Jump to content

Hvilke nye spillere ønsker dere?


ashcole3

Recommended Posts

Ja vi er forskjellige, dere.

 

Dersom jeg fikk velge èn av spillerne til Everton, ville valget falt på Fellaini. Ingen andre har nevnt han, ser jeg.

 

Jagielka - Er han bedre enn våre 3 beste midtstoppere?

Baines - Tja, jeg må jo innrømme at skadene til Traore/Gibbs skremmer meg, men jeg har lyst til at de skal få sjansen.

Arteta - Vi har vel nok av den spillertypen? I tillegg er han kjeks.

 

Fellaini kan spille defensiv midtbane, han er kreativ nok til å spille i Cesc-rollen, og han er målfarlig som spiss.

Link to comment
Share on other sites

Ja vi er forskjellige, dere.

 

Dersom jeg fikk velge èn av spillerne til Everton, ville valget falt på Fellaini. Ingen andre har nevnt han, ser jeg.

 

Jagielka - Er han bedre enn våre 3 beste midtstoppere?

Baines - Tja, jeg må jo innrømme at skadene til Traore/Gibbs skremmer meg, men jeg har lyst til at de skal få sjansen.

Arteta - Vi har vel nok av den spillertypen? I tillegg er han kjeks.

 

Fellaini kan spille defensiv midtbane, han er kreativ nok til å spille i Cesc-rollen, og han er målfarlig som spiss.

 

...også har han ofte veldig bra sveis :lol:

Link to comment
Share on other sites

Fellaini og Baines er to spillere fra Everton som ville vært gode kjøp. Jagielka og Arteta derimot er jeg ikke så veldig lysten på. Jagielka fordi han er en spillertype som ligner på Vermaelen og Koscielny mens Arteta fordi han er kjeks og forholdsvis ustabil. Virker som om han har blitt preget litt av skadene de siste sesongene..

 

Moussa Sow, Eden Hazard, Yann M'Vila, Aly Cissokho og Christopher Samba hadde vært artig. 4/5 fra Frankrike og den femte er tross alt født i Frankrike også! :P

Link to comment
Share on other sites

Liker veldig to, men Hazard for meg også. Dog ville det "kanskje drept" Miyaichi.

 

 

Hazard, Samba, Cissokho/Baines og muligens Sow hadde vært fantastisk. Samtidig hvis Nasri forsvinner vil vi trenge en erstatter der også.

Link to comment
Share on other sites

DarrenCanalPlus Darren Tulett

by Detective82

Info Canal+: Rennes refused bid of 20mln euros+ from Arsenal for Yann M'vila. #afc

 

Hvis det stemmer håper jeg virkelig vi kommer inn med enda et bud. Selv om M'Vila kun er 20 år gammel er han et beist av en spiller. Ville vært en klar forsterkning.

Link to comment
Share on other sites

M'vila står for alt det vi trenger på midtbanen, heller M'vila og en stopper enn Hazard og en stopper akkurat nå..

 

Jeg mener vi hadde trengt alle 3 pluss en venstreback :rolleyes:

 

Av kantspillere så er det kun Gervinho som er god nok til å starte. Hazard er allerede en klassespiller og vil i løpet av (hvis han ender opp i riktig klubb) et par år være en av verdens aller aller beste spillere.

 

Pluss at "Hazard" er jo et helt jævlig rått navn, men tviler på at Wenger punger ut for han selv om han digger gutten.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Av kantspillere så er det kun Gervinho som er god nok til å starte. Hazard er allerede en klassespiller og vil i løpet av (hvis han ender opp i riktig klubb) et par år være en av verdens aller aller beste spillere.

 

 

Wenger har jo kjøpt tonnevis med kantspillere som han skryter nærmest uhemmet av. Når Arshavin og Walcott er så ræva som de framstår nå, skjønner jeg ikke at disse ikke får sjansen. Spillere som Chamberlain og Miyaichi har sikkert kjempelyst til å vise seg frem, og akkurat nå oser det ikke spilleglede av Arsha og Theo. Synes vi kan tillate mer uerfarenhet framover enn bakover.

Link to comment
Share on other sites

Wenger har jo kjøpt tonnevis med kantspillere som han skryter nærmest uhemmet av. Når Arshavin og Walcott er så ræva som de framstår nå, skjønner jeg ikke at disse ikke får sjansen. Spillere som Chamberlain og Miyaichi har sikkert kjempelyst til å vise seg frem, og akkurat nå oser det ikke spilleglede av Arsha og Theo. Synes vi kan tillate mer uerfarenhet framover enn bakover.

 

Kjipt at Walcott aldri får sjansen som spiss og at van Persie må spille alene på topp. Det hemmer både van Persie og Walcott og konsekvensene er at Arsenal også lider.

 

Walcott hadde sammen med Arshavin trolig en av de aller svakeste omgangene jeg har sett på lenge av en fotballspiller i førsteomgang, men syntes generelt sett at Walcott har vært forholdsvis OK på høyrekanten, men det er hver gang han trekker sentralt inn at han faktisk skinner. Arshavin har dog mange mange kamper mellom hvert enkelt lyspunkt om dagen og jeg håper Miyaichi får spille fremfor Arshavin i neste kamp. Enten han eller Oxlade-Chamberlain (såfremt ikke drømmen om Hazard går i oppfyllelse) :P

Link to comment
Share on other sites

Poenget er at Arshavin spiller som crap, men får mange mål og assists uansett, Walcotts sammarbeid med VP på kanten når han trekker inn er dødelig, dessuten gjør det at ingen lag kan tørre stå høyt å angripe oss, sånn sett er muligens Theo best som sub. Hazard er god, men vil ha inn en stopper og en sentral midtbane som kan alt først.

Link to comment
Share on other sites

Kjipt at Walcott aldri får sjansen som spiss og at van Persie må spille alene på topp. Det hemmer både van Persie og Walcott og konsekvensene er at Arsenal også lider.

 

....

 

 

Akkurat her er jeg 100 prosent enig med deg. Walcott får ikke utnyttet farten sin til fulle ute på kanten. Han har ikke den teknikken eller det sinnsyke rykket som f. eks. Gervinho har. Det er først når han har kommet noen meter det går virkelig fort. Dette betyr at han må ta store omveier og havner ofte i dårlige innleggsposisjoner. Rvp og Walcott på topp med Wilshere, Song, Gervinho og Nasri eller Hazard på midtbanen hadde vært rått.

Link to comment
Share on other sites

Prioriteringsrekka mener jeg bør være som følger hvis ingen flere spillere forlater Arsenal:

 

1)Defensiv midtbane (F.eks. M'Vila, Fellaini)

2)Stopper (F.eks. Samba, Cahill)

3)Kant/offensiv midtbane (F.eks. Hazard)

4)Spiss (F.eks. Sow, Benzema)

5)Venstreback (F.eks. Baines, Cissokho)

Link to comment
Share on other sites

Prioriteringsrekka mener jeg bør være som følger hvis ingen flere spillere forlater Arsenal:

 

1)Defensiv midtbane (F.eks. M'Vila, Fellaini)

2)Stopper (F.eks. Samba, Cahill)

3)Kant/offensiv midtbane (F.eks. Hazard)

4)Spiss (F.eks. Sow, Benzema)

5)Venstreback (F.eks. Baines, Cissokho)

Sett venstreback opp som nummer tre og dytt kant en ned og vi er så og si enige, men jeg ønsker meg en spiller som M'vila som du lister opp som også kan skape noe offensivt, kreativiteten vi har igjen i laget nå er latterlig.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...