Jump to content

2009.04.29 Manchester United B


hermz

Man Utd v Arsenal  

36 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Det meste er nok sagt, men dette er over hodet ikke over. Det blir noe helt annet på Emirates, og det blir garantert noe annet på Stamford bridge. Litt passive begge lag i dag, og vi ble ekstra preget av det pissmålet de rota inn.

 

Ronaldo topper definitivt hatlisten. Makan til løkring skal du lete lenge etter.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 185
  • Created
  • Last Reply

Er Knut Torbjørn Eggen som kommenterte med Stokke i dag. Davidsen har jeg sansen for, men Eggen er jo helt idiot.

 

Blemme av meg, er veldig klar over hvem som satt bak mikrofonene, men sleivet i hodet, og tastet feil.. :P

Davidsen kan jeg leve med, som du, men jeg har større problemer med Stokke enn Eggen..Begge Eggene faktisk..

Link to comment
Share on other sites

huff det er frustrerende å se hvordan ade rett og slett ikke gidder å jobbe.. labber litt rundt, og når Nasri eller noen andre snapper ballen og stuper i angrep, trekker han seg søvnig ut mot venstre og prøver ikke engang å gå på et løp i bakrom.. når han får ballen er han totalt stillestående og ødelegger hele angrepet.. og hver gang jeg slenger noen gloser mot han så tenker jeg på Villareal! men jeg driter i om han prutselig kan komme med et øyeblikks magi, når han ikke gidder å gi 100%!! utrolig at han får spille 80 min i dag..

 

jeg skrek etter å bytte han ut med Nick fra starten av 2. omgang, men når først han kommer tar Wenger ut Walcott! faen da ble jeg skuffa ass.. jeg vil mye heller se father Nick som gir 110% fra start i neste kamp, istedet for en lat Ade.. så får han heller komme inn å prøve å bevise noe!

får vi et godt tilbud synes jeg vi kan la han gå til sommeren, og kjøpe inn en klasse spiss ala Villa..

 

ellers skal vi være ganske så fornøyde med 1-0, kunne fort blitt mer.. men nå blir det utrolig viktig å holde buret rent på emirates! får man utd først et mål blir det veldig veldig vanskelig..

pluss til Almunia, Toure, Song og delvis Silvestre og Gibbs(synes begge spilte seg godt opp utover i kampen)

hadde vert digg med en Arshavin i dag, men det er nok bare å glemme..

 

viktig å ha troa nå, dette er slettes ikke umulig, 2-0 på Emirates er mitt tips!

Link to comment
Share on other sites

Vært to noe skuffende semier dette her syns jeg :P At det bare ble 1-0 i vår kamp er vi nødt

til å si oss fornøyde med. Utifra kampen selvfølgelig. Det som derimot er så pissende forbanna irriterende er hvordan det ene målet kommer. Hvordan kan gutta være SÅ sløve og uintresserte på dødballer?!?

Toure har vært god i det siste og det er gledelig at han er på vei tilbake, men på dødballer må jeg bare si at han er et stort vimsehode. Rett og slett. Hvorfor skal han spurte fram til nermeste stolpe når mannen han har markert står langt bak han og United får en innleggssjanse til. Jeg har begynnt å se litt på på Kolo når vi har dødball i mot og det hele er nesten litt komitragisk. Ser ut som han ikke helt hvor han skal gjøre av seg. Huff.

 

Almunia er BB idag-Kanonmatch av spanjakken! Hadde vi hatt han i buret i FA cupen hadde vi vært i finale.

Skjeldent jeg ser vi være så forsiktige som vi var idag, men det var kanskje greit..

 

Get well RVP!!

 

Come on!

Link to comment
Share on other sites

Synes forresten at dommeren var bra. Ingen store bommerter, og han gikk sjelden på Ronaldo og Rooneys "diskre" filming. Mye morsommere å se Rooney slå ut med hendene mot slutten, enn å se en straffe bli tatt og observere reprisen at Rooney burde hatt gult og ikke straffe.

Link to comment
Share on other sites

Kampen i går viser vel egentlig at vi mangler rutine i slike kamper, og at vi mangler en bauta av en midtstopper. Vi trenger en "ny" Tony Adams, Sol Campbell eller kanskje en Daniel van Buyten. Så lenge vi spiller med Kolo Toure, William Gallas eller Mikael Silvestre i midten, så er det desverre dømt til å bli katastrofe på dødballer i mot.

 

Det var helt forferdelig å se på kampen i går, når Samir Nasri satte fart på overganger, så kom Diaby og Adebayor joggende etter. Diaby kan jeg forstå til en viss grad, men at Adebayor som er og skal være spydspissen ikke skaffer seg rom å løpe i, er helt håpløst forferdelig å se på. Synes ikke Diaby spilte så dårlig så folk skal ha det til, han hang ikke med i alle svingene, men han gjorde nok jobben sin så ikke midtbanen til United fikk dominere mere enn de gjorde. Samme med Song, men han hadde noen håpløse dribble forsøk i egen sone, som meget fort kunne endt i katastrofe. Alt i alt så er ikke resultatet avskrekkende, men desverre ikke godt nok. Tror desverre dette ender her, vi kommer ikke videre til finalen. Men jeg krysser alt jeg kan krysse for at vi klarer å gå videre. Slår vi ut United, så er jeg nesten helt sikker på at vi vinner hele greia.

