Jump to content

Champions League Kvalik - Trekning


Oh-To-Be-A-Gooner

Recommended Posts

Barcelona striker Zlatan Ibrahimovic will miss the Champions League quarter-final second leg against Arsenal on Tuesday after tearing his calf muscle in the warm up for last night’s Primera Division match against Athletic Bilbao.

 

European champions will be missing both centre-backs Carles Puyol and Gerard Pique for Tuesday’s clash against Arsenal

 

http://www.imscouting.com/global-news-arti...eturn-leg/6884/

 

Herlig! Uten Zlatan, Pique og Puyol så kan vel dette gå veien for oss.

Selv om vår skadeliste er lenger og med fire veldig sentrale spillere, tror jeg dette går veien for oss. Vi har gjort unna det verste av nerver og spenning.

Jeg mener på alvor at vi gjennom vår voldsomme usikkerhet gjorde Barcelona gode.

Forventningspresset førte til svært mange feilhandlinger.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 176
  • Created
  • Last Reply

Messi har ikke akkurat fremstått som noen juksemaker. Han er såpass god med ballen og får med seg ballen i de utroligste situasjoner så jeg skjønner ikke hvor og når han har fremstått som en juksemaker. Jeg har sett mye av Barca i år og har ikke sett noe av det i hvertfall.

 

Måten Messi spiller seg forbi spiller etter spiller er helt vanvittig å se på, og hele tiden har han så god kontroll på ballen. Ingen tvil om at han er verdens beste spiller i øyeblikket og Clichy og de andre i forsvaret skal få nok å gjøre når vi møter han. Allikevel, klarer vi å stoppe Messi så har vi kommet langt på vei for å komme oss videre i CL tror jeg. :(

 

Viss vi stopper Messi så har vi kommet lang på vei, men langt ifra videre. Messi var nesten helt borte på Emirates, men du ser hvor gode de ellers er. Å se på den første halvtimen var rettogslett selv pinig, men viss i tillegg Messi spiller bra skal det bli utrolig vanskelig for oss. Uansett kan det hende vi legger for stor vekt på Messi og da kan det hende at vi ''glemmer'' resten av spillerene, men håper det ikke skjer.

 

In Arsene we trust!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...