Jump to content

Cesc Fabregas


Gaston

Recommended Posts

Synes egentlig Adebayor skal konsentrere seg om live sitt i Manchester, han har forlatt Arsenal og han trenger ikke tenke mer på hva som skjer eller ikke skjer i Arsenal.

 

Tror ikke det spiller noen rolle om vi havner utenfor CL og må ta til takke med Europa League denne sesongen, men skulle vi havne utenfor topp 4 og CL neste sesong, så kan det begynne å bli skummelt. Fabregas er Wengers gutt, og han blir så lenge Wenger og ambisjonene til Arsenal matcher hans egne. Men som sagt, går det for lenge uten en eller annen form for viktig tittel, så begynner nok han også å ville røre på seg.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.6k
  • Created
  • Last Reply

Satan for en elendig pris! Det er jo like mye som det Man Utd betalte for Berbatov, og bulgareren er vel 30 år nå? Se på Bayern Munchen, er det 700 millioner de skal ha for Ribery? Atletico Madrid skal visstnok kreve 500 millioner for Sergio Aguero. 300 for Cesc er etter min mening alt for lite.

Link to comment
Share on other sites

Satan for en elendig pris! Det er jo like mye som det Man Utd betalte for Berbatov, og bulgareren er vel 30 år nå? Se på Bayern Munchen, er det 700 millioner de skal ha for Ribery? Atletico Madrid skal visstnok kreve 500 millioner for Sergio Aguero. 300 for Cesc er etter min mening alt for lite.

30 er alt alt for lite. Selv Wenger ville neppe godtatt det!

Men trudde at Barcelona ville gi Fabregas fred og ro, vertfall fram til neste sommer. Satse på at det stemmer og at dette bare er et rykte.

Link to comment
Share on other sites

Satan for en elendig pris! Det er jo like mye som det Man Utd betalte for Berbatov, og bulgareren er vel 30 år nå? Se på Bayern Munchen, er det 700 millioner de skal ha for Ribery? Atletico Madrid skal visstnok kreve 500 millioner for Sergio Aguero. 300 for Cesc er etter min mening alt for lite.

30 er alt alt for lite. Selv Wenger ville neppe godtatt det!

Men trudde at Barcelona ville gi Fabregas fred og ro, vertfall fram til neste sommer. Satse på at det stemmer og at dette bare er et rykte.

 

Jeg frykter at vi kan havne i samme situasjon som Henry-overgangen, vi fikk alt for lite for han pga en dårlig sesong.

Link to comment
Share on other sites

Satan for en elendig pris! Det er jo like mye som det Man Utd betalte for Berbatov, og bulgareren er vel 30 år nå? Se på Bayern Munchen, er det 700 millioner de skal ha for Ribery? Atletico Madrid skal visstnok kreve 500 millioner for Sergio Aguero. 300 for Cesc er etter min mening alt for lite.

30 er alt alt for lite. Selv Wenger ville neppe godtatt det!

Men trudde at Barcelona ville gi Fabregas fred og ro, vertfall fram til neste sommer. Satse på at det stemmer og at dette bare er et rykte.

 

Jeg frykter at vi kan havne i samme situasjon som Henry-overgangen, vi fikk alt for lite for han pga en dårlig sesong.

 

Ikke mye som tyder på at Cesc får en dårlige sesong.

Link to comment
Share on other sites

Om, ingenting som tyder på det some ole sier, Fabregas har en dårlig sesong så vet alle kva som bur i han og han er under sin beste alder. 300 millioner er en vits, når man ser alle sammenlikningane som er ramsa opp her. 200 millioner for Henry var en rorbuavits, men 300 millioner for Fabregas; eg blir forbanna hvis det skjer.

Link to comment
Share on other sites

Satan for en elendig pris! Det er jo like mye som det Man Utd betalte for Berbatov, og bulgareren er vel 30 år nå? Se på Bayern Munchen, er det 700 millioner de skal ha for Ribery? Atletico Madrid skal visstnok kreve 500 millioner for Sergio Aguero. 300 for Cesc er etter min mening alt for lite.

30 er alt alt for lite. Selv Wenger ville neppe godtatt det!

Men trudde at Barcelona ville gi Fabregas fred og ro, vertfall fram til neste sommer. Satse på at det stemmer og at dette bare er et rykte.

 

Jeg frykter at vi kan havne i samme situasjon som Henry-overgangen, vi fikk alt for lite for han pga en dårlig sesong.

 

Ikke mye som tyder på at Cesc får en dårlige sesong.

 

Det var ikke mye som tydet på at Henry skulle få en dårlig sesong han heller...

Link to comment
Share on other sites

Få en ordentlig link? Får bare en blank side her.

 

van Persie var kaptein.

 

Uansett; ikke overraskende at vi får skader, uten Cesc kommer vi til å slite bigtime mot United...

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/pl/article2690840.ece

Her er linken. Ja viktig at han kommer tilbake til den kampen, trenger han virkelig da.

Link to comment
Share on other sites

Viktig at vi får en forsmak mot Celtic uten Cesc da, se om Denilson kan etablere seg i den rollen der, midtbanen song, denilson og diaby er ikke svak den heller..

