Jump to content

Hvilke nye spillere ønsker dere?


ashcole3

Recommended Posts

Ja, hvis vi har 800 mill. å hoste opp så..

Signerte nylig ny kontrakt til 2016 ;)

 

Haha jepp det er fullstendig drøyt, men det viser også at klubben ikke har ambisjoner av å slippe en av sine største spillere.

 

Forøvrig er Hulk til tider en utrolig god spiller og særlig i den Portoguisiske ligaen, men han har fortsatt til gode å imponere i Europa mot litt større lag. F.eks. har han vært temmelig laber når vi har møtt Porto, men det er vel kun en barriere han må komme over. (Litt som Zlatan i Europa).

 

Edit: http://www.dagbladet.no/2011/05/19/sport/f...porto/16583105/

 

900 millioner for Hulk og 270 millioner for Falcao visstnok.

Link to comment
Share on other sites

Er nok bare noe jeg ønsker meg, blir noe annet om han kommer ;)

Kan tenke meg han havner i City.

 

Tror faktisk ikke at City gidder å punge ut nærmest en milliard kroner for han heller. Han er veldig god, men han er ikke god :P

Link to comment
Share on other sites

:P-->

QUOTE(Stefan B @ May 19 2011, 01:06 PM) 224668[/snapback]

Tror faktisk ikke at City gidder å punge ut nærmest en milliard kroner for han heller. Han er veldig god, men han er ikke god ;)

Aldri si aldri, den klubben kan man nesten ikke stole på når det kommer til tranfervinduet :P

Link to comment
Share on other sites

Dagens ønsker B)

Hazard

Gervinho

Taraabt

Huth/Sakho/Mertesacker/Subotic (Hvem som helst bare mannen klarer å klarere cornere og å holde linja noenlunde.)

 

Skulle gjerne sett en defensiv midtbane inni der også, men bortsett fra Huth er det en temmelig fin liste. Kanskje blant de mer realistiske jeg har sett på lengre tid.

 

£20M for Hazard, £9M for Gervinho og £15M for Subotic. Sleng på van Bommel og Morgan Amalfitano som begge er "gratis" og det ville vært en heidundrende sommer.

 

Forøvrig er jeg usikker på Taarabt. Nok en spiller som kan spille i de samme posisjonene som Wilshere, Ramsey, Cesc og Arshavin.

 

Helt klart et stort talent, men jeg er bare usikker på at så lenge Arshavin og Cesc blir i klubben om at han skal ha en sjanse for å etablere seg. Samtidig som hvis Cesc/Arshavin/Nasri forsvinner i sommer så ville jeg helst hatt en spiller som ikke kommer direkte fra Championship som erstatter B)

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ May 20 2011, 08:21 PM) 224761[/snapback]

Sleng på van Bommel og Morgan Amalfitano som begge er "gratis" og det ville vært en heidundrende sommer.

 

Van Bommel har vel nettopp signert ny kontrakt så blir vel neppe gratis, men det er vel grenser for hvor dyr han kan være uansett..

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ May 19 2011, 01:06 PM) 224668[/snapback]

Tror faktisk ikke at City gidder å punge ut nærmest en milliard kroner for han heller. Han er veldig god, men han er ikke god B)

Det er ingen som trenger å betale så mye. De summene er "release clauses". Porto vil slippe Hulk til en langt lavere pris enn 900 mill

Link to comment
Share on other sites

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ May 20 2011, 08:21 PM) 224761[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Sleng på van Bommel og Morgan Amalfitano som begge er "gratis" og det ville vært en heidundrende sommer.

Van Bommel har vel nettopp signert ny kontrakt så blir vel neppe gratis, men det er vel grenser for hvor dyr han kan være uansett..

 

Ser dette nå. Kjipt mtp. at erfaringen hans ville vært uvurderlig i Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

van Bommel?, aldri i verden. Det er greit å ha en spiller som er hard og kynisk på midten, men en spiller som kan alt annet enn å spille fotball vil jeg helst ha langt unna min klubb. Van Bommel er rett og slett ond.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Ond faktisk.

 

Van Bommel er en av de mest kyniske spillerne idretten noen gang har oppfostret, men attpåtil er han også en temmelig dugbar fotballspiller. Han ville hvertfall vært en ressurss for klubben. Er det én ting spillerne våre trenger så er det kynisme.

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ May 21 2011, 12:23 AM) 224802[/snapback]

Nå ville ikke det vært hensikten med å hente inn van Bommel. Han ville vært et Lehmann kjøp som skulle banket inn for ungguttene hva vinnervilje er og hvordan man ofrer alt for laget ;)

 

Selfølgelig, men nå tenkte jeg også litt på atferd utenfor banen ;)

Men vi trenger faktisk slike som kan lage litt "leven".

Link to comment
Share on other sites

;)-->

QUOTE(Stefan B @ May 20 2011, 08:21 PM) 224761[/snapback]

Skulle gjerne sett en defensiv midtbane inni der også, men bortsett fra Huth er det en temmelig fin liste. Kanskje blant de mer realistiske jeg har sett på lengre tid.

