Jump to content

Hvilke nye spillere ønsker dere?


ashcole3

Recommended Posts

"Posted Image" er ikke frasen som motiverer meg mest hvertfall ;) Men nå har det sklidd helt ut her :P

Back to Barton.

F5!!

 

Vil ikke ha Barton til klubben selv om dama hans hadde gått ned på alle fire og proklamert at hun kan suge en golfball gjennom en hageslange

Link to comment
Share on other sites

F5!!

 

Vil ikke ha Barton til klubben selv om dama hans hadde gått ned på alle fire og proklamert at hun kan suge en golfball gjennom en hageslange

Du er meget vitterlig om dagen Castor! Det skal du ha. Angående Barton blir jeg mer og mer usikker. Finn meg en annen spiller med samme effekt som en Barton ville hatt på banen, så hadde jeg ikke nølt på sekundet. Men det er altså Barton det er snakk om her da dere. Er vi så desperate?

Link to comment
Share on other sites

Du er meget vitterlig om dagen Castor! Det skal du ha. Angående Barton blir jeg mer og mer usikker. Finn meg en annen spiller med samme effekt som en Barton ville hatt på banen, så hadde jeg ikke nølt på sekundet. Men det er altså Barton det er snakk om her da dere. Er vi så desperate?

Nesten umulig å ikke finne vitterligheter med AFC i disse dager. Man trenger nesten ikke å prøve og være morsom når vi ikke har rettet opp noe fra forrige sesong, vi har kjøpt en spiller som styrker vår styrke, vi har lagt inn skambud på 4.122.836 spillere uten å få tilslag, vi har blitt lovet spillerkjøp men har fått Cesc spekulasjoner, Nasri vil ikke skrive under ny kontrakt. Herregud for et sirkus vi er vitne til.

 

Barton har alt vi trenger. Han kunne vært vår Roy Keane. Barton kunne vært en kaptein for Arsenal. Så hvorfor ikke?

Dabo.jpg

http://www.youtube.com/watch?v=ZvQb3PHpvZk

Han er ikke Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Kunne vel om mulig ta alt som går til klubben snart. Blir nervøs av å se 19 mannstroppen til Wenger mot Benfica, som skulle gi et godt bilde av laget som skulle brukes i sesongen. Jeg har prøvd å holde meg optimist, men et sted går da grensen.

Link to comment
Share on other sites

Det kommer spillere inn før overgangsvinduet er slutt. Det er jeg hundre prosent sikker på. Nå er også Bendtner og Eboue på tur vekk fra klubben. I følge Wenger himself så er begge to i forhandlinger med andre klubber. Vela ser ut til å dra til Spania på et utlån. Ser for meg at 2-3 spillere kommer inn før September.

 

Mine tips:

- Joey Barton

- Christopher Samba

- Mata (Om Cesc drar)

Link to comment
Share on other sites

Det kommer spillere inn før overgangsvinduet er slutt. Det er jeg hundre prosent sikker på. Nå er også Bendtner og Eboue på tur vekk fra klubben. I følge Wenger himself så er begge to i forhandlinger med andre klubber. Vela ser ut til å dra til Spania på et utlån. Ser for meg at 2-3 spillere kommer inn før September.

 

Mine tips:

- Joey Barton

- Christopher Samba

- Mata (Om Cesc drar)

Det er jo lov å håpe

Edited by Castor
Link to comment
Share on other sites

Sissoko vil fortsatt helst til PL, SKY's transfernews melder det, de melder også at Campbell avslår Sevilla og Fiorentina for å komme til oss på en fireårskontrakt. Siste nytt som angår oss sånn sett idag er at Barton muligens skal trene med Rochdale, hadde vært gøy å se et slikt lag med en slik spiller :P

Link to comment
Share on other sites

Wenger prøve ofte komme med unnskyldninger om hvorfor ikke spillere er blitt hentet inn, men hadde han vært tidligere ut kunne vi skaffet oss:

Arthuro Vidal - 10 mill euro

Cristian Zapata - 7,5 mill euro

Kevin Gameiro - 11 mill euro

= 28,5 mill euro for 3 klassespillere

 

Jeg veit at ikke alltid spillerne går til arsenal, og forskjellig lønnstrinn osv. Men det beviser vel bare dårlig innsats i transferevinduet foran ikke riktige spillere tilgjengelig.

 

Hva jeg ønsker meg:

En god stopper

En god defensiv midtbane

En god spiss som er vandt med å spille alene på topp.

Link to comment
Share on other sites

På spissplass hadde jeg tatt imot en Sturridge eller Wellbeck, også for å lage litt py andre veien!

