Jump to content

Kolo Touré


arsenalfc

Recommended Posts

Fantastisk bra dette! Dette gir oss stabilitet med Toure, Fabregas og Henry som nå har nye kontrakter og blir i klubben i flere år fremover. Viktig med en stabil sentral linje og det er godt å høre når Toure sier at han kan tenke seg å bli i Arsenal ut karrieren. Ingenting er bedre enn det! :(

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 436
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Føler ikke Toure er spillertypen som reiser rundt og skifter klubb hele tiden. Tror han har funnet deg til rette i London og hos Arsenal, og blir der nærmest ut karrieren!

 

:lol:

Hæ, hva synes dere? Skrevet noen dager rett før han sier at han vil bli i Arsenal ut karrieren...

 

Men jeg synes dette er fantastisk jeg.. få Gallas til å gjøre det samme, så har vi snart det beste midtforsvaret i verden. Og om Clichy kommer seg opp på et visst nivå, så har vi den beste forsvarsfireren i verden også, og det står det respekt av.

 

Senser jeg en ny Fantastic Four?

Link to comment
Share on other sites

Føler ikke Toure er spillertypen som reiser rundt og skifter klubb hele tiden. Tror han har funnet deg til rette i London og hos Arsenal, og blir der nærmest ut karrieren!

 

:lol:

Hæ, hva synes dere? Skrevet noen dager rett før han sier at han vil bli i Arsenal ut karrieren...

 

Men jeg synes dette er fantastisk jeg.. få Gallas til å gjøre det samme, så har vi snart det beste midtforsvaret i verden. Og om Clichy kommer seg opp på et visst nivå, så har vi den beste forsvarsfireren i verden også, og det står det respekt av.

 

Senser jeg en ny Fantastic Four?

 

Tror nok at en ny Fantastic Four kan være her ja... Konge at Kolo blir i Arsenal x antal år til

Link to comment
Share on other sites

Vil benytte muligheten til å skryte av 2 personer. Kolo sjøl og Arsene. Wenger putta den anvendelige og uferdige Kolo Toure inn i midtforsvaret når det oppstod skadeproblemer. Kolo hadde fysikken, men var ikkje god i det taktiske forsvarsareide. I tillegg var timingen av og til heilt "off". I midtforsvaret har Kolo blitt, og sjøl om det har vært store diskusjoner om han var god nok, stod Wenger fast bak valget sitt. Husker seinest etter Vieira blei solgt at det var diskusjoner om han burde flyttes fram på midten. Håper ingen fremdeles meiner det! Wenger takk for at du hadde tålmodighet, og visjon til å beholde Kolo på banen, i hjertet av forsvaret. Vil sei at det var ifjor Kolo for alvor beviste sin kvalitet. Han er kjapp, ster og taklingssikker, og nå er feiltimingane luka bort, og Kolo styrer forsvaret supert. Kolo er rett og slett blitt ein av verdens aller beste forsvarere. I tillegg til dette har Kolo eit krigerhjertet, og er ein klubbspiller. Det er derfor vi elsker han! Takk for at du signerte ny kontrakt Kolo!

Mi neste Arsenaldrakt skal ha #5 TOURE på ryggen!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Morsom artikkel, og herlig intervju med Kolo Knall Kul :

 

http://www.telegraph.co.uk/sport/main.jhtm...11/sfnsmi11.xml

 

Liker spesielt godt dette han tar opp med at dommerne får en spesielt vanskelig oppgave når spillerne prøver å lure dem. Dette har vært en liten hjertesten for meg de siste årene. All skyts går på at dommerne ikke er gode nok, gjør masse feil osv. INGEN setter fokus på at sporten florerer av "juksemakere". Jukser man, og slipper unna med det, er det greit..hvilket er en merkelig tankegang for meg.

Kolo er kongen, en framtidig kaptein, og på ryggen på den siste drakta mi!

 

Hilsen Nilsen

Link to comment
Share on other sites

Morsom artikkel, og herlig intervju med Kolo Knall Kul :

 

http://www.telegraph.co.uk/sport/main.jhtm...11/sfnsmi11.xml

 

Liker spesielt godt dette han tar opp med at dommerne får en spesielt vanskelig oppgave når spillerne prøver å lure dem. Dette har vært en liten hjertesten for meg de siste årene. All skyts går på at dommerne ikke er gode nok, gjør masse feil osv. INGEN setter fokus på at sporten florerer av "juksemakere". Jukser man, og slipper unna med det, er det greit..hvilket er en merkelig tankegang for meg.

Kolo er kongen, en framtidig kaptein, og på ryggen på den siste drakta mi!

 

Hilsen Nilsen

 

INGEN setter fokus på at sporten florerer av "juksemakere"..

Hvor har du vært, har du ikke fått med deg noen av diskusjonene og juksing og diving? :) ;)

Link to comment
Share on other sites

Morsom artikkel, og herlig intervju med Kolo Knall Kul :

 

http://www.telegraph.co.uk/sport/main.jhtm...11/sfnsmi11.xml

 

Liker spesielt godt dette han tar opp med at dommerne får en spesielt vanskelig oppgave når spillerne prøver å lure dem. Dette har vært en liten hjertesten for meg de siste årene. All skyts går på at dommerne ikke er gode nok, gjør masse feil osv. INGEN setter fokus på at sporten florerer av "juksemakere". Jukser man, og slipper unna med det, er det greit..hvilket er en merkelig tankegang for meg.

Kolo er kongen, en framtidig kaptein, og på ryggen på den siste drakta mi!

 

Hilsen Nilsen

 

INGEN setter fokus på at sporten florerer av "juksemakere"..

Hvor har du vært, har du ikke fått med deg noen av diskusjonene og juksing og diving? :) ;)

 

Ja det kan du saktens spørre om, slik jeg ordlegger meg. Var i og for seg ikke akkurat det jeg mente.

For å presisere er det i diskusjonen rundt dømming jeg sitter med et intrykk av at man "hogger hodet" av dommerne, ofte med rette. Men særlig spillerne er kjappe til å kritisere dommere, når mange av dem gjør sitt beste for å lure dem. Diving er det rett nok satt ganske stor fokus på, og det er en fy-fy ting. Men ting som f.eks det å holde i trøya er nærmest allment akseptert, selv om dommerne påstår at de skal slå ned på det.

Mitt hovedpoeng er i bunn og grunn at det hjelper lite å snakke om dommerne så lenge spillerne ikke er interresert i å spille rent.

 

Hilsen Nilsen

Link to comment
Share on other sites

Fortsetter han denne enorme utviklingen snakker vi snart om verdens beste midtstopper.

På skudd,fart,styrke har han blitt enorm.

Han har ennå en del å gå på på hodestyrke,men Kolo har

imponert stort.

Link to comment
Share on other sites

Se for dere Chelsea-Liverpool.

Chelsea leder 1-0.

Etter litt klikk-klakk i angrep spiller Robben igjennom til en spiller på løp; John Terry.

I DON´T THINK SO !

HVilken annen midtstopper i PL ville gått på et slikt sugende offensivt løp, med 1-0 i lomma mot en av de 4 "store"?

 

Kun Kolo. Og neppe noen andre.

Den gutten er virkelig til å bli glad i.

King Kolo!

 

Hilsen Nilsen

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

×
×
  • Create New...