Jump to content

Kolo Touré


arsenalfc

Recommended Posts

"Ødeleggelsen", "demonteringen"..... :)

 

No må vi slutte å leve på gamle prestasjonar, og heller støtte laget slik det er no..! Eg har 100% tillit til Wenger og den jobben han gjer, og er sikker på at han kjem til å bygge eit nytt storlag, sjølv om dette er mykje vanskelegare å få til no, enn det var før Invincibles...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 436
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

"Ødeleggelsen", "demonteringen"..... :)

 

No må vi slutte å leve på gamle prestasjonar, og heller støtte laget slik det er no..! Eg har 100% tillit til Wenger og den jobben han gjer, og er sikker på at han kjem til å bygge eit nytt storlag, sjølv om dette er mykje vanskelegare å få til no, enn det var før Invincibles...

Jeg lever på gamle prestasjoner, samtidig som jeg støtter laget fullt ut i dag. :) Jeg så Unbeaten 49-DVD'en i sta, fantastisk! Det får meg til å komme i godt humør og bli ekstra motivert til neste kamp. Uten de gode minnene er jeg redd for hvordan det hadde gått.

 

Følelsene mine for Arsenal vil alltid være like sterke, men vil si jeg liker bedre å ha Kolo Toure i stallen enn Mikael Silvestre, f.eks...

 

- Keep King Kolo - ;)

Link to comment
Share on other sites

Hvis dette er sant, vil dette bli en av mine tristeste dager som Gooner. En av mine aller største favoritter som alltid gav alt for klubben. Mange fine poster her som beskriver hva jeg føler, så jeg orker ikke si mer. Jeg er rett og slett for oppgitt til å skrive en lang post. Toure har i år hatt en svakere år sammenlignet med sine tidlgere sesonger. Ser vi på våre tidligere stjerner som "nylig" er solgt, var det en gjengangsmelodi at de var på vei nedover. Ljungberg og Pires er gode eksempler. Forskjellen er derimot at Toure er yngre, og nødvendigvis ikke har all skyld selv i formkurven. Ljungberg og Pires var tydelig svakere sitt siste år i klubben, i mye større grad enn Toure. Dessuten har Toure vært mye skadet. Ivorianeren kan fortsatt komme tilbake i gammelt slag, og kan holde toppnivå i flere år. Det kan IKKE Gallas og Silvestre.

Link to comment
Share on other sites

"Ødeleggelsen", "demonteringen"..... :)

 

No må vi slutte å leve på gamle prestasjonar, og heller støtte laget slik det er no..! Eg har 100% tillit til Wenger og den jobben han gjer, og er sikker på at han kjem til å bygge eit nytt storlag, sjølv om dette er mykje vanskelegare å få til no, enn det var før Invincibles...

Jeg lever på gamle prestasjoner, samtidig som jeg støtter laget fullt ut i dag. :) Jeg så Unbeaten 49-DVD'en i sta, fantastisk! Det får meg til å komme i godt humør og bli ekstra motivert til neste kamp. Uten de gode minnene er jeg redd for hvordan det hadde gått.

 

Følelsene mine for Arsenal vil alltid være like sterke, men vil si jeg liker bedre å ha Kolo Toure i stallen enn Mikael Silvestre, f.eks...

 

- Keep King Kolo - ;)

 

Akkurat der er jeg enig. Silvestre er ingenting annet enn en middelmådig fotballspiller,men dessverre er det lenge siden Kolo har vært på topp. MEN vi får nada for Silvestre vil jeg tro.

Vil ikke bli forundret om Kolo går og Matthew Upson kommer inn.

Det vil jeg se på som en klar forsterkning.

Link to comment
Share on other sites

Kolo Toure er i mine øyne en av de beste stopperne i verden. Han har kanskje ikke vist det, men jeg er åpen for å gi ham tid. Å få inn vår gamle spiller Matt Upson ser jeg bare positivt på. Han var jo god når han var i Arsenal.

 

Nå er det visstnok slik at King Kolo leverte en transfersøknad som ble avslått av Arsenal. Ingen vet hva som skjer nå..

Link to comment
Share on other sites

ja, men vi har vel ikke FOR god dekning heller. Toure, Gallas, Silvestre og Djorou er de vi har og Silvestre er tildels cover på venstrebacken... Mener vi ikke har råd til å selge noen. ved skader vil det bli for tynt! Men ved nærmere ettertanke var det kanskje et ironisk innlegg over....

 

Det var ironsk ment. vi har så tynn stall at det er nesten er pinlig. Den eneste plassen vi ikke er for dårlig dekket er på midtstopperplass, og nå skal vi jaggu meg selge der også

 

BE

 

Edit: fjernet fy ord

Link to comment
Share on other sites

http://www.arsenal.com/news/news-archive/t...toure-interview

 

Denne videoen er gratis og mange har sikkert sett den. For dere som ikke har gjort det: Snurr film!

 

Kolo er virkelig en herlig type, håper han kommer tilbake i godt gammelt slag!

Toure er en fantastisk spiller, merker på hele ham at han spiller med hjertet for klubben.

Han har vel vært en av våre beste forsvarsspillere siden han omtrent kom til klubben, og det trist at det har blitt som det er blitt. Han kom helt ut av form etter at han fikk malaria i sommer, og etter at vi mistet den defansive delen av midtbanen vår har ikke Gallas - Toure fungert som stopper par. I morgen kommer Toure til å gi absoludt allt han har for å bevise at han hører hjemme i start oppstillingen og jeg håper virkelig at allt går på skinner for ham!

Link to comment
Share on other sites

Håper Kolo og jeg blir nabo en gang i framtiden. Herlig type !

