinner til Barcelona. Alt avhengig av hvor godt laget gjør det..

Dette har du helt rett i, og nå mistet vi jo Henry og Vieira så du beroliger meg ikke helt!!

 

Det jeg ikke skjønner er hvorfor Cesc sier som han gjør, jeg vil ha en avklaring før VM??! Det er jo rett og slett en invitasjon det... Tenk deg om, hva hadde du svart hvis du ble spurt om du ville spille for Barcelona og du ikke vil det akkurat nå. Hva hadde du svart da?? NEI, så enkelt er det jeg skal spille for Arsenal neste år. Hans svar sier noe helt annet: - Hvis Barca byr nok, er jeg villig til å gå nå!!

 

FUCK!!

Link to comment
Share on other sites

Han har jo sagt gang på gang at han elsker Arsenal og at han ville vinne trofeer med klubben. Han sier jo bare at han vil spille i Barca en gang, det er jo ikke rart når han er født og oppvokst der. Syns ikke dere skal bekymre dere så alt for mye av dette. Jeg er 100% sikker på at Cesc er i Arsenal neste sesong, og mange flere sesonger også.

 

WE'VE GOT CESC FABREGAS!

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Har vi egentlig erstattet Th 14??? Nei vi har faktisk ikke det, så det du sier er jo feil.... Mister vi Cesc veit jeg rett og slett ikke hva jeg skal gjøre, han er så viktig for dette laget. Da må vi i såfall legge om alt! Veit ikke om en spiller i verden som kan fylle skoa til Cesc i dag!!

 

Nei gudene vet! Og ja vi må nok legge om formasjonen evt og finne en ny playmaker. Eneste jeg kan se for meg som kan bli meget god og en start å kikke etter for å evt erstatte Fabregas er, Yoann Gourcuff.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...