Jump to content

Champions League Kvalik - Trekning


Oh-To-Be-A-Gooner

Recommended Posts

jeg tror faktisk dette er den verste trekningen vi kunne fått! Hvis vi eventuelt går videre (noe vi selvfølgelig gjør), så møter vi enten et russisk lag som er meget sterkt hjemme, eller Inter, som taler for seg selv... Samtidig fikk Manu beste trekningen de kunne fått, og det gjør det enda verre!

 

Edit: for å ikke glemme at vi har hjemmekampen først!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 176
  • Created
  • Last Reply

Det beste med å møte Barcelona nå er at vi har 2 kamper å gjøre det på. Jeg er sikker på at vi hadde knust Barcelona sammenlagt hadde vi spilt 2ganger mot de i finalen sist!

 

 

Tja, det er vel en ganske så gjengs oppfatning at Barcelona er et av de beste lagene i verden akkurat nå, og som Arsenalrepresentanten på trekningen sa at Barcelona er vel den klubben de andre 7 ikke hadde som første ønske, og jeg ville foretrekke å møte det beste laget en gang kontra 2 ganger.

 

Jeg tror dette blir enormt tøft, men vi slo ut Real Madrid for noen år siden, og "ingen" trodde vi skulle det den gang

Link to comment
Share on other sites

Vi kunne ikke fått en bedre trekning! Fordi :

 

- Skal vi vinne CL må vi mest sannsynlig slå Barcelona uansett

 

-Taper vi en eventuelt finale blir vi glemt,da kan vi likegodt bli glemt før finalen

 

-Taper vi har vi serieavsluttningen å konsentrere oss på

 

-Å spille mot Barcelona i en så viktig kamp..Da får vi virkelig se hvor gutta står :)

Link to comment
Share on other sites

Fantastisk! Helt fantastisk! Vi kunne vell egentlig ikke fått en bedre trekning. Vi har ingenting å tape i disse kampene, alle forventer at Messi og co skal vinne mot oss, om ikke vinne hele Champions League. Klarer vi eventuellt å vinne mot Barca, ser jeg kun på Manchester United som en reel utfordrer for pokalen. Nå skal Man Utd møte Bayern, og om Bayern er sjerpet og spiller på sitt beste kan de helt klart slå ut United. Blir et herlig gjensyn med Henry, kan nesten ikke vente på mottagelsen han blir å få, tenker meg det blir noe ala Beckhams retur til OT. Barca var akkurat det jeg håpte på, nå skal unggutta virkelig vise at de er blitt menn! :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg er tom for ord. Gleder meg allerede til kampen, selv om dette kommer til å bli tøft!

Cesc blir mannen å se den dagen, håper han avgjør dette... det jeg frykter mest er hvordan han kommer til å reagere hvis vi taper!

JEg klarer ikke å for meg hvem som skal stoppe Messi, og Bendtner mot Pique og Puyol :) neida, vi vinner dette... lett :)

Link to comment
Share on other sites

Å fytti grisen! Dette blir artig :)

Har god tro på at vi kan vinne dette!

De er langt i fra uslåelige,de banka nettopp stuttgart,men det er jo ikke noen bragd,stuttgart ligger langt ned på tabellen i tyskland!

klarer vi å få tak på Messi så klarer vi dette!

Come on you Gunners! :)

Link to comment
Share on other sites

Blir veldig gøy. Et lag som kan spilles ut, men også kan spille oss ut. Uansett vil det bli en seier for fotballen.

 

Dette er en perfekt motstander for Diaby. Et lag som til tider er meget sløve i presset på midten og ofte lager rom mellom midtbane og de 4 bak. En Diaby i form med stor fart mot en flat firer er rett og slett vanvittig vanskelig å stoppe. En liten en-to med Cesc og vips..

 

Stuttgart kunne med litt hell vunnet ganske klart hjemme og utspillte faktisk Barca i lange perioder. Laget hang ikke sammen og det var masse rom mellom midtbane og en meget rufsete backlinje. En drøm for Arshavin, Nasri, Walcott, Diaby og Cesc. Så gjelder det bare å stoppe Messi, Zlatan, Henry og Iniesta...

Link to comment
Share on other sites

Vel det er bedre å møte dem nå, enn i finalen. Men jeg har troen at vi kan slå dette barca laget. Det blir jo utrolig tøft, men vi har egentlig ingenting å tapet. Men jeg vil IKKE se, er ett barca lag skal vinne greit mot oss. Vi må jobbet hardt, og jeg håper at Fabregas putter seiersmålet !

 

Håper også at V.persie blir klar.

Link to comment
Share on other sites

Dette var jo dessverre det værste vi kunne trekke. Vi får håper at vi får et kanon utgangspunkt på emirates og greier å stenge bak på nou camp.

 

Har tro på et annet forløp......

 

Vi depper etter et dårlig utgangspunkt på Emirates, men så kommer mirakelet på Nou Camp der vi overkjører Barca etter hat trick av Cesc!!!!! :) ;)

 

Og Manure ramlet ut etter helslakt fra Bayerns side. (lever i håpet :) )

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Clichy skal få kjørt seg nå ja :) Uansett så er jeg jo skeptisk da dette arsenal laget har hatt en tendens den siste perioden og dette fullstendig sammen mot topp motstand. Får håpe at det hele snur nå!

 

Taper vi så skal vi nok se den hardeste råkjøringen så langt når det gjelder Cesc til Barca.

 

Nei, la oss håpe at vi kan rope til barca etter 2 kamper spilt; "Payback is a b#$h!"

Link to comment
Share on other sites

Sagna - Campbell - Vermaelen - Clichy

 

Dette er mest sannsynlig den bakre fireren som må demme opp for Ibrahimovic, Messi, Henry/Pedro osv.

Kan vi gjøre det? Jeg vet virkelig ikke. Hvis hele laget spiller på sitt beste tror jeg vi klarer det, men dette kommer til å bli en utrolig vanskelig kamp.

 

Dessverre sitter jeg ikke akkurat med en godfølelse ovenfor denne kampen, dog har jeg hatt godfølelser foran alle store kamper i PL og Champions League helt siden i fjor, noe som ikke akkurat har vist seg å være den rette følelsen :)

 

Skal ihvertfall sies at om vi slår ut Barcelona, så kommer dette året uansett til å være en suksess for Arsenal, og ungguttene kommer til å få en utrolig erfaring uansett om vi vinner Champions League eller ikke.

Link to comment
Share on other sites

:)-->

QUOTE(Stefan B @ Mar 19 2010, 03:16 PM) 192140[/snapback]

Sagna - Campbell - Vermaelen - Clichy

 

Dette er mest sannsynlig den bakre fireren som må demme opp for Ibrahimovic, Messi, Henry/Pedro osv.

Kan vi gjøre det? Jeg vet virkelig ikke. Hvis hele laget spiller på sitt beste tror jeg vi klarer det, men dette kommer til å bli en utrolig vanskelig kamp.

 

Gallas er muligens tilbake til den andre kampen mot Barcelona. Men han etter all sannsynlighet ute når vi skal møte dem på Emirates. Uansett så blir det tøft å møte så gode angrepspillere, men jeg har troa. Jeg bare håper at spillerne holder seg skadefri, og at Cesc er tilbake i toppform.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...