Jump to content

Hvilke nye spillere ønsker dere?


ashcole3

Recommended Posts

Hva med Fellaini til Arsenal? Kunne fungert bra som backup og som et rivjern på midten. Er litt usikker på om han er god nok, men har sett han endel for Everton, og han er absolutt ingen dårlig spiller. God på hodet også.

 

Han er diskutert litt i den useriøse rykter tråden. Klart en god spiller når han har dagen, men veldig ustabil og skadeforfulgt samt at han har en del disiplinproblemer. Samtidig har han også en helt horribel hårsveis! :P

Link to comment
Share on other sites

Han er diskutert litt i den useriøse rykter tråden. Klart en god spiller når han har dagen, men veldig ustabil og skadeforfulgt samt at han har en del disiplinproblemer. Samtidig har han også en helt horribel hårsveis! :P

 

Han og Song på midten. Iallfall ikke en hårsår gjeng :P

Link to comment
Share on other sites

Han og Song på midten. Iallfall ikke en hårsår gjeng :P

 

Med Sagna på høyrebacken og Gervinho på høyrekanten så vil vi ha verdens beste samling med stygge hårsveiser :P

 

Kanskje Seaman kan gjøre et comeback også? :lol:

Link to comment
Share on other sites

Med Sagna på høyrebacken og Gervinho på høyrekanten så vil vi ha verdens beste samling med stygge hårsveiser :P

 

Kanskje Seaman kan gjøre et comeback også? :lol:

 

Sagna, Fellaini, Gervinho, Song og Barton, vet ikke om jeg hadde måtte gitt opp fotball då

Link to comment
Share on other sites

Med Sagna på høyrebacken og Gervinho på høyrekanten så vil vi ha verdens beste samling med stygge hårsveiser :P

 

Kanskje Seaman kan gjøre et comeback også? :lol:

 

Skjønnhet kommer heldigvis innenfra! :P

Link to comment
Share on other sites

Med Sagna på høyrebacken og Gervinho på høyrekanten så vil vi ha verdens beste samling med stygge hårsveiser :P

 

Kanskje Seaman kan gjøre et comeback også? :lol:

 

Så har man Alex Song der også. Kommer til å se ut som en "skummel" gjeng :) Seaman hadde bart, og det er kult.. :)

 

Er det noen her som har sett noe av Radamel Falcao fra Porto? En spiller som interesserer meg, og snodig at det ikke er en spiller som er mer ettertraktet når man ser hvor mange mål den gutten putter hver sesong..

Har skåret mot arsenal før.

 

Har vært linket før fra "troverdige" tribalfootball :blink:

 

http://www.tribalfootball.com/articles/agent-arsenal-boss-wenger-really-wants-porto-striker-falcao-1611241

 

+

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1390555/Arsenal-alerted-Porto-striker-Radamel-Falcao-snubs-Porto-contract.html

Edited by kellman
Link to comment
Share on other sites

Så har man Alex Song der også. Kommer til å se ut som en "skummel" gjeng :) Seaman hadde bart, og det er kult.. :)

 

Er det noen her som har sett noe av Radamel Falcao fra Porto? En spiller som interesserer meg, og snodig at det ikke er en spiller som er mer ettertraktet når man ser hvor mange mål den gutten putter hver sesong..

Har skåret mot arsenal før.

 

Har vært linket før fra "troverdige" tribalfootball :blink:

 

http://www.tribalfootball.com/articles/agent-arsenal-boss-wenger-really-wants-porto-striker-falcao-1611241

 

+

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1390555/Arsenal-alerted-Porto-striker-Radamel-Falcao-snubs-Porto-contract.html

 

Falcao er etter hva jeg har fått med meg svært ettertraktet, men også svært dyr. Porto vil nødig slippe han, og en meget høy sum skal nok på bordet før de fristes til å godta budet. Falcao er uansett en spiss som har scoret på bestilling i år, og avsluttet hele sirkuset med å avgjøre Europaligafinalen. Det hadde vært en drøm å hatt han i Arsenal. Klassespiller!

Link to comment
Share on other sites

Leser newsnow "arsenal" samt http://arsenalssillyseason.blogspot.com/ og mener nok at den norske linken samler bedre linker enn newsnow.

