Jump to content

Champions League Kvalik - Trekning


Oh-To-Be-A-Gooner

Recommended Posts

  • Replies 176
  • Created
  • Last Reply

Må vel ha en tråd for CL-trekninngen idag. Begynner vel nå?

 

http://www.sportinglife.com/football/cups/.../draw/draw.html

 

Celtic v Arsenal

Lyon v Anderlecht

Sheriff v Olympiacos

Salzburg v M Haifa

Ventspils v Zurich

FC Copenhagen v APOEL

Levski v Debrecen

Da ble det Celtic gitt. Nå må du huske Wenger at det står £40mill på spill. Ryker vi ut så har vi jo tjent inn pengene på å svekke stallen vår uansett...

Link to comment
Share on other sites

Synes ikke dette var så værst. Madrid, Fiorentina, Lyon, Sporting og Stuttgart ville vært værre. Ville heller ikke vært optimalt med tur til Romania eller Hellas. RImelig fornøyd ja.

 

Celtic v Arsenal

FC Timisoara v Stuttgart

Sporting Lisbon v Fiorentina

Panathinaikos v Atletico Madrid

Lyon v Anderlecht

Sheriff v Olympiacos

Salzburg v M Haifa

Ventspils v Zurich

FC Copenhagen v APOEL

Levski v Debrecen

Link to comment
Share on other sites

Synes ikke dette var så værst. Madrid, Fiorentina, Lyon, Sporting og Stuttgart ville vært værre. Ville heller ikke vært optimalt med tur til Romania eller Hellas. RImelig fornøyd ja.

 

Arsenal, Lyon, Stuttgart, Sporting og Panathiakos var seedet. Så vi kunne bare møte: Atletico, Fiorentina, Celtic, Anderlecht eller Timisoara. Da ranker jeg de to siste lagene som dårligere enn Celtic, mens de to første vil jeg si er bedre.

Link to comment
Share on other sites

Arsenal, Lyon, Stuttgart, Sporting og Panathiakos var seedet. Så vi kunne bare møte: Atletico, Fiorentina, Celtic, Anderlecht eller Timisoara. Da ranker jeg de to siste lagene som dårligere enn Celtic, mens de to første vil jeg si er bedre.

Helt enig her. Celtic var en ok trekning, med kort og britisk bortetur. Bortekampen på Celtic Park kan bli tøff, hvor Celtic helt sikkert vil opptre meget oppofrende. Men på Emirates kommer vi nok til å gi de en leksjon i offensiv fotball og avensere ganske greit ;)

Link to comment
Share on other sites

Huff, dette blir beintøft. Celtic var det siste laget jeg ville møte av alternativene. Har god tro, men skottene er knallsterke på hjemmebane med 50 000 (?)

villmenn i ryggen, og i og med de starter hjemme først, er jeg bekymret for at de får et godt resultat og blir liggende ultradefensivt på Emirates. Men, men tipper vi får kærra oss videre!

 

Ser fram til neste år, hvor vi slipper å kvalifisere oss. Det blir deilig.

 

(edit) ;)

Link to comment
Share on other sites

Hadde håpet på noe mye enklere..... Dette blir beintøft.

 

Ser fram til neste år, hvor vi slipper å kvalifisere oss. Det blir deilig.

Langt ifra noe ønsketrekning dette! :(

Ville vert katastrofe viss vi ikke får spille i CL denne sesongen!

Link to comment
Share on other sites

Huff, dette blir beintøft. Celtic var det siste laget jeg ville møte av alternativene. Har god tro, men skottene er knallsterke på hjemmebane med 50 000 (?)

villmenn i ryggen, og i og med de starter hjemme først, er jeg bekymret for at de får et godt resultat og blir liggende ultradefensivt på Emirates. Men, men tipper vi får kærra oss videre!

 

Ser fram til neste år, hvor vi slipper å kvalifisere oss. Det blir deilig.

 

Kan ikke helt se hvordan Celtic er tøffere enn Atletico Madrid eller Fiorentina som vel må sies å være minst et par hakk vassere. Men at det blir tøft, skal jeg være enig i. Det ville det nok blitt uansett hvem vi trakk. Også viktig at vi slipper en lang reise i starten av sesongen. Anderlecht ville i så måte vært den aller beste trekningen.

Link to comment
Share on other sites

Huff, dette blir beintøft. Celtic var det siste laget jeg ville møte av alternativene. Har god tro, men skottene er knallsterke på hjemmebane med 50 000 (?)

villmenn i ryggen, og i og med de starter hjemme først, er jeg bekymret for at de får et godt resultat og blir liggende ultradefensivt på Emirates. Men, men tipper vi får kærra oss videre!

