Jump to content

Hvilke nye spillere ønsker dere?


ashcole3

Recommended Posts

Ser at Drogba har en usikker framtid.

Kunne gjerne kommet til Emirates for min del.

Vi har nok fart, men mangler noe styrke.

Drogba har gjort det vanskelig for oss mange ganger på grunn av at vi ikke hadde kvaliteter som matchet hans.

 

Aldri i verden om det skjer.

Lønn langt over Arsenal-budsjett og nærmest legende i Chelsea nå så det utgår nok garantert.

Men ser gjerne han forsvinner fra Chelsea til utlandet så vi er kvitt han..hehe.

 

De har jo kjøpt en ny okse i Lukaku vi må plages med i framtiden..:blink:

Edited by Caribo
Link to comment
Share on other sites

Yes, da har vi mistet Fabregas, Nasri og Clichy. 3 gode spillere, de to førstenevnte verdensklassespillere. Vi har hentet inn noen gutter født på 90-tallet pluss Gervinho, som jeg absolutt har troen på kan bli en meget god spiller for Arsenal. Men konklusjonen foreløpig er at vi er svekket veldig og vi MÅ faktisk hente inn forsterkninger. Da snakker vi faktisk om 3-4 forsterkninger. Man kan på ingen måte forvente at Oxlade-Chamberlain skal erstatte Fab eller Nasri, det kan man heller ikke forvente av Jenkinson eller Miyachi. Disse spillerne er helt sikkert gode kjøp, på sikt. Men de er ikke i posisjon ennå til å erstatte så gode spillere som vi har solgt. Det er alle her inne på forumet klar over, ja alle Arsenal-supportere over hele verden ser vel den. Jeg håper inderlig at Wenger også ser dette, og handler snarest.

 

I imorgen risikerer vi å ryke ut av champions league, det håper jeg ikke skjer, og det tror jeg faktisk heller ikke vil skje, men om det skjer er vi en enda mer uattraktiv klubb å spille for enn om vi er med. Kommer vi ikke med til CL, hvilke toppspillere vil egentlig komme til oss da?

 

Verthongen som jeg gjerne ser i Arsenal, spiller jo CL for Ajax i år, Hazard spiller CL for Lille, Schweinsteiger spiller CL for Bayern osv. De fleste gode spillere, da tenker spesielt på spillere som liksom skal erstatte Fab/Nasri er ikke interessert i å spille Europe-league for Arsenal i år, da spiller de sikkert heller for sine respektive klubber i hjemlandet. Noe som er fullt forståelig. Kommer vi derimot med gir det ihvertfall bedre sjanser.

 

Håper vi innen 1.Septemer er med i CL, og at vi har sikret oss i forsvaret enten Vertongen/Samba eller Cahill. På midtbanen ønsker jeg Hazard OG schweinsteiger og aller helst Robben, men med hans skadehistorikk er det risky business. Til slitt ønsker jeg en spiss, gjerne Karim Benzema.

 

Ergo trenger vi 4 spillere, 1 forsvarer, 2 midtbanespillere og 1 spiss, og det er vel egentlig minstekravet? Kommer det til å skje? Helt sikkert ikke, hvor i all verden har det blitt av tråden med klagemuren folkens?

Link to comment
Share on other sites

Dette blir ikkje enkelt. Wenger har rett i ein ting. Korleis skal me kunne erstatte Fabregas og Nasri når ikkje pengesterke klubbar som Barcelona og Manchester City ikkje har funne alternativ andre plassar enn i Arsenal..? To klubbar som i form av status og overflod av kapital kan velge på øverste hylle. Kvifor vart ikkje Mata kjøpt av oss for den summen som Chelsea gav? Ville han ikkje til oss eller var det lønn som var problemet. Hmm

Link to comment
Share on other sites

Så at Galatasaray har lagt inn et bud på under £8 mill for Lukas Podolski. Kunne dette vært noe eller har virkelig Podolski tapt seg så mye at en prislapp på under 80 mill kr og forhandlinger med Galatasaray er helt naturlig?

Har ikke sett så mye av han i det siste, men han har vel aldri vert fantastisk på klubblag. Han har først og fremst skapt navnet sitt på landslaget, hvor han har 83 kamper og 42 mål i en alder av 25-26 år.

Link to comment
Share on other sites

Har ikke sett så mye av han i det siste, men han har vel aldri vert fantastisk på klubblag. Han har først og fremst skapt navnet sitt på landslaget, hvor han har 83 kamper og 42 mål i en alder av 25-26 år.

Han var veldig god før han gikk til Bayern. Etter det har han tapt seg en del

Link to comment
Share on other sites

Vil heller si at han har fungert bedre på landslaget enn klubblag, han har ok statistikker for Køln, men noe kjempespiller var han ikke.

46mål på 81 kamper for Køln. Det er meget bra når vi snakker om en spiller som er rundt 20 :)

 

Det stemmer at han har holdt et jevnt nivå på landslaget, men i Bayern ble det mye benkesliting og det er tydelig at han har mistet mye i årene der. Kanskje ikke Arsenal materiale, men i dagens marked er han et varp til 80 millioner for mange klubber

Edited by Castor
Link to comment
Share on other sites

Podolski-RvP sammen på topp? JA TAKK! Begge to er målgarantister, kan skape mål helt på egenhånd og ville mest sannsynlig utfylt hverandre perfekt. RvP som hengende spiss og Mr. Podolski som spydspissen som både er god på hodet, har et enormt venstrebein, grei fart og en skikkelig rev i motstanderens boks.

