Jump to content

Kolo Touré


arsenalfc

Recommended Posts

Jeg ble sjokkert da jeg så i det nyeste utgaven av The Gunners Post. Jeg skjønner ikke at det går ann å skrive så mye negatvit, 2 sider med bare negative ting. Kolo er en av Premier Leagues beste midtstoppere. I fjor var han enda bedre, i år måtte han spille med midtstoppere som Cygan, det er ganske stor forskjell på Cygan og Campell. Spillere gjør hverandre gode!

 

Å rakke ned på spillere kan være greit, men når det blir rakka ned på en ARSENAL spiller da er det noe annet.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 436
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeg ble sjkkert da jeg så i det nyeste utgaven av The Gunners Post.Jeg skjønner ikke at det går ann å skrive så mye negatvit,2 sider med bare negative ting. Kolo er en av Premier Leagues beste midtstoppere. I fjor var han enda bedre, i år måtte han spille med midtstoppere som Cygan, det er ganske stor forskjell på Cygan og Campell. Spillere gjør verandre gode!!!!!!!!!!

 

Å rakke ned på spillere kan være greit, men når det blir rakka ned på en ARSENAL spiller da er det noe annet. ;)  :(  :(  :(  :(  :(

7224[/snapback]

 

 

Jeg la merke til det samme da jeg leste det...!

 

Jeg spør ledelsen i ASCN, HVORFOR??? ;)

 

Hmmm...

 

 

Han er jo drit god...ikke noe vits å rakke ned på han nei! :angry:

 

Hmmm...!

 

WHY?

Link to comment
Share on other sites

Jeg ble sjkkert da jeg så i det nyeste utgaven av The Gunners Post.Jeg skjønner ikke at det går ann å skrive så mye negatvit,2 sider med bare negative ting. Kolo er en av Premier Leagues beste midtstoppere. I fjor var han enda bedre, i år måtte han spille med midtstoppere som Cygan, det er ganske stor forskjell på Cygan og Campell. Spillere gjør verandre gode!!!!!!!!!!

 

Å rakke ned på spillere kan være greit, men når det blir rakka ned på en ARSENAL spiller da er det noe annet. ;) :( :( :( :( :(

7224[/snapback]

 

 

Jeg la merke til det samme da jeg leste det...!

 

Jeg spør ledelsen i ASCN, HVORFOR??? ;)

 

Hmmm...

 

 

Han er jo drit god...ikke noe vits å rakke ned på han nei! :angry:

 

Hmmm...!

 

WHY?

7245[/snapback]

 

 

Du la merke til det samme som meg ja. Det var Bård Heggest som skrev artikkelen..

Link to comment
Share on other sites

Teksten som Bård Heggset har skrevet om Kolo Toure var en flott artikkel. Selv om den er negativt ladet, setter han fingeren på det rette stedet. Faktum er at Kolo Toure har hatt en nedtur sammenlignet med fjoråret. Grunnene er mange og det blir feil å gi Cygan skylda for Toure sin nedtur. Det hele er vel heller et spørsmål om hva som gikk feil med laget som en enhet.

 

Synes Bård også har et poeng når han ber Wenger om å kjøpe en etablert midtstopper og samtidig flytte Toure ut på høyrebacken. Med en ny midtstopper vil vi i fremtiden være bedre rustet mot skader og suspensjoner.

 

Stå på videre i TGP-redaksjonen!

Link to comment
Share on other sites

Syns artikkelen om Kolo var meget god.

Den belyste Kolo's svakheter som jeg er helt enig i og

har påpekt sjøl.

Til å være midtstopper er Kolo svak i hodeduellene, og

går opp på en keitete måte.

Ifjor var Kolo konge som midtstopper. Jeg tror at Sol

skjulte Kolo's svakheter da. Bla i hodespillet.

I år har det buttet mer i mot.

Ser nokså tydelig at når ikke Senderos,Gilberto og Sol spiller,

så er vi sårbare i hodeduellene baki der. Vi mangler en skikkelig

duellmann. Det er ikke Kolo dessverre.

 

Tror det er et godt argument å vurdere å flytte Kolo på høyreback.

Link to comment
Share on other sites

Jeg ble sjkkert da jeg så i det nyeste utgaven av The Gunners Post.Jeg skjønner ikke at det går ann å skrive så mye negatvit,2 sider med bare negative ting. Kolo er en av Premier Leagues beste midtstoppere. I fjor var han enda bedre, i år måtte han spille med midtstoppere som Cygan, det er ganske stor forskjell på Cygan og Campell. Spillere gjør verandre gode!!!!!!!!!!

 

Å rakke ned på spillere kan være greit, men når det blir rakka ned på en ARSENAL spiller da er det noe annet. :( :( :( :( :( :(

7224[/snapback]

 

 

Jeg la merke til det samme da jeg leste det...!

 

Jeg spør ledelsen i ASCN, HVORFOR??? :blink:

 

Hmmm...

 

 

Han er jo drit god...ikke noe vits å rakke ned på han nei! :)

 

Hmmm...!

