Jump to content

Kolo Touré


arsenalfc

Recommended Posts

Ja ja, eller skal man si Yaya :P

 

Lillebror Toure viste veldig gode takter i dag. Han virker å ha en god teknikk, samt at han ser ut til å være en stor og sterk spiller. Finner det noe underlig hvis Wenger har fulgt Yaya over lengre tid, og ikke tatt sjansen på å hente han til Highbury.

 

Men det skal også sies at motstanderen i dag ikke akkurat er regnet blant de absolutte topplagene. Men hvis han viser de samme taktene mot både Lyon og Real Madrid, så mener jeg absolutt han er en spiller Wenger bør vurdere å hente inn

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 436
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Så vidt meg bekjennt er det noe tull med arbeidstilatelsen. Han har vel ikke spillt nok landskamper, eller hvordan dette regelverket er. Så uansett hvor interessert Wenger måtte være så hjelper ikke det.

 

Uansett var han meget god igår, og kunne ha gitt oss litt muskler på midten i Edu og Vieira's fravær. Fint driv på han , men også relativt teknisk god. Ikke noe i veien for å få inn en midtbane bann som tør skyte fra 25 meter.

Link to comment
Share on other sites

Da må det være arbeidstillatelsen som har gjort at ikke Wenger har hanket han inn.

Det var jo akkurat som å se Vieira for 9 år siden.

Han var meget god. Pasningskvalitetene hans, og ikke minst roen hans

imponerte meg.

Dette er en spiller jeg definitivt ville likt å se i Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Huff og huff. Nå savner vi deg voldsomt Kolo. Ta ansvar og få landet ditt ut av Afrikamesterskapet nå da, og legg opp landslagsfotball for godt.

 

For de som lurer på når Kolo Toure kommer tilbake (og Eboue også for den saks skyld), så kan jeg informere dere om at Elfenbenskystenhar gått videre fra gruppe A etter tap 1-3 mot Egypt og seire 2-1 og 1-0 mot hhv. Libya og Marokko.

 

I kvartfinalen som er neste kamp som venter Kamerun som framstår som kanskje de største favorittene til seieren i mesterskapet. Denne kampen finer sted på lørdag, og vi får krysse fingrene for Kamerunsk seier, samme hvor vondt dette må gjøre for våre to gutter. Vi trenger så desperat hjelp.

 

Vi kan altså håpe at de er hjemme til hjemmekampen mot Bolton 11. februar. Men med vår sedvanlige flaks har de vel da rukket å bli skadet for sesongen begge to...

Link to comment
Share on other sites

Huff og huff. Nå savner vi deg voldsomt Kolo. Ta ansvar og få landet ditt ut av Afrikamesterskapet nå da, og legg opp landslagsfotball for godt.

 

For de som lurer på når Kolo Toure kommer tilbake (og Eboue også for den saks skyld), så kan jeg informere dere om at Elfenbenskystenhar gått videre fra gruppe A etter tap 1-3 mot Egypt og seire 2-1 og 1-0 mot hhv. Libya og Marokko.

 

I kvartfinalen som er neste kamp som venter Kamerun som framstår som kanskje de største favorittene til seieren i mesterskapet. Denne kampen finer sted på lørdag, og vi får krysse fingrene for Kamerunsk seier, samme hvor vondt dette må gjøre for våre to gutter. Vi trenger så desperat hjelp.

 

Vi kan altså håpe at de er hjemme til hjemmekampen mot Bolton 11. februar. Men med vår sedvanlige flaks har de vel da rukket å bli skadet for sesongen begge to...

39346[/snapback]

 

 

I dette øyeblikk er Toure i ferd med å spille skjorta av Eto`o. Vår mann er i ferd med å få ett psykologisk overtak på Eto`o før Champions League finalen mot Barca. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 6 months later...

Føler ikke Toure er spillertypen som reiser rundt og skifter klubb hele tiden. Tror han har funnet deg til rette i London og hos Arsenal, og blir der nærmest ut karrieren!

 

Håper det anyways.. strålende spiller, som blir viktigere og viktigere.

Link to comment
Share on other sites

Kolo er helt klart et seriøst kapteinsemne i Arsenal, og en av mine absolutte favorittspillere.

Bare entusiasmen gjør denne mannen unik, i tillegg til at han er en fantastisk fotballspiller, selvsagt.

Noen som la merke til hvem som gikk i offside 2 min på overtid, på stillingen 4-0 i dag??

Jepp, ingen andre enn midtstopper Kong Kolo!

Og han blir garantert værende i Arsenal i mange år framover..

 

Hilsen Nilsen

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...