Jump to content

Hvilke nye spillere ønsker dere?


ashcole3

Recommended Posts

Ønsker meg fortsatt STERKT Christopher Samba. Hvorfor tror jeg ikke jeg trenger å utdype noe særlig, men det er først og fremst fordi han tilbyr noe helt annet enn hva Jagielka og Cahill gjør.

 

Ellers står Juan Mata eller Benzema høyt på lista (selv om Hazard fortsatt er en av mine drømmer, men det er rett og slett så usannsynlig urealistisk som det går ann å få det om dagen). Vi trenger virkelig en spiss eller en kreativ spiller til. Særlig med hva som foregår rundt Nasri og Cesc. Ramsey (selv om han er i stand til å score en del mål) er ikke klar ennå mens Wilshere fortsatt mangler mye sluttprodukt. Gervinho er helt ny, Walcott er skadet og Arshavin er så utrolig opp og ned at man aldri vet hva man får.

Link to comment
Share on other sites

I løpet av helgas kamper har vi fått se at Arsenal kun har en eneste ren spiss som holder mål. Robin v Persie. Det holder selvsagt ikke. Her må Wenger få opp farten!

 

Kun en eneste ren spiss som SCORER mål mener du vel :P

 

Håper jo Theo og Gervinho begynner å putte samtidig som kanskje også Arshavin må heve seg ift. antall scoringer. Chamahk har jo falt helt sammen, men vi så jo forrige sesong han kan putte en del mål.

Ellers har Vela goalgetter-egenskaper, men ser ikke for meg at han får særlig sjanser nå heller og blir ujevn i prestasjonene.

 

Jeg har nevnt før at vi kunne kjøpt Eto'o som har tonnevis med erfaring og scorer alltid mye mål, men samtidig er det kanskje nok afrikanere i Arsenal nå. Vi skal jo ha noen igjen i januar-februar også..hehe. Chamahk, Song, Gervinho, Eboue (hvis han blir) og kanskje Frimpong kan havne i Afrikamesterskapet og vi blir svekket betraktelig. Et Eto'o-fravær i tillegg blir for mye.

Erfaringen fra tidligere sesonger viser at det er i februar-mars at ting begynner å rakne for oss.

 

Men viktigst er det å få tak i en midtstopper og en venstreback.

Hvorfor Wenger venter med å handle vet ikke jeg, men han digger jo å vente til slutten av transfervinduet.

Jeg syns Samba eller Cahill bør hentes asap. Jagielka anser ikke jeg som bedre enn Koscielny og skjønner ikke hvorfor vi byr på han.

Gibbs kommer til å bli skadet i løpet av sesong og Traore er ikke god nok som venstreback. Begge sliter fortsatt med posisjoneringen. Derfor må vi også forsterke der.

Mata er jo interessant spiller. Burde klart å få snappet opp han nå, men som alltid tar ting tid når vi skal kjøpe spillere.

Tror derimot han ikke blir kjøpt før vi selger Fabregas eller Nasri.

 

Jeg tviler på Wenger har planer om å kjøpe en etablert spiss nå når Gervinho er i stallen. Blir nok Joel Campbell eller Oxlade-Chamberlain som joiner oss.

 

Men det må begynne å skje noe nå før sesongstart. Jeg tror vi får mer enn nok strev med å kvalifisere oss for CL og har en tøff sesongåpning i PL.

Derfor burde alle spillerne være på plass innen 13. aug.

Skulle vi få en rævva sesongstart og ende opp i Europa League er jo sesongen nesten ødelagt allerede. Ingen grunn til å vente til 1. sept. med forsterkninger!

Link to comment
Share on other sites

Jeg har bestandig likt denne johnson fra City som desverre for han har fått mye av karrieren ødelagt av skader.Han er vel for tiden utlånt,tror jeg,men den gutten har potensiale så det holder.

 

Jepp, skal visst spille for Leicester kommende sesong.

En ny kjeks er vel det siste vi trenger, men har potensiale han ja.

Edited by Caribo
Link to comment
Share on other sites

Jeg har bestandig likt denne johnson fra City som desverre for han har fått mye av karrieren ødelagt av skader.Han er vel for tiden utlånt,tror jeg,men den gutten har potensiale så det holder.

 

Husker jeg håpte på han når han var linket til oss for noen år siden.. Men han har ikke fått til så mye siden det

Link to comment
Share on other sites

Guest ProudGooner

Baines og Samba/Cahill/Jagielka hadde vært veldig positivt å skaffe. Men, noe kjøp av Baines blir det nok ikke. Tror ikke Everton selger han, med mindre de får et skikkelig bud og det tror jeg ikke Arsenal er villige til å legge inn.

