Jump to content

Hvilke nye spillere ønsker dere?


ashcole3

Recommended Posts

De som så Schwarzer mot Liverpool, ville ikke hatt han om de fikk betalt for det... Han tok tabber to another level.. Da er det bedre med WS, selv om han og har skuffet litt i det siste

Enig. Han hadde også et heller elendig VM der jeg mener han beviste at han på ingen måte kan løse våre problemer mellom stengene

Link to comment
Share on other sites

Dirk Kuyt er en spiller jeg gjerne skulle sett i Arsenal. Alltid full innsats, spiller der han får beskjed om, scorer mer enn gjerne "stygge" mål osv. I tillegg er er han ikke så verst med ballen i beina. Ville passet fint inn i Arsenal, samtidig som han hadde gitt oss noen sårt efterlengtede kvaliteter.

Link to comment
Share on other sites

Dirk Kuyt er en spiller jeg gjerne skulle sett i Arsenal. Alltid full innsats, spiller der han får beskjed om, scorer mer enn gjerne "stygge" mål osv. I tillegg er er han ikke så verst med ballen i beina. Ville passet fint inn i Arsenal, samtidig som han hadde gitt oss noen sårt efterlengtede kvaliteter.

 

Helt enig. En Parlour/Ljungberg type hadde vært perfekt.

Link to comment
Share on other sites

Flere som er skeptiske til Schwarzer ser jeg. Greit nok at han gjort litt flere tabber enn tidligere sesonger, men fyren er fortsatt en av de beste i Premier League.

 

Brad Friedel kunne vel vært et annet alternativ. Står uten kontrakt gjør han også.

Link to comment
Share on other sites

Sergio Aguero har sagt farvel til Atleticofansen. Han er til salgs for 314mill...

Han har veldig mye av det Arsenal ikke har

 

Helt klart en meget god og ung spiller, men spørsmålet er bare om han har det "grittet" som skal til for å spille i Premier League? Utifra det jeg har sett er han en spiller som er litt sutrete og heller henger litt med hodet når han får et par spark og mener han blir urettferdig behandlet.

 

Ville uansett tilført noe for oss som vi klart mangler, men mitt syn er at en spiller som Kevin Gameiro til under halve prisen kunne vært nærmest et like godt kjøp mens Benzema til 200-250 millioner ville vært et bedre kjøp.

 

Ender vel neppe opp med noen av disse tre uansett..

Link to comment
Share on other sites

Inn: Sakho/Samba/Jones/Subotic, Hulk, Falcao/Cardozo/Benzema, Quaresma

Ut: Squillaci, Bendtner, Almunia, Fabregas, Denilson

 

Da kan vi stille denne førsteellveren, og denne andreellveren

(Med mine første valg)

 

Wojciech Szczesny (Fabianski)

 

Sagna - Sakho - Vermaelen - Clichy (Eboue - Koscielny - Djourou - Gibbs

 

Nasri - Song - Wilshere - Quaresma (Walcott - Frimpong/Coquelin - Diaby - Ryo/Vela)

 

Van Persie - Hulk (Chamakh/Arshavin - Cardozo)

 

Da får vi en førsteellever i stand til og skremme hvem som helst, og en andreellever som glatt kunne fått en god plassering i PL.

Link to comment
Share on other sites

Quaresma som sist ble sett bærende på vannflasker nede i Tyrkia?

Tja han spillte vel totalt 38 kamper og scorte 11 mål, tiltross for at han slet med skader i første del av sesongen. Tror han ville bidratt med uforutsigbarhet og en direkte spillestil, noe laget trenger. Han er også farlig på høyre og venste siden, grunnet kjennetegnet hans "Trivela" (Skudd med utsiden). Tror personlig at han var veldig uheldig med overgangen til Inter, hvor han ikke passet inn i spillestilen til Mourinho.

