Jump to content

Hvilke nye spillere ønsker dere?


ashcole3

Recommended Posts

Jeg ønsker hvertfall at Almunia drar, så fort som mulig. Syntes han er alt for dårlig, for å være i Arsenal. En Joe Hart hadde vært helt fantastisk. Selv om at han aldri ville ha blitt solgt, så er han en sykt god keeper. Prislappen er vel i det meste laget i tillegg. ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil heller ha Denilson ut enn Almunia. Almunia som 3-4. valg er ikke dumt å ha!

Både Almunia og Denilson sitter på alt for gode lønninger til at det er en god ide å ha dem som 4. valg. Hvis ingen av dem er tiltenkt en rolle blandt de 11 beste så bør man kvitte seg med begge to

Link to comment
Share on other sites

Både Almunia og Denilson sitter på alt for gode lønninger til at det er en god ide å ha dem som 4. valg. Hvis ingen av dem er tiltenkt en rolle blandt de 11 beste så bør man kvitte seg med begge to

 

Vi har jo foreks Mannone og Frimpong! De er minst like gode!

Link to comment
Share on other sites

INN:

Samba (£10M)

Akinfeev (£15M)

Bartley

Lansbury

 

UT:

Almunia (£3M)

Denilson (£8M)

Rosicky (£3M)

 

Uansett hvor godt jeg liker Szczesny, tror jeg ikke han er klar til å prestere på verdensklassenivå på noen år ennå. I løpet av en 60-kampers sesong kan han fint utvikle seg videre med å spille 15-20 kamper. Samba er virkelig en midtstoppertype vi kan trenge. Jeg tror både Bartley og Lansbury er klare for 15-20 kamper på øverste nivå.

 

Almunia og Denilson er allerede mobbet ut av klubben. Rosicky er desverre ikke god nok.

 

Med disse moderate endringene i stallen, vil jeg tro at vi blir veldig forsterket bakover. Framover på banen trenger vi bare at nøkkelspillere holder seg skadefrie (Fab, RvP, Walcott) og skyter stang inn istedetfor stang ut. Synes også det er fornuftig med moderat bruk av transfermidler. Jeg støtter IKKE "Spend some fucking money"-fraksjonen.

 

Dersom Nasri forsvinner (£20M) ønsker jeg meg en venstreving i verdensklasse (£15-25M).

Link to comment
Share on other sites

Litt synd at det er det som må til for at Wenger skal se skogen ;)

 

Så du mener at noen tusen tastebøller som hausser hverandre opp er bedre rustet til å bedømme spilleres kvalitet, enn Wenger og hans titalls rådgivere? ;)

Link to comment
Share on other sites

Så du mener at noen tusen tastebøller som hausser hverandre opp er bedre rustet til å bedømme spilleres kvalitet, enn Wenger og hans titalls rådgivere? :D

Er nok dessverre ikke bare "oss tastebøllene", det er nok de fleste som er glade i Arsenal. Det er forsåvidt greit at Wenger i utgangspunktet har et langt bedre grunnlag til å vurdere det fotballfaglige. Det man dog glemmer er at han samtidig har et langt mer subjektivt forhold til spillerne samt at han setter sin prestisje i at de spiller bra.

 

Hvis du omgås en person hver dag i 5år så har du faktisk et langt mindre nyansert syn på ferdigheter enn en som ser vedkommende 1 gang i uka.

 

Så fra et rent psykologisk ståsted så kan det faktisk tenkes at en supporter ser svakheter Wenger ikke ser

Link to comment
Share on other sites

Ikke minst er hva som faktisk presteres i kamper det viktigste. Om en spiller jobber sokkene av seg på trening og gjør det generelt bra, hjelper det lite hvis det han ikke presterer på samme nivå i kamp. Noen spillere får det lille ekstra i kamper når det butter imot, andre går rundt og sutrer.

 

Forøvrig ikke lang tid til vi får vite hvilken klubb Gervinho velger. Jeg hadde blitt meget fornøyd om mannen med det høye hårfestet ankommer klubben vår. Dersom Samba også blir klar innen kort tid, vil i alle fall jeg pustet lettet ut. Wenger har forhåpentligvis lært fra tidligere transfervinduer i det siste at han ikke bør vente til siste dag.

Link to comment
Share on other sites

Ikke minst er hva som faktisk presteres i kamper det viktigste. Om en spiller jobber sokkene av seg på trening og gjør det generelt bra, hjelper det lite hvis det han ikke presterer på samme nivå i kamp. Noen spillere får det lille ekstra i kamper når det butter imot, andre går rundt og sutrer.

 

Forøvrig ikke lang tid til vi får vite hvilken klubb Gervinho velger. Jeg hadde blitt meget fornøyd om mannen med det høye hårfestet ankommer klubben vår. Dersom Samba også blir klar innen kort tid, vil i alle fall jeg pustet lettet ut. Wenger har forhåpentligvis lært fra tidligere transfervinduer i det siste at han ikke bør vente til siste dag.

 

Et flott innlegg som jeg er helt enig i Magnus. Håper virkelig vi får inn de spillerene vi har siktet oss inn på tidligst mulig fremfor en lang saga som nesten irriterer vettet ut av oss supportere mer enn det gleder oss :D

Link to comment
Share on other sites

I følge repportere så og si enig med Real Madrid om en avtale, Mourinho er en stor beundrer. Dessuten sett han slite mot ordentlige kantangrep før, å møte Huseklepp er ikke det samme som å møte Ronaldo(Som Høgli stoppet, han burde ikke spilt i Tromsø fortsatt..)

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror Brede hadde vært et godt kjøp

 

Gud så deilig det hadde vært å hatt en som kunne renska unna i feltet. Og den jobben gjør rogalendingen med bravur.

 

En annen jeg gjerne kunne tenke meg er De Jong. DER har du er vinner Denilson. En som jobber steinhardt gjennom 90 minutter, hver uke! Men.. det blir med drømmen. Aldri om de slipper han til oss.

Link to comment
Share on other sites

Høgli er ikke god nok til å være backup for Sagna og Brede er delvis skyld i målet Norge slipper inn, var en spiss i feltet og han burde ha hjulpet Demidov, nei takk til begge to..

 

Brede Hangeland var banens desidert beste og ville vært en enorm forsterkning for Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Hvem ville dere hatt som erstatter for Fab? Ser farlig ut nå med tanke på Cesc, håper at Nasri blir hvertfall. Da kunne vi handlet 2 kanter og flyttet Nasri inn sentralt.. Er inne å ser litt på Honda, tror at han ville vært en fin addition! Men han er best i fabregas sin rolle, og tror ikke han ville blitt noen hit på kant, er også 183 høy.

Link to comment
Share on other sites

Ønsket meg Taraabt før, men når jeg leser dette blir jeg ikke særlig lysten på å få han inn:

http://www.tv2sporten.no/fotball/england/p...et-3509469.html

Gir seg på landslaget fordi han ikke fikk starte mot Algerie...

 

Det er jo litt tvilsomt, men med tanke på klubbfotball er jo det kansje en fordel.. Sålenge han oppfører seg seff.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...