Ikke svak, men ganske mange unge spillere som ikke har prestert over et lengre tid. Fabregas er den som gir laget det lille ekstra både fram men også bakover på banen. Dem har til nå i sesongen vist seg å være gode spillere. Men det er få eller ingen i verden som er like god som Fabregas i den posisjonen han har på Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Viktig at vi får en forsmak mot Celtic uten Cesc da, se om Denilson kan etablere seg i den rollen der, midtbanen song, denilson og diaby er ikke svak den heller..

Ikke svak, men ganske mange unge spillere som ikke har prestert over et lengre tid. Fabregas er den som gir laget det lille ekstra både fram men også bakover på banen. Dem har til nå i sesongen vist seg å være gode spillere. Men det er få eller ingen i verden som er like god som Fabregas i den posisjonen han har på Arsenal.

På ingen måte noen som kunne gjort den posisjonen bedre tror jeg.. Mener bare det at i fjor når Cesc var skadd satt vi inn på Nasri, i år var nok planen inn med Rosicky og Nasri da, nå må unggutta vise at Wengers prosjekt er på rett spor ved å klare å slå gode lag selv uten stjerna i laget

Link to comment
Share on other sites

Hvis jeg ikke husker feil, mener jeg at vi spilte uten Fabregas mot Man U på Emirates i fjor. Da hadde vi dog Nasri på banen, men jeg synes Diaby gjorde en kjempe jobb da.

Men håper jo så klart Fabregas blir klar til kampen :P Vi får alle krysse fingrene for det!

Link to comment
Share on other sites

Hvis jeg ikke husker feil, mener jeg at vi spilte uten Fabregas mot Man U på Emirates i fjor. Da hadde vi dog Nasri på banen, men jeg synes Diaby gjorde en kjempe jobb da.

Men håper jo så klart Fabregas blir klar til kampen :P Vi får alle krysse fingrene for det!

Og Bendtner hadde en kjempekamp, Diaby i rollen under Bendtner, kanskje derfor Diaby fikk kamptrening før kampen og Bendtner fikk hvile, så vi har begge fra start neste uke?

Link to comment
Share on other sites

Hvis jeg ikke husker feil, mener jeg at vi spilte uten Fabregas mot Man U på Emirates i fjor. Da hadde vi dog Nasri på banen, men jeg synes Diaby gjorde en kjempe jobb da.

Men håper jo så klart Fabregas blir klar til kampen :P Vi får alle krysse fingrene for det!

 

Så vidt jeg kan huske spilte Fabregas, han slo vel frisparket som etter hvert ble til 1-0, og passningen som ga 2-0.

 

Men ellers så stemmer det 1Bergkamp0 skriver, Bendtner gjorde en bra kamp i van Persie og Adebayors fravær. Tipper at laget mot Utd blir slik:

 

Almunia

Eboue - Gallas - Vermaelen - Gibbs

Song - Denilson

Arshavin - Diaby - Eduardo

v Persie

 

Sterkt lag, på papiret. Men vi får vel vite mer om skadene til Cesc og Clichy snart. Slik jeg har forstått det kan Fabregas

1. Blir klar til Celtic kampen

eller 2. være ute i tre uker.

 

Edit; her er status ja: http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_5508456,00.html

Link to comment
Share on other sites

Viktig å spesifisere at det er i beste fall han kan spille mot Celtic og i verste fall ute i 3 uker.

Det laget ser bra ut, ville brukt Silvestre på backen, litt fordi jeg mener at Gibbs kan få en liten psykisk trøkk hvis han igjen driter seg ut mot Manure, vil også tro at Bendtner spiller fra start fordi han er et flott oppspillspunkt som jobber mer enn de andre spissene

Link to comment
Share on other sites

Hvis jeg ikke husker feil, mener jeg at vi spilte uten Fabregas mot Man U på Emirates i fjor. Da hadde vi dog Nasri på banen, men jeg synes Diaby gjorde en kjempe jobb da.

Men håper jo så klart Fabregas blir klar til kampen :P Vi får alle krysse fingrene for det!

 

Så vidt jeg kan huske spilte Fabregas, han slo vel frisparket som etter hvert ble til 1-0, og passningen som ga 2-0.

 

Men ellers så stemmer det 1Bergkamp0 skriver, Bendtner gjorde en bra kamp i van Persie og Adebayors fravær. Tipper at laget mot Utd blir slik:

 

Almunia

Eboue - Gallas - Vermaelen - Gibbs

Song - Denilson

Arshavin - Diaby - Eduardo

v Persie

 

Sterkt lag, på papiret. Men vi får vel vite mer om skadene til Cesc og Clichy snart. Slik jeg har forstått det kan Fabregas

1. Blir klar til Celtic kampen

eller 2. være ute i tre uker.

 

Edit; her er status ja: http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_5508456,00.html

Da beklager jeg :P

Blanda kanskje det med at både Ade og RvP var ute og Bendtner gjorde en god kamp. Men Diaby gjorde det fortsatt bra mot Man U i fjor!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...