 

£20M for Hazard, £9M for Gervinho og £15M for Subotic. Sleng på van Bommel og Morgan Amalfitano som begge er "gratis" og det ville vært en heidundrende sommer.

 

Forøvrig er jeg usikker på Taarabt. Nok en spiller som kan spille i de samme posisjonene som Wilshere, Ramsey, Cesc og Arshavin.

 

Helt klart et stort talent, men jeg er bare usikker på at så lenge Arshavin og Cesc blir i klubben om at han skal ha en sjanse for å etablere seg. Samtidig som hvis Cesc/Arshavin/Nasri forsvinner i sommer så ville jeg helst hatt en spiller som ikke kommer direkte fra Championship som erstatter ;)

Jeg mener Arshavin kan forsvinne og går utifra at Cesc eller Nasri også forsvinner. Ser Van Bommel nevnes her, sjekk statistikkene hans, han vinner hvor enn han går! Ville vært en herlig signering bare pga hans "presence", vinnervilje, aggresivitet og rutine. Den mannen gir alltid alt!

Link to comment
Share on other sites

Skal vi gå all out må det være dette:

 

Schwarzer, Subotic/Samba, Parker/M'Vila/M. Sissoko/Matuidi, Hazard, Dzsudzsak/N'Zogbia, Benzema/Falcao/Gervinho.

 

Spillere som har en skråstrek ved siden av seg ville alle vært en forsterkning og jeg ville vært tilsynelatende fornøyd uansett hvilke av de som kommer inn.

 

Edit: Glemte Lassana Diarra på den lista over midtbanespillere.

Link to comment
Share on other sites

;)-->

QUOTE(Stefan B @ May 22 2011, 06:41 PM) 225095[/snapback]

£££££££££, £££££££/£££££, ££££££/£'££££/£. £££££££/£££££££, ££££££, £££££££££/£'££££££, £££££££/££££££/££££££££.

Hvis Wenger leser lista di så ser den slik ut

Link to comment
Share on other sites

;)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ May 22 2011, 06:41 PM) 225095[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

£££££££££, £££££££/£££££, ££££££/£'££££/£. £££££££/£££££££, ££££££, £££££££££/£'££££££, £££££££/££££££/££££££££.

 

Hvis Wenger leser lista di så ser den slik ut

 

Haha true that.

Link to comment
Share on other sites

Mener vi trenger ny venstreback(som helst brukenes på hode også), en defensiv midtbanespiller, 2 kanter hvor av en er Hazard og en spiss. Egentlig trenger vi nok ny manager også.. Men tviler på det kommer til å skje, så da er det beste å håpe på at Wenger vinner tilbake majoriteten av fansen og i tillegg henter spillere som signaliserer ovenfor alle og de selv at det menes buisness.

 

Ville prøvd å få opp lagets totale høyde også.

 

Det som antageligvis vil skje at vi mister Cesc, Arshavin og en av Nasri og Clichy.. The deadwood som alle snakker om blir halvparten værende og det vil skje en mild aktivitet på transfer siden i forhold til det som er nødvendig visst Wenger skal bli sittende.. Så er bare innstille seg på mer av det samme

Link to comment
Share on other sites

:rolleyes:-->

QUOTE(Stefan B @ May 22 2011, 05:41 PM) 225095[/snapback]

Skal vi gå all out må det være dette:

 

Schwarzer, Subotic/Samba, Parker/M'Vila/M. Sissoko/Matuidi, Hazard, Dzsudzsak/N'Zogbia, Benzema/Falcao/Gervinho.

 

Spillere som har en skråstrek ved siden av seg ville alle vært en forsterkning og jeg ville vært tilsynelatende fornøyd uansett hvilke av de som kommer inn.

 

Edit: Glemte Lassana Diarra på den lista over midtbanespillere.

Enig i mange av forslagene dine Stefan, men Schawrzer er jeg uenig i. 39 år og han har ikke hatt "mediocre" sesong for Fulham.

 

Det viktigste lagdelen vi må forsterke i sommer er helt klart forsvaret. En ny klassestopper ved siden av Vermaelen og en ny venstreback. I tillegg til dette må Wenger begynne å trene på defansiv organisering på trening. Slik vi har fremstått i forsvar de siste årene er jeg sikker på at en hvilken som helst midstopper ville til tider sett latterlig dårlig ut. Vi trenger selvfølgelig forsterkninger, men vi kan ikke lene oss på det og satse på at det skal være løsningen på forsvarskrisen.

Link to comment
Share on other sites

Schwarzer, nei takk. Vi har en fremtidig stjernekeeper i nr 53, og vi kan ikke ødelegge hans utvikling med å kjøpe Schwarzer, da kan vi jo like så godt bruke Lehmann. Men ellers er du inne på noe Stefan B, hva med å sende ønskelisten til Wenger;)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...