 

Ser fram til neste år, hvor vi slipper å kvalifisere oss. Det blir deilig.

 

Kan ikke helt se hvordan Celtic er tøffere enn Atletico Madrid eller Fiorentina som vel må sies å være minst et par hakk vassere. Men at det blir tøft, skal jeg være enig i. Det ville det nok blitt uansett hvem vi trakk. Også viktig at vi slipper en lang reise i starten av sesongen. Anderlecht ville i så måte vært den aller beste trekningen.

 

I en kvalifisering anser jeg Celtic som tøffere motstand enn Atletico Madrid og Fiorentina. I et gruppespill ville jeg heller hatt Celtic enn A.Madrid og Fiorentina. Er enig i at disse to lagene kanskje er noen hakk vassere. Dette høres kanskje litt rart ut for noen, men for meg "makes it perfectly sense".

 

Kvalifisering og gruppespill er to forskjellige ting, og å møte Celtic borte i den første av de to oppgjørene, et så godt hjemmelag med en støtte av en annen verden på Celtic Park, ja det blir uhyggelig tøft (tror jeg). Og som sagt får de et godt resultat er de nok ikke redde for å legge seg med 11 mann bak midten på Emirates. Men å møtt dem i et gruppespill hvor alt avgjøres etter 6 kamper istedenfor to, det ville vært en annen sak, og bedre enn ihvertfall Atletico Madrid. For på bortebane, der er ikke Celtic gode. Tror de har 1-2-10 på sine siste 13 ute i Europa. Den ene seieren kom nå i forrige utslagsrunde.

 

Up the Gunners !!

Link to comment
Share on other sites

Huff, dette blir beintøft. Celtic var det siste laget jeg ville møte av alternativene. Har god tro, men skottene er knallsterke på hjemmebane med 50 000 (?)

villmenn i ryggen, og i og med de starter hjemme først, er jeg bekymret for at de får et godt resultat og blir liggende ultradefensivt på Emirates. Men, men tipper vi får kærra oss videre!

 

Ser fram til neste år, hvor vi slipper å kvalifisere oss. Det blir deilig.

 

Kan ikke helt se hvordan Celtic er tøffere enn Atletico Madrid eller Fiorentina som vel må sies å være minst et par hakk vassere. Men at det blir tøft, skal jeg være enig i. Det ville det nok blitt uansett hvem vi trakk. Også viktig at vi slipper en lang reise i starten av sesongen. Anderlecht ville i så måte vært den aller beste trekningen.

Faen! Vi skulle trukket FCK, kort vei til Parken for å se gutta live.... :(

 

Hvis vi ikke klarer å være bedre enn Celtic over to kamper kan vi like så godt holde oss hjemme!

Link to comment
Share on other sites

 

Faen! Vi skulle trukket FCK, kort vei til Parken for å se gutta live.... :(

 

Hvis vi ikke klarer å være bedre enn Celtic over to kamper kan vi like så godt holde oss hjemme!

FCK var dessverre en teoretisk umulighet :)

Link to comment
Share on other sites

Enig med Kuletore. Hvis vi har ambisjoner om å faktisk vinne Champions League og slå ut lag som Man Utd, Chelsea, Barcelona, Real Madrid, Inter osv. så bør Celtic være veldig overkommelige.

 

Hvis vi ikke klarer det, nei, da har vi heller ingenting å gjøre i CL.

Link to comment
Share on other sites

Vanskelig motstand???

Hvis Arsenal taper mot Celtic er det intet annet å gjøre enn å kalle det en gigantisk bombe.

Celtic og Rangers er ikke bedre enn lagene helt i bunnen i PL. Det ser man best ved at deres beste spillere går til svært svake lag (relativt sett) i PL og Primera Division.

Det var kanskje et av de tøffeste lagene vi kunne trekt, men ingen av de lagene som var mulig bør være noen hindring for Arsenal

Link to comment
Share on other sites

Faktisk ganske fornøyd med trekningen. Kunne vært verre, og kunne også vært litt bedre, men jeg er fornøyd.

 

Som sagt blir bortekampen tøff, men jeg er glad vi har hjemmebanefordelen.

Men dette blir langt ifra lett, men det bør være overkommelig.

Link to comment
Share on other sites

Bør være grei skuring det her. Celtic er farlige i Skottland, men på Emirates bør vi klare å ta de. Får håpe vi kjører på for bortemål i første kampen slik at de ikke kan legge seg med alle mann i forsvar på Emirates...

 

Farlig å undervurdere de, selv om vi bør være klart best på papiret.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...