 

WHY?

7245[/snapback]

 

 

du la merke til det samme som meg ja. det var Bård Heggest som skrev artikkelen..

7247[/snapback]

 

Og Bård har ikke peiling, det vet alle vi som HAR peiling :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke lest artikkelen som nevnes men har lyst å si en ting på generelt grunnlag - flere artikler og meninger i Gunners Post virker overdrevent kritiske. Vi har lett for å bli bortskjemte og glemme at det fins andre gode lag og spillere i verden . Det går opp og ned med alle - også fotballag og enkeltspillere. Arsenal taper kamper en gang i blandt , sånn er det bare. Alle lag taper. Forsvarspillere taper dueller , angripere bommer på sjanser , managere kjøper spillere de ikke burde og fans sier dumme ting på nettet og i fylla. That`s life - så til poenget:

 

kanskje fanklubben burde ha en litt mer positiv instilling? Å se vårt kjære Arsenal spille er jo alltid et kick og et rush - ukas høydare som oftest. Hvorfor da dette behovet for å fokusere på minussiden? Vi bryr oss om laget som om det er familie og engasjerer oss i de minste detaljer. Og dette gjør at man kanskje blir litt for "nær" det man skriver om/diskuterer. Skogen for bare trær etc... Å diskutere svakhetene til Kolo Toure i en artikkel virker rimelig krasst , jeg trur de fleste lag gjerne ville hatt en forsvarer av hans kaliber i stallen - selv om han har hatt noen svake måneder i det siste. Sikkert flere faktorer der , og han kommer garantert tilbake til hans vanlige nivå etterhvert.

 

Vi har det godt , vi Arsenal-fans - DET er det iallfall ingen tvil om!

Link to comment
Share on other sites

Forstår at Toure artikkelen kan oppfattes som litt i overkant, men kritikk må være tillatt. Forrige sesong var Toure den store overaskelsen i positiv forstand. Kanskje han ble hauset litt vel mye opp i skyene. I år kom hverdagen og han ble på ny den store overraskelsen. Nå i negativ forstand. Det er ikke stort annet enn det som blir kommentert, og det stilles et spørsmål om vi skal satse fremtiden på Toure. Sett ut fra hva han har prestert gjennom vinteren er det et meget aktuelt spørsmål, til tross for at Senderos/Lehmann/Gilberto har stengt målet for godt nå.

Link to comment
Share on other sites

Hadde The Gunners Post vært en realitet på midten av -70 tallet så lurer jeg på hva man hadde skrevet om Jeff Blockley? :)

 

Forøvrig; nå er det et fakta at denne sesongen har vært en liten nedtur for Cola Tore. Hvorfor skjule fakta?

Link to comment
Share on other sites

Hadde The Gunners Post vært en realitet på midten av -70 tallet så lurer jeg på hva man hadde skrevet om Jeff Blockley? :)

 

Forøvrig; nå er det et fakta at denne sesongen har vært en liten nedtur for Cola Tore. Hvorfor skjule fakta?

7342[/snapback]

 

Ja hva hadde vel forumet egentlig vært, hvis vi hadde på-midten-av-syttiårs-tilstander?

 

Her klager og syter vi pga 2.plass i ligaen. Vi spør oss hva er galt, plan B, stallen for dårlig, Wenger bør gå osv osv....og endatil så er laget klar for nok en finale.......

 

Nye tider gitt,...og bra er det eller...???!

7349[/snapback]

 

Konstruktiv kritikk er alltid bra.

Verre er imidlertid karakteristikker en viss herre har av våre

store helter.

Link to comment
Share on other sites

Hadde The Gunners Post vært en realitet på midten av -70 tallet så lurer jeg på hva man hadde skrevet om Jeff Blockley? :)

 

Forøvrig; nå er det et fakta at denne sesongen har vært en liten nedtur for Cola Tore. Hvorfor skjule fakta?

7342[/snapback]

 

Ja hva hadde vel forumet egentlig vært, hvis vi hadde på-midten-av-syttiårs-tilstander?

 

Her klager og syter vi pga 2.plass i ligaen. Vi spør oss hva er galt, plan B, stallen for dårlig, Wenger bør gå osv osv....og endatil så er laget klar for nok en finale.......

 

Nye tider gitt,...og bra er det eller...???!

7349[/snapback]

 

Konstruktiv kritikk er alltid bra.

Verre er imidlertid karakteristikker en viss herre har av våre

store helter.

7363[/snapback]

 

Det var vel på ingen måte hensikten å påkalle oppmerksomheten til å nivåsette kritikk, det var heller for å vise hvor tidens tann har gjort oss kravstore.

Og til dine antydninger, så kan du vel heller kalle en spade en spade, og ikke servere gammel oppgulp.

Her er det en smule inori med i spillet.

Og til slutt; ikke la spillerne bli viktigere enn laget.

Vi heier ikke på vingle-Pat, Gilberto-for-trange-sko, villmink-Cole, Reddkamp, Thierry-loco, helklikk-Jens og resten av de overbetalte stjernene.