Link to comment
Share on other sites

Baines og Samba/Cahill/Jagielka hadde vært veldig positivt å skaffe. Men, noe kjøp av Baines blir det nok ikke. Tror ikke Everton selger han, med mindre de får et skikkelig bud og det tror jeg ikke Arsenal er villige til å legge inn.

 

Jeg skulle selge huset mitt for 2 år sia - prisantydning på 2mill. Det var en "downperiode" så lite folk på den første visninga. Da var det en idiot som bydde 1,5 mill for huset... Jeg ble forbanna. (solge det for 2,1mill 3 måneder senere)Jeg er sikker på at det er slik klubbene tenker om Wenger og Arsenal. "Hvordan våger de?!?"

Link to comment
Share on other sites

Jeg skulle selge huset mitt for 2 år sia - prisantydning på 2mill. Det var en "downperiode" så lite folk på den første visninga. Da var det en idiot som bydde 1,5 mill for huset... Jeg ble forbanna. (solge det for 2,1mill 3 måneder senere)Jeg er sikker på at det er slik klubbene tenker om Wenger og Arsenal. "Hvordan våger de?!?"

Enda værre med Arsenal. Du ville jo faktisk selge huset. Tenk om du hadde fått et slikt skambud på noe du gjerne ville beholde :)

Link to comment
Share on other sites

Enda værre med Arsenal. Du ville jo faktisk selge huset. Tenk om du hadde fått et slikt skambud på noe du gjerne ville beholde :)

 

Ja du sier noe... Hvis jeg ville beholde huset, men huset selv ønsket å bytte eier - hva hadde jeg gjort da? huff å huff...

Link to comment
Share on other sites

Nekta å bruke det inntil..øøh..kontrakta gjekk ut..?

 

Da hadde han jo blitt husløs. Begge parter ville tapt på det. Jeg ville ha utnyttet huset for alt det var verdt til kontrakten gikk ut. Ikke la huset bestemme over eieren.

Link to comment
Share on other sites

Da hadde han jo blitt husløs. Begge parter ville tapt på det. Jeg ville ha utnyttet huset for alt det var verdt til kontrakten gikk ut. Ikke la huset bestemme over eieren.

Kan jo bruke pengene på et oppussingsobjekt. Trenger ikke være noe palass til å begynne med, men på sikt så kan det jo bli et hus i verdensklasse

Link to comment
Share on other sites

Kan jo bruke pengene på et oppussingsobjekt. Trenger ikke være noe palass til å begynne med, men på sikt så kan det jo bli et hus i verdensklasse

 

Jeg ville nå i hvertfall heller ha spart opp penger på et hus i verdensklasse enn å bo i ei rønne i 2-3 år før huset begynte å bli godt nok.

Link to comment
Share on other sites

Jeg ville nå i hvertfall heller ha spart opp penger på et hus i verdensklasse enn å bo i ei rønne i 2-3 år før huset begynte å bli godt nok.

Du kan jo selge rønna til Barcelona å tjene en drøss med penger!

Link to comment
Share on other sites

Du kan jo selge rønna til Barcelona å tjene en drøss med penger!

 

Men før det må jeg jo ha levd i rønna i flere år, og når det først er verdensklasse så skal jeg selge!? Og hva skal jeg bruke pengene jeg tjener på? Flere rønner for å pusse opp?

Link to comment
Share on other sites

I know...And it kinda suck.

Trur heller eg ville solgt huset før kontrakten går ut og tjent pengar på det,enn å bu i eit surt hus som ikkje ville ha meg buande der.. Iallfall dersom eg hadde fått råd til fleire nesten like fine hus med stort potensiale..

Link to comment
Share on other sites

Sebastian Coates var glitrende for Uruguay under Copa, vil gjerne ha noe mer rutinert som f.eks Samba eller Subotic, men Coates passer nok en Wengerpris bedre. Og for første gang har jeg vært bestemt på Barton-saken to dager på rad; jeg vil ha han.

Link to comment
Share on other sites

Nei, men når jeg fant ex-kjæresten hans:

fikk jeg lyst til noe, i tillegg til enda mer lyst til å få signert mannen til Arsenal, hjelper sikkert på motivasjonen til laget å ha slike piker på tribunen!

Sånne damer har vel motsatt effekt? Skal det motiveres så må det noe slikt til:

ot0ni9.jpg

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...