 

Skulle veldig gjerne hatt Lukas i Arsenal og to spisser på topp. Holder ikke med kun RvP(evt Bendtner som er på vei bort) som kan spille enslig spiss når Wenger velger å kjøre med en mann på topp. Vil ha to spisser på topp igjen, og veldig gjerne disse to sammen.

 

Dessverre ser det ut som han drar et annet sted...

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

Baines,Samba,Scweinsteiger og Podolski takk! Spilleklar til Søndag!

 

*sikle*

 

Men er veldig positiv til Bastian og/eller Podolski. Litt tysk vinnermentalitet ville ikke gjort vondt i dette laget!

Link to comment
Share on other sites

Ønsker INGEN spillere inn, føler plutselig at vi er gode nok for å kjempe om gullet ;)

Husk at vi får Wilshere, Diaby, Gibbs og en rekke andre spillere tilbake, yeye!

Ja, de er jo som nye signeringer de...

 

Vi trenger fortsatt en stopper og en spiss. Om ikke Chamakh plutselig kommer ut fra dvalen eller Bendtner velger å bli og kjempe skikkelig for å nå målene sine. De to siste "ønskene" ser det dårlig ut med.

 

Og som jeg har sagt tidligere, så er vi ikke veldig mye svekket etter at Nasri og Clichy er gått, Ramsey kan også etterhvert fylle tomrommet etter Cesc, men han er fortsatt ikke helt der...

 

Mens de andre lagene rundt oss er styrket, så har vi kun fått inn Gervinho(som ser veldig bra ut), Jenkinson(som også gjør sakene sine greit), Ryo og Chamberlaine(som vi ikke har sett noe særlig til enda).

 

Føler vi fortsatt står på stedet hvil eller til og med litt tilbake, noe vi har gjort i flere år nå. Nå må det skje noe slik at vi iallefall klarer å holde på de beste spillerne våre, hvis ikke er jeg redd vi kommer til å ende opp som Ajax har vært de siste sesongene(selv om de vant serien igjen i år)...

Link to comment
Share on other sites

Ønsker INGEN spillere inn, føler plutselig at vi er gode nok for å kjempe om gullet ;)

Husk at vi får Wilshere, Diaby, Gibbs og en rekke andre spillere tilbake, yeye!

 

PØH

 

0-0 mot Newcastle

0-2 mot et Liverpool som er dårligere enn på mange år, og som tapte mot VÅLERENGA

1-0 mot Udinese hjemme hvor vi like gjerne kunne tapt

2-1 over Udinese hvor vi blir herja med i store deler av første omgang

 

Vi har pr.d.d. ingen kreativ midtbanespiller som har rutinen eller kvaliteten til å spille 40 kamper på 1 sesong.

Vi har heller ikke noe godt 3. valg på midtstopperplassen.

Vi har langt ifra bra nok spisser, når et lag som arsenal så langt ikke har scora ètt mål i PL.

 

Orakelet - som er lykkelig over CL-spill, men som på ingen måte friskmelder Arsenal FC enda.

Link to comment
Share on other sites

Ikke lett å skjønne ironi her på nettet, nei. :lol:

 

Det er temmelig pointless å prøve seg på ironi og sarkasme på nettet såfremt man ikke legger til et drøss med ":P:P" i innlegget :P

 

Vi trenger fortsatt en midtstopper, venstreback, sentral midtbane (enten kreativ eller en Diaby type med et stabilt høyt nivå) og en ving/spiss..

Link to comment
Share on other sites

Ikke lett å skjønne ironi her på nettet, nei. :lol:

Er dette det samme nettet som det der stort sett alle kvinnelige spillkarakterer er menn, alle forumdebatanter har livserfaring som en 500år gammel vampyr og britney_13 heter Frank, er 48 og bor i kjelleren hos mamma? Tro meg når jeg sier at det er ikke bestandig lett å skjønne ironi på nettet :D

Edited by Castor
Link to comment
Share on other sites

Er dette det samme nettet som det der stort sett alle kvinnelige spillkarakterer er menn, alle forumdebatanter har livserfaring som en 500år gammel vampyr og britney_13 heter Frank, er 48 og bor i kjelleren hos mamma? Tro meg når jeg sier at det er ikke bestandig lett å skjønne ironi på nettet :D

 

Jeg skjønner du har hatt dårlige erfaringer etter å ha kommet i kontakt med 13 år gamle Britney. Var møtet med Frank hyggelig?

 

BE

Link to comment
Share on other sites

JEg må si at selv om det er rykte med null hold i (går ut ifra det..) så har jeg seriøst lyst på Kaka i klubben. Kaka inn + en dødelig spiss (gjerne di Natale!) så blir jeg optimist igjen...

 

Greit at Di Natale er god, men mannen er vel 33. Finnes vel noen yngre som har noe av hans kvalitet vil jeg tro.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...