Silly season er morsom, men akkurat nå skjer det pent lite. Noen unge talenter har skiftet beite, men ingen kanoner. 1. juli begynner vel saker å skje, da åpner vinduet, til neste år hadde jeg likt å se Van Persie i en dypere rolle back en rask type. Et nytt Bergkamp/Henry samspill hadde vært noe!! Er Gervinhio rask? Har ikke sett han i aksjon...

Link to comment
Share on other sites

Gervinho har et ganske bra rykk og er ganske rask, er ikke helt Walcott, men tipper han er raskere enn feks VP og Arshavin

For å være litt pirkete så er det litt forskjellige spilletyper og forskjellige "typer" hurtighet og da. Mens Walcott er ekstremt rask i spurten, er Arshavin ved siden av å være rask i spurten hurtig i bevegelser og rykk. Han er mer hurtig type i mer trengte situasjoner hvis du skjønner hva jeg mener. Noe jeg forstår godt hvis du ikke gjør, for jeg greier ikke å forklare det noe godt. Poenget var at Arshavin er raskere enn snittet og vel så det, litt på samme måte som Gervinho. Begge er flinke til å rykke fra spillere etter å ha gjort en finte, mens Walcott er mer "hit and run"

Link to comment
Share on other sites

For å være litt pirkete så er det litt forskjellige spilletyper og forskjellige "typer" hurtighet og da. Mens Walcott er ekstremt rask i spurten, er Arshavin ved siden av å være rask i spurten hurtig i bevegelser og rykk. Han er mer hurtig type i mer trengte situasjoner hvis du skjønner hva jeg mener. Noe jeg forstår godt hvis du ikke gjør, for jeg greier ikke å forklare det noe godt. Poenget var at Arshavin er raskere enn snittet og vel så det, litt på samme måte som Gervinho. Begge er flinke til å rykke fra spillere etter å ha gjort en finte, mens Walcott er mer "hit and run"

Antar det er "tyngdeoverføring" som er ordet du leter etter :)

Link to comment
Share on other sites

Gjeeeeesp!

Hvorfor gidder dere? Ta dere noen uker fri fra forumet nå? Det kommer ikke til å skje noe på overgangsfronten likevel...

Eneste som skjer er at andre klubber kjøper de vi skulle hatt, og forumet blir en frustrasjonsslagmark.

Way to make your point...

Link to comment
Share on other sites

Gjeeeeesp!

Hvorfor gidder dere? Ta dere noen uker fri fra forumet nå? Det kommer ikke til å skje noe på overgangsfronten likevel...

Eneste som skjer er at andre klubber kjøper de vi skulle hatt, og forumet blir en frustrasjonsslagmark.

Hehe, Ravenghost mine damer og herrer :-P Du er deg sjølv lik!

Link to comment
Share on other sites

Slik eg ser det hadde ei krysning av deg og Arshavin vore perfekt for forumet.. ;)

Vis meg at jeg har feil da!

 

Jeg har fulgt hvert eneste overgangsvindu siden de begynte med det, og de siste 5-6 årene har det vært helt likt hvert år. Vi har ventet og ventet på noe stort inn, men stort sett blitt avspist med noe mindre, samtidig som mange av de beste spillerne har gått. Mitt innlegg var en sarkastisk måte å vise at jeg ikke gidder å håpe på de store overgangene, og at de kommer raskt slik som har vært lovet!

Link to comment
Share on other sites

Ja, nå er det 3 uker igjen til årets første treningskamp sparkes i gang. Carl Jenkinson it is - so predictable, so boring, so sad. :(

 

I fjor sa jeg at jeg avventet dommen over Wenger når jeg såg hvem som stod i mål på Anfield. Det ble som jeg fryktet, men håpet det ikke skulle bli. I år er dommens dag for min fremskyndet til 13. juli. Jeg vet hva jeg tror, men håper fortsatt i 21 dager. :huh:

Link to comment
Share on other sites

Leser newsnow "arsenal" samt http://arsenalssillyseason.blogspot.com/ og mener nok at den norske linken samler bedre linker enn newsnow.

Silly season er morsom, men akkurat nå skjer det pent lite. Noen unge talenter har skiftet beite, men ingen kanoner. 1. juli begynner vel saker å skje, da åpner vinduet, til neste år hadde jeg likt å se Van Persie i en dypere rolle back en rask type. Et nytt Bergkamp/Henry samspill hadde vært noe!! Er Gervinhio rask? Har ikke sett han i aksjon...

 

Har ikke sett så alt for mye av han selv, men en ting vet jeg. Han er meget rask. Forresten enig i det du skriver om RvP!

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...