 

Han har spilt totalt 250 seriekamper for: Sporting CP, Porto, Barcelona, Inter, Chelsea og Besiktas. Så urutinert er han heller ikke!

Link to comment
Share on other sites

Tror ikke han vil være verdt lønna han betales, var en stor fan av yngre Quaresma selv, men han har skuffet meg gang på gang. Var ikke Mourinho som var problemet, var at Inter henta inn Quaresma, Mancini og et par andre vinger i en liga hvor vinger ikke er vanlig.

Link to comment
Share on other sites

Ingen tvil om at vi trenger en solid midtstopper. Spørsmålet er om Wenger har hjerte til å selge unna noen av de vi allerede har. Førstemann ut bør være Squillaci, men jeg tviler på at Wenger lar det skje. Synes han har en tendens til å tvilholde på mindre gode stopperne vi har hatt i troppen tidligere.

Link to comment
Share on other sites

Ingen tvil om at vi trenger en solid midtstopper. Spørsmålet er om Wenger har hjerte til å selge unna noen av de vi allerede har. Førstemann ut bør være Squillaci, men jeg tviler på at Wenger lar det skje. Synes han har en tendens til å tvilholde på mindre gode stopperne vi har hatt i troppen tidligere.

 

Jepp. Cygan, Senderos, Silvestre og nå mest sannsynligvis Squillaci.

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil også kvitte meg med Squillaci. Men vi skal heller ikke glemme at det er ikke bare bare å finne en såpass habil stopper som er villig til å være 4./5. valg i en klubb.

 

Hadde det ikke vært for skadene til Vermaelen og Djourou (jada, vet vi burde forutsett dette), hadde ikke Squillaci fått så mange kamper som han fikk denne sesongen.

 

Med tanke på den skadehistorikken vi har, mener jeg det kan være lurt å beholde Squlliaci en sesong til så lenge Squillaci er tilfreds med å være 5. valg i klubben (forutsetter selvfølgelig at vi henter inn en ny stopper nå til sommeren) Alternativet er jo selvfølgelig å selge Squillaci og bruke Bartley som 5. valg. Men som så mange andre unggutter i Arsenal som har fått være på utlån og fått kjenne på fast spilletid, er jeg tvilsom til at han er en type som er interessert i å komme tilbake for å være en backup.

 

Med en ny stopper inn, og Squillaci som 5. valg, vil vi være meget godt skodd på midtstopperplass.

Link to comment
Share on other sites

Med kos, har samarbeidet vært helt katastrofalt, med Djourou har det vært helt greit. Dette gjør at jeg trekker den konklusjonen at Squillaci ikke har prestert bra nok og ikke fortjener en plass i troppen. Når det er sagt er det liten sannsynlighet for at Wenger selger unna en spiller som han nettopp har kjøpt.

Link to comment
Share on other sites

Tror Bartley ender opp som Upson.

Det er vel litt tidlig å trekke konklusjoner ang. Bartley allerede vel? Husk at han allerede har spilt Old Firm for Skottlands beste lag og god gammel krigerfotball i Championship. I tillegg til å kunne spille stopper kan han også spille defensiv midtbane, så det er kanskje flere muligheter til å spille enn det var for Upson i sin tid.

Link to comment
Share on other sites

Sier ikke dette basert på spillet hans, og Upson utmerket seg jo også tidlig i engelsk fotball om jeg ikke husker helt feil og fikk vel sin landslagsdebut som reserve bak Campvell og Adams?(Og Keown) Jeg mener uansett at Bartley blir offer for å være for urutinert for å spille fast og for god til å slite benk.

Link to comment
Share on other sites

Med disse inn:

 

Samba, Ricardo Alvarez, Benzema/Gervinho og kanskje en sentral defenisv midt

 

...og disse ut:

 

Almunia, Squillaci, Denilson, Rosicky og Bendtner

 

...hadde jeg blitt en lykkelig jøde, og det er vel ikke så alt for urealistisk heller?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...