Jump to content

Hvilke nye spillere ønsker dere?


ashcole3

Recommended Posts

Adler, Lucio(:P)/Verthongen/Samba, Parker og Hazard.

 

Cesc til barcelona for 350 mill og Abidal!

 

Verthongen danner et perfekt midtforsvar med Verminator. En drømmesignering sammen med Hazard.

Link to comment
Share on other sites

Ønsket meg Taraabt før, men når jeg leser dette blir jeg ikke særlig lysten på å få han inn:

http://www.tv2sporten.no/fotball/england/p...et-3509469.html

Gir seg på landslaget fordi han ikke fikk starte mot Algerie...

 

 

Han har vært i en klasse for seg å bevist mange ganger han er go nok for et bedre lag i PL.

 

Er nok ikke bare kampen mot Algerie, han sier tydelig at han har krangla mye og vært på kanten lenge med lanslagstreneren.

 

Blir som du selv skulle hatt en sjef på jobben din du bare krangla med, da kan du tenke deg selv at du hadde bytta jobb fort ;)

 

Jeg vil heller representere landet mitt gjennom klubben min. Jeg beklager til supporterne våre, men landslaget er avsluttet for meg. Det er den samme historien hver gang. Jeg vil ikke lenger krangle med trenere og fotballforbundet lenger, jeg vil heller nyte ferien min, sier midtbanespilleren.

 

Men det er som sakt aviser som skiver dette ;)

Link to comment
Share on other sites

Inn: Baines, Cahill, Hazard, Benzema

Ut: Denilson, Clichy, Bendtner, Rosicky, Squillachi

 

Ser gjerne at Wenger legger litt i potten for å sikre seg engelske spillere. Tror det er viktig å ha en god porsjon hjemmlige spillere som skaper en viss lokal tilhørlighet.

Link to comment
Share on other sites

Mine ønsker er Adler, Samba, Gervinho og Benzema. Gjerne Matuidi også.

 

For min del kan Bendtner, Denilson, Rosicky, Squilacci, Almunia og Eboue reise. Da trenger vi naturligvis også enda fler forsterkninger.

 

Edison Cavani er også en våt drøm...

Edited by MikL02
Link to comment
Share on other sites

Det der er spillere ut for 5-10 millioner pund og spillere inn for 15-20 millioner pund, tvilsomt at det skjer desverre.

det er det vel ikke?

Bendtner er linket til 11 Millioner euro

Clichy har alt fått ett bud på 5 Mill

squilacci og rosisky får vi kanskje 5 mill for + Denilson for vi sikkert 5-10 mill for!

 

og da begynner vi vel og gå i null?!

Link to comment
Share on other sites

det er det vel ikke?

Bendtner er linket til 11 Millioner euro

Clichy har alt fått ett bud på 5 Mill

squilacci og rosisky får vi kanskje 5 mill for + Denilson for vi sikkert 5-10 mill for!

 

og da begynner vi vel og gå i null?!

11+5+5+5+10=36 Pris på

Hazard 20 mill og pris på Benzema 25 mill, da er vi 4 mill i minus og mangler ove r25 mill til de to gjenværende

Link to comment
Share on other sites

Marcos Senna blir løslatt fra kontrakten 1 juli, noen som har sett Senna spille nylig? Han var jo enorm i EM 08, og om han er noe i nærheten av det nivået ville jo han vert en god backup/squadplayer! Ellers kunne jeg gjerne tenke meg Vieira som en spillende trener.

Link to comment
Share on other sites

Marcos Senna blir løslatt fra kontrakten 1 juli, noen som har sett Senna spille nylig? Han var jo enorm i EM 08, og om han er noe i nærheten av det nivået ville jo han vert en god backup/squadplayer! Ellers kunne jeg gjerne tenke meg Vieira som en spillende trener.

 

Leste en plass at han var høyaktuel for Swansea. Tror ikke lenger han holder samme i nivået. Uten å ha sett for mye av han siden EM, så har ejeg fått et inntrykk av at han har tapt seg enormt. Det er vell også en grunn til at Villarreal ikke lenger ønsker å ha han i stallen.

Link to comment
Share on other sites

Jonas Gutiérrez fra Newcastle tror jeg hadde vært bra for oss. Har ikke fulgt med på han så veldig mye men av det lille jeg har sett har jeg blitt imponert!

 

Og kanskje det lille er når han virkelig har hatt dagen. Vet aldri, men vi burde prioritere Samba/Cahill etter Gervinho har signert (forhåpentligvis)

Link to comment
Share on other sites

Jónas bør ikke være aktuell, han brukte vel over en sesong før han scora sitt første mål i Newcastle og da hadde han spilt en god stund i championship, vi trenger folk som gir oss mål og assist, ikke bare de som bidrar uten noen av delene, spesielt på kanten..

Link to comment
Share on other sites

Jónas bør ikke være aktuell, han brukte vel over en sesong før han scora sitt første mål i Newcastle og da hadde han spilt en god stund i championship, vi trenger folk som gir oss mål og assist, ikke bare de som bidrar uten noen av delene, spesielt på kanten..

 

Amen.

 

Jonas har så og si nada endeprodukt og er så frustrerende å se på at man nesten drømmer om at han kunne vært like effektiv som Hleb var. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Hva med Fellaini til Arsenal? Kunne fungert bra som backup og som et rivjern på midten. Er litt usikker på om han er god nok, men har sett han endel for Everton, og han er absolutt ingen dårlig spiller. God på hodet også.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...