 

Om Nasri skal selges til United, Wellbeck i retur pluss penger.. Sturridge er bare by på for han kommer nok til å ville forlate de med de spissene de har.

Link to comment
Share on other sites

Cesc og Nasri virker gone, kan ikke Wenger gå ut å shoppe på øverste hylle for en gangs skyld å hente Mata og Hazard..

 

16-17 mill + vela for Mata, 25-28 mill for Hazard og en god stopper.. Med dette ville vi hatt litt grunn til opptimisme

Link to comment
Share on other sites

En midtstopper (Subotic, Samba, Cahill, Jagielka, Dann, Huth. Egentlig hva som helst så lenge vi slipper Squillaci og har et soleklart førstevalg sammen med Vermaelen. Koscielny kan bli meget god, men stoler ikke helt på han ennå og syntes han blir for lik Vermaelen).

 

Juan Mata: Dette laget skriker etter en kreativ midtbanespiller og Ramsey/Rosicky/Diaby er ikke spillere som vil fylle denne rollen mtp. at alle passer bedre litt dypere ved siden av Song eller så har de rett og slett ikke pasningsfoten eller overblikk nok (tenker da på Diaby).

 

 

Dette er egentlig hva jeg ser på som minimum før overgangsvinduet stenger og hvis laget virkelig skulle blitt forsterket trenger vi fortsatt en venstreback og en midtbanespiller/spiss til. Alt etter hvordan Gervinho, Oxlade-Chamberlain, Walcott o.l. gjør det.

Link to comment
Share on other sites

Min handleliste ser slik ut:

 

1 stk duellsterk midtstopper for å gjøre Djourou til fjerdevalg og Squillaci overflødig.

 

1 stk midtbanespiller av internasjonalt format dersom både Nasri og Fabregas forsvinner. Noe som de burde ha gjort for lenge siden, eller ikke i det hele tatt.

 

1 stk spiss med fagbrev.

 

Tikk-takk-tikk-takk.

Link to comment
Share on other sites

jeg håper vi driter i å kjøpe en midtstopper og konsentrerer oss om å kjøpe en spiss som skorer mål. får alle vinger i Arsenal til å bli mer direkte. vil at arsenal skal skyte flest skudd i pl. må få inn en sentral midtbane spiller om cesc selges. takk det var alt. som over avslutter jeg med tikk-takk-tikk-takk

Link to comment
Share on other sites

jeg håper vi driter i å kjøpe en midtstopper og konsentrerer oss om å kjøpe en spiss som skorer mål. får alle vinger i Arsenal til å bli mer direkte. vil at arsenal skal skyte flest skudd i pl. må få inn en sentral midtbane spiller om cesc selges. takk det var alt. som over avslutter jeg med tikk-takk-tikk-takk

Hvorfor skal vi drite i og hente en midtstopper som vi virkelig trenger, og konsentrere oss å kjøpe en spiss som vi ikke nødvendigvis trenger?

Vil gjerne høre logikken i det.

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor skal vi drite i og hente en midtstopper som vi virkelig trenger, og konsentrere oss å kjøpe en spiss som vi ikke nødvendigvis trenger?

Vil gjerne høre logikken i det.

 

Jeg mener vi trenger begge deler pluss en annen kreativspiller som kan spille på kanten eller sentralt. Helst på kanten, men mtp. at Oxlade-Chamberlain og Miyaichi er kantspillere så tenker jeg nok Wenger ikke vil "drepe" utviklingen deres.. <_<

 

Uansett: En midtstopper og en spiss burde vært aktuelt mtp. at det er tynt bak van Persie og Vermaelen.

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener vi trenger begge deler pluss en annen kreativspiller som kan spille på kanten eller sentralt. Helst på kanten, men mtp. at Oxlade-Chamberlain og Miyaichi er kantspillere så tenker jeg nok Wenger ikke vil "drepe" utviklingen deres.. <_<

 

Uansett: En midtstopper og en spiss burde vært aktuelt mtp. at det er tynt bak van Persie og Vermaelen.

Vi trenger kanskje en spiss, men synes vi burde fokusere på posisjonene i denne rekkefølgen; midstopper(FV), venstreving (FV), venstreback(FV), anker(BKU), kreativmidtbane (BKU/RT), spiss (BKU).

 

Edit:

FV= Førstevalg

RT= Rotasjon

BKU= Backup

Edited by oskar16
Link to comment
Share on other sites

Hvorfor skal vi drite i og hente en midtstopper som vi virkelig trenger, og konsentrere oss å kjøpe en spiss som vi ikke nødvendigvis trenger?

Vil gjerne høre logikken i det.

Fordi vi har 3 gode midtstoppere og ingen god spiss i 20 av 38 pl matcher!

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...