Vi heier selvsagt på ARSENAL!

7378[/snapback]

 

He he du tok an. :D

Kun ment humoristisk til deg, ikke annet. ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Kolo Toure den nye Vieira?

- Han kan bli det!

 

Jeg mener Kolo kan bli den nye fighteren på midten! Afrikas Steven Gerrrard kanskje! Blir han den nye fighteren på midten så kan jo laget vårt i Cardiff se sånn ut:

Lehmann

 

Lauren Senderos Campbell (kapt.) Cole

 

Hleb Toure Gilberto Reyes

 

Bergkamp Henry

 

 

Ser ikke det bra ut a? :lol: Eller hva mener dere? :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener Kolo kan bli den nye fighteren på midten! Afrikas Steven Gerrrard kanskje! Blir han den nye fighteren på midten så kan jo laget vårt i Cardiff se sånn ut:

                      Lehmann

 

Lauren  Senderos    Campbell (kapt.)  Cole

 

Hleb      Toure          Gilberto              Reyes

 

              Bergkamp      Henry

 

 

Ser ikke det bra ut a? :lol:  Eller hva mener dere? :unsure:

13694[/snapback]

 

 

Du leser ANR du også ser jeg...

ANR

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener Kolo kan bli den nye fighteren på midten! Afrikas Steven Gerrrard kanskje! Blir han den nye fighteren på midten så kan jo laget vårt i Cardiff se sånn ut:

  Lehmann

 

Lauren   Senderos   Campbell (kapt.)   Cole

 

Hleb   Toure Gilberto Reyes

 

  Bergkamp Henry

 

 

Ser ikke det bra ut a? :lol: Eller hva mener dere? :unsure:

13694[/snapback]

 

 

Du leser ANR du også ser jeg...

ANR

13697[/snapback]

Var enig i det dem sa! Syns det kunne blitt et bra lag jeg!

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie

Enig med mange i at Tourè sannsynligvis er for veik til å kunne heve seg som midtstopper.

Jeg mener også at vi kanskje bør vurdere Tourè på høyreback, og la Senderos og Campbell spille midtstoppere.

Lauren sliter med farta og markeringene ute på backen. Tourè er vel ikke raskere enn Lauren, men desto bedre i markeringene.

Hodebry...

Link to comment
Share on other sites

Guest ReYeS

Viss ikkje Toure er raskere enn Lauren.....ja då er Lehman raskere enn Henry.

 

Lurer på hvor mange ganger Toure har reddet oss bak i forsvaret med sin utrolige fart?? Kan være enig at det ikkje var hans beste sesong sist sesong.....men han er en morsom og god midtstopper som fortjener plassen. Han heller ikkje så veldi veik tørr e å påstå...han er jo ganske brei over kassa!!

 

Tror ikkje Toure hadde passet som høyre back, han har rett å slett ikkje teknikken til å spiller der.....

 

 

Han er en spesiell midtstopper som jeg liker godt.......bare han spiller med siden av en han stoler på.....ja då er han en av europas beste midtstoppere!!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

- Kolo Toures (Arsenal) bror spiller defensivt på midtbanen og er veldig god. I tillegg er venstrekanten med Djordevic Georgatos bra. Og Rivaldo har fremdeles veldig mye bra i seg. Sollied har fått inn et helt klart mønster.

 

 

Dette er det assistent trener til RBK, Rune Skarsfjord som skriver. Gleder meg sinnsykt til å se Yaya imårra. Regner med Wenger følger han nøye nå som han har kommet til en storklubb!!

 

Ps. Valgte å ikke lage en ny tråd angående dette i frykt for å bli halshugd ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie
- Kolo Toures (Arsenal) bror spiller defensivt på midtbanen og er veldig god. I tillegg er venstrekanten med Djordevic Georgatos bra. Og Rivaldo har fremdeles veldig mye bra i seg. Sollied har fått inn et helt klart mønster.

 

 

Dette er det assistent trener til RBK, Rune Skarsfjord som skriver. Gleder meg sinnsykt til å se Yaya imårra. Regner med Wenger følger han nøye nå som han har kommet til en storklubb!!

 

Ps. Valgte å ikke lage en ny tråd angående dette i frykt for å bli halshugd :P

20519[/snapback]

Jeg mener Yaya Tourè var Olympiacos beste spiller i dag. Stor fysisk styrke, gode pasninger og skikkelige skudd.

Han har nærmest perfekt kroppsbygning også:

Høyde: 1.87

Vekt: 78

 

Kjøp ham!

Link to comment
Share on other sites

Ja, lillebror Touré var Olympiakos' beste spiller idag. Han er en mann for fremtiden, og Arsenal! Men Wenger har vel fulgt med han en stund?

 

Forøvrig, gratulerer Rosenborg! Morro at de vinner. Det blir jo noen år mellom hver borteseier i CL. 3 poengsforsprang på Real Madrid til og med. :P

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...