Jump to content

Champions League Kvalik - Trekning


Oh-To-Be-A-Gooner

Recommended Posts

Helt uenig. Hvorfor trekke et lag som knapt har tillatt Chelsea å skape sjanser over 2 kamper? Det målet

Chelsea fikk på San Siro var et tabbemål. De er et type lag vi tradisjonelt slettes ikke trives mot.

 

Enig i at Inter har et godt lag, men hva legger du i at de er et type lag vi tradisjonelt ikke trives mot? De siste 5 årene synes jeg trenden har vært at det er de engelske + undervurderte lagene vi ikke trives mot. Hvis du legger i det at Inter er et meget godt organisert lag kan jeg skjønne hva du mener, men egentlig synes jeg de italienske lagene står bedre til vår spillestil enn mange andre. Hadde Inter latt oss spille som Chelsea til tider fikk spille rundt egen 16 (førsteomgang) ville de blitt straffet hardere tror jeg..

 

Dog sier jeg ikke nei takk til Bordeaux eller CSKA heller.. :D

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 176
  • Created
  • Last Reply

Lagene som er igjen:

 

Arsenal

Man U

Lyon

Inter

CSKA

Bayern

Barcelona/Stuttgart

Bordeaux/Olympiakos

 

Drømmemotstander er Bordeaux/Olympiakos.

 

Møter vi Bordeaux kan du banne på at det er en spiller som kommer til å skyte oss ut av CL. Hadde vært så typisk...

Link to comment
Share on other sites

I utgangspunktet vil jeg tro at Olympiakos/Bordeaux, CSKA skulle være den greieste trekningen.

 

Samtidig vil jeg tro at United og Barcelona vil være ganske tøffe kneiker å foresere, men vi har jo klart tøffe kneiker i europa før så....

 

Aldri har vi vel slått ut engelske.. For at vi skal ha håp for å vinne CL må vi nok møte moan u i finalen..

Over 2 kamper tviler jeg på vi greier det

Link to comment
Share on other sites

Vi tar det vi får, men selvfølgelig vil vi unngå scumchester united, barca og inter.

Vil helst ha fransk motstand nå, samme om det er Lyon eller Bordeaux.

Deretter CSKA og Bayern, men som sagt; vi tar det vi får, Gunners STORE favoritter i mine øyne.

You know it makes sense!!!

Link to comment
Share on other sites

Aldri har vi vel slått ut engelske.. For at vi skal ha håp for å vinne CL må vi nok møte moan u i finalen..

Over 2 kamper tviler jeg på vi greier det

 

Det vil ikke plage meg om vi skulle møte Manu i neste runde. Kampen på OT syns jeg vi spillemessig var langt bedre enn dem, dette til tross for at vi tapte. På Emirates syns jeg vi spilte håpløst naivt og respektløst, den feilen gjør vi forhåpentligvis ikke en gang til. Selvfølgelig kan vi slå Manu over to kamper. Når det er sagt så er ikke Manu mitt førstevalg da <_<

Link to comment
Share on other sites

Noen som vet hvor mange ganger på rad Arsenal har vært i kvarten?

 

Ønsker meg forresten Bordeaux..

 

Det er vel ikke særlig mange ganger... Vi røk sist i 8. delsfinalen i 2006/07 mot PSV Eindhoven. Etter det:

 

2008: Kvartfinale (tap mot Liverpool)

2009: Semifinale (tap mot Man Utd)

 

Håper at vi ikke ryker mot et engelsk lag igjen. <_<

 

Edit: for å svare på spørsmålet ditt, dette er tredje sesongen på rad vi er i kvarten. :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Etter alt maset om at vi bare hadde vært i kvartfinalen 2 ganger frem til 2005/06-sesongen har vi nå vært der 4 ganger på 5 sesonger.

 

Disse lagene har slått oss ut i kvarten: Valencia (00/01), Chelsea (03/04) og Liverpool (07/08).

 

Vi har slått Juventus (05/06) og Villarreal (08/09).

 

 

Real Madrid i motsetning har aldri vært i kvartfinalen siden 2003. Skal ikke klage...

Link to comment
Share on other sites

Noen som vet hvor mange ganger på rad Arsenal har vært i kvarten?

 

Ønsker meg forresten Bordeaux..

 

Satte meg ned å så litt på hvordan vi har gjort det i Champions Leauge opp igjennom historien og det er som Daniel skriver 6. gangen vi er i kvarten, og vi har egentlig gjort det bra de siste årene.

 

2009/10 kvartfinale

2008/09 Seminfinale

2007/08 kvartfinale

2006/07 8.dels finale

2005/06 FINALE

2004/05 8.dels finale

2003/04 kvartfinale

2002/03 andre gruppespill

2001/02 andre gruppespill

2000/01 kvartfinale

1999/00 første gruppespill

1998/99 gruppespill

Link to comment
Share on other sites

Noen som vet når trekninga er i morgen ca?

Sendingen er vell på godt over 1 time, men når er trekninga B)

Eurosport:

12:00FOTBALL

FOTBALL: UEFA Champions League - Trekning (30min)

 

12:30FOTBALL

FOTBALL: UEFA Champions League - (30min)

 

13:00FOTBALL

FOTBALL: Europa League - Trekning (30min)

 

Tipper "showet" er den første halvtimen, mens selve trekninga er fra 12.30, uten at jeg egentlig vet noe om dette.

Link to comment
Share on other sites

Jeg ønsker meg i denne rekkefølgen:

 

CSKA Moskva

Bordeaux

Bayern M

Lyon

Inter

Barcelona

Manchester U

 

Dette hadde vært den mest gunstige trekningen:

 

CSKA Moskva - Arsenal

Bordeaux - Bayern M

 

Inter - Lyon

Manch Utd - Barcelona

 

:P

 

krysser fingre for denne :P

Link to comment
Share on other sites

 

Dette hadde vært den mest gunstige trekningen:

 

CSKA Moskva - Arsenal

Bordeaux - Bayern M

 

Inter - Lyon

Manch Utd - Barcelona

 

:P

 

Det hadde vært en fantastisk trekning. Jeg begynner å bli spent nå. Skal følge med på Eurosport fra kl.12 og krysse fingrene i håp om å få de letteste lagene. :P

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...