Jump to content

Kolo Touré


arsenalfc

Recommended Posts

  • Replies 436
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ser for meg et scenario der begge parter taper på denne overgangen. Har alltid likt Kolo som spillertype men hans beste år er forbi som dere nevner. Skrtel er vel på vei ut, Carragher pensjoneres og Agger er veldig mye skadeplaget. Coates har til gode å imponere. Det kan fort bli mer ansvar på Kolo enn hva han har godt av.

Link to comment
Share on other sites

Synes det er en grei signering av Liverpool, han kommer sannsynligvis ikke på altfor høy lønn og har hatt en grei sesong i City(Kontra de forrige). Dersom han er tiltenkt en rolle som et tredjevalg tror jeg dette går fint for Pool. Sannsynligvis kommet inn for å ta rollen Carragher hadde som reserve(Carragher ble dog tidvis et førstevalg pga Skrtels elendige form.) Dersom Liverpool får inn en stopper til og et ungt talent(Kobles til Papadopoulos og Llori) og får kvittet seg med Skrtel og Coates vil jeg si Liverpool kommer veldig styrket ut av dette, men Kolo burde ikke være hentet inn som et førstevalg.

Link to comment
Share on other sites

Kolo på topp var helt fantastisk, men som andre sier, så solgte Wenger han på rett tid, til en greeeei pris! 16m pund for han var vel i overkant mye:P

 

Noen som har info hvor mye han har spilt for City?

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Litt morsomt å se King Kolo igjen. Han har spilt bra i kampen for Pool mot Stoke. Virker virkelig å ha fått en ny vår og virker som et friskt innslag. Kan fort bli en publikumsyndling for "rødhettene". Blir spennende å se om han kan fortsette den positive trenden mot bedre lag.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
  • 6 years later...
7 minutes ago, Tapapa said:

De fleste har vel hørt denne historien før, men den er like underholdende hver eneste gang. 

https://www.facebook.com/Gunnerscom/videos/3629815843813472/

Den har jeg ikke hørt før. Fantastisk historie. Den oppsummerer vår entusiastiske og hodeløs Kolo. Herlig type, som sikkert har gjort hjertet mitt ti år eldre.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Verminator5 said:

Den har jeg ikke hørt før. Fantastisk historie. Den oppsummerer vår entusiastiske og hodeløs Kolo. Herlig type, som sikkert har gjort hjertet mitt ti år eldre.

Han vr en fantastisk TV-stopper, der han kom glidende inn og reddet seg unna i siste liten. Det man ikke så lett ser på tv, var at grunnen ofte var at han var feilplassert til å begynne med. Digga Kolo, langt fra vår beste stopper, men dævven for en vilje 

Jeg husker han fra en tung bortekamp i Moskva, hvor han var framme og skøyt i tverra, han rakk og løpe tilbake til forsvar og redde situasjonen, snu spillet og bidra i neste angrep. Det var helt på tampen av kampen. Hadde våre mer talentfulle spillere hatt halvparten av viljen til Kokko Toure, så hadde vi vunnet mange flere titler. Det er jeg overbevist om. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...