Toure er den siste fra den virkelige storhetstida, fra de uovervinnelige, og det hadde vært fint å ha han som en kontinuitetsbærer. Som en som forbinder dagen i dag historisk til tiden med Bergkamp, Henry, Pires, Vieira og de andre. Hvilket lag vi hadde. Et av verdens og tidenes beste.

Link to comment
Share on other sites

Tror Arsenal vil være best tjent med å beholde Kolo Toure, og så kvitter vi oss med Gallas. At Gallas har vært bedre enn Toure denne sesongen får nå stå sin prøve, det kan ikke være med veldig stor forskjell, for Gallas har vært alt annet en trygg og sikker der bak hele sesongen sett under ett til nå, spilt bra i det siste ja. Men dit vil vi få Kolo Toure når Gallas drar. Og dessuten er Toure betydelig yngre enn Gallas. En annen faktor er at det virker som Gallas er en del av problemet vi har internt. Må jo være lurt å kvitte seg med problem skaperen, og ikke bare drive med brannslukking.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

£12 millioner er mye penger ja, men jeg ser på Toure som en utrolig viktig spiller for Arsenal. På banen når han er i form, men han er en god del av Arsenal utenfor banen. Jeg tviler på at det er noen bortsett fra Gallas som ikke liker han, og Nordtveit sa jo at Toure var nermest som en far for han allerede etter bare et par dager.

 

Avventer vi situasjonen vil City få panikk og by £30 mill...

Link to comment
Share on other sites

12 mill pund- Selg

 

Det er nok lite sannsynlig, men mye penger. Vi har nok backup i Song, Senderos og Silvestre. Det er bare å selge.

 

BE

Lite sannsynlig ja, hvertfall hvis backupen er de tre du nevnte. Ingen av de som kan spille fast som stopper over en lengre periode i Arsenal

Silvestre og Senderos er bedre enn Toure og Song er på samme nivå. Det mener iallefall jeg. Gallas/Senderos høres ut som en meget god stopperduo spør du meg.

 

Innbytterbenken: Lojal, tja til en viss grad. Han bad jo selv om å bli satt på transferlisten for under en måned siden.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

City skal vist være interesert i å bytte Richards med Toure, ifølge fredagens rykter på nettavisen..

 

har alltid likt Richards, og ønsker å se han i Arsenal en gang, så en byttehandel med Toure er kanskje ikke så dumt.. men som sagt så har Toure mye å si for Arsenal også utenfor banen, og gir alltid 100%..

men kan jo ikke beholde spillere bare pga det hvis de ikke presterer på banen

Link to comment
Share on other sites

City skal vist være interesert i å bytte Richards med Toure, ifølge fredagens rykter på nettavisen..

 

har alltid likt Richards, og ønsker å se han i Arsenal en gang, så en byttehandel med Toure er kanskje ikke så dumt.. men som sagt så har Toure mye å si for Arsenal også utenfor banen, og gir alltid 100%..

men kan jo ikke beholde spillere bare pga det hvis de ikke presterer på banen

 

Toure mot Richards +5£ mill. Og dermed har vi finansiert resten av Arshavin.

 

The end :P

Link to comment
Share on other sites

City skal vist være interesert i å bytte Richards med Toure, ifølge fredagens rykter på nettavisen..

 

har alltid likt Richards, og ønsker å se han i Arsenal en gang, så en byttehandel med Toure er kanskje ikke så dumt.. men som sagt så har Toure mye å si for Arsenal også utenfor banen, og gir alltid 100%..

men kan jo ikke beholde spillere bare pga det hvis de ikke presterer på banen

 

Toure mot Richards +5£ mill. Og dermed har vi finansiert resten av Arshavin.

 

The end :P

 

lett med på den!!

 

kan jo være noe i dette greiene mellom gallas og toure som gjør stemningen litt dårlig i arsenal campen..

hvis det er noe i det bør det jo bli slutt på det..

selv om jeg er større fan av toure enn gallas..

 

toure sinn form har jo ikke hvert noe og skryte av i år, selv om det har tatt seg litt opp i det siste

Link to comment
Share on other sites

Det er veldig synd at toure sliter med formen. en toure i form vs gallas i form har i mine øyner en soleklar vinner: Toure.

 

Med tanke på alder, rutine i laget, hjertet i klubben osv, vil jeg helst se at gallas må gå enn toure. Problemet er at når begge spiller samtidig på banen så sliter vi der bak, merkelig nok, siden begge to er gode spiller. Men lurer litt på hvorfor ikke toure får spille midtbane (når gallas spiller forsvar med for eks djourou)? det ville jo vært en veldig bra DM, samtidig som han er en litt mer kraftig og respektert spiller en for eks denilson, diaby og song.

 

wenger, bruk professorhodet ditt pittelitt :thumbsup: det kan jo tyde på at han gjør det siden transfere requesten ble avvist!

Link to comment
Share on other sites

Det er veldig synd at toure sliter med formen. en toure i form vs gallas i form har i mine øyner en soleklar vinner: Toure.

 

Med tanke på alder, rutine i laget, hjertet i klubben osv, vil jeg helst se at gallas må gå enn toure. Problemet er at når begge spiller samtidig på banen så sliter vi der bak, merkelig nok, siden begge to er gode spiller. Men lurer litt på hvorfor ikke toure får spille midtbane (når gallas spiller forsvar med for eks djourou)? det ville jo vært en veldig bra DM, samtidig som han er en litt mer kraftig og respektert spiller en for eks denilson, diaby og song.

 

wenger, bruk professorhodet ditt pittelitt :thumbsup: det kan jo tyde på at han gjør det siden transfere requesten ble avvist!

 

Wenger har faktisk uttalt seg flere ganger om hvorfor han ikke benytter Toure som DM. Toure har rett og slett ikke utholdenheten som kreves til å være en DM

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...