Link to comment
Share on other sites

Dette var skuffende greier. Tempoet i laget er alt for dårlig og feilpasningene florerer. Ett vaklende forsvar får ikke mye hjelp av Diaby og Song. De virker å gi bort ballen halvparten av gangene og beveger seg i sakte film :P Også var det Adebayor da. I rettferdighetens navn skal det sies at han ikke har noen enkel oppgave. Alene på topp og sirup i skoa... En som ikke kan beskyldes for å løpe i sakte film er Walcott. Det er bare det at han er lett som ei fjør og går i bakken bare Evra nyser.

 

Noe positivt var det selvfølgelig. Gibbs spillte seg stort opp etter en nervøs start. Nasri jobber og vil nesten like mye som United spillerne. I tillegg har Bendtner ett bra innhopp. Best av alle er Almunia. Han er i ferd med å vokse seg til å bli en kjempe på høyde med Seaman og Lehmann.

 

Det mest positve av alt er imidlertid at vi bare taper 1-0. United burde ut i fra spill og sjanser hatt ett par til.

 

Spørsmålet er om vi kan klare dette på Emirates. Jeg tviler. Scorer United en gang, noe jeg tror de gjør, så må vi ha tre.

Wenger sier at vi vil se ett helt annet Arsenal-lag på hjemmebane. Det tror vel jeg også. Vi vil se ett Arsenal lag som våger mer og vi vil helt sikkert komme til flere sjanser. Jeg ser for meg at United vil gå for scoringen. Det åpener for en underholdene kamp med mye mer action foran begge mål enn hva som var tilfellet på Old Trafford.

 

Jeg krysser alt jeg har for avansement men vurderer det som meget vanskelig mot (jeg hater å si det) verdens best lag.

Link to comment
Share on other sites

Vi scoret ikke, som fryktet. Som det nevnes kan det fort bety at vi må ha tre på Emirates. Det kan fort bli en for mye. 70/30 i favør United, men alt er fortsatt mulig!!

 

Enig her, jeg tror dessverre United scorer på oss og da må vi ha tre.

 

Ikke noen stor kamp dette, ble mere banning enn åh-ing over forspilte sjanser... Walcott ble dessverre helt usynlig, og mange horrible tversoverpasninger, det må vi kutte ut!

 

Takk og lov for Almunia, hadde det ikke vært for han kunne det blitt stygt!

Link to comment
Share on other sites

Jaja er vel ikke mye man kan si om denne kampen, bortsett fra at Almunia var stor og har trolig bevart en sjanse for oss til å nå finalen hvis vi spiller forrykende hjemme på Ashburton, men må si at Wenger igjen gjør rare valg når det gjelder spillerne.

 

Slik så formasjonen ut i går:

 

Almunia

 

Sagna - Toure - Silvestre - Gibbs

 

Nasri - Song

 

Walcott - Fabregas - Diaby

 

Adebayor

 

På denne lagoppstillinga så spiller 3 av spillerne i plasser hvor de ikke er i nærheten av å fungere optimalt, Fabregas skulle byttet plass med Nasri og Nasri skulle spilt på venstrekanten. Diaby kunne spilt som hengende spiss som han gjorde i PL i fjor når vi slo de 2-1. Hvorfor skal Wenger eksperimentere med slike formasjoner i en semi-finale i CL mot Manchester United? Nasri har et skudd (som han viste 2x ganger mot ManU forrige gang) og en ganske stor fart, men i går lå han faktisk dypere enn Song gjorde for mesteparten av kampen.

 

Cesc er som vi alle vet best når han henter ballen dypt og gjør det han kan best. Han er ingen dribler som Nasri, og han er kanskje en av de tregeste spillerne på laget.

 

Diaby er Diaby, noen ganger briljant, men er som vanlig under gjennomsnittet. Det var han igjen i dag, og det hjelper hvertfall ikke når han blir plassert på venstrekanten, men bestemmer seg for å trekke inn på midten gang på gang og lar Gibbs blir overkjørt av O'Shea og Ronaldo. Personlig mener jeg at han burde selges fort som svint, han blir 23 om ca. 2 uker og er ikke i nærheten av å ha et endeprodukt. Han står også i veien for spillere som Ramsey, Vela og Wilshere som ikke får sjansen på venstrekanten eller midten fordi Wenger håper at Diaby skal blomstre. Forrige kampen Diaby hadde hvor han var god var forøvrig mot Roma 11 mars.

 

Jeg håper Wenger starter med dette laget på tirsdag. De stedene jeg har satt opp 2 spillere er førstevalget, men siden noen av spillerne er tilbake etter skade kan det bety at de er i dårlig form og da burde andrevalget spille.

 

Almunia

 

Sagna - Toure - Silvestre/Djourou - Clichy/Gibbs

 

Walcott - Fabregas - Song - Nasri

 

Eduardo/van Persie - Adebayor/Bendtner

 

 

I en vanlig 4-4-2 formasjon spiller spillerne i sine naturlige posisjoner (bortsett fra Nasri, men han kan jo spille overalt på midtbanen) Eduardo og Adebayor er mine førstevalg, grunnet at de spilte veldig bra sammen før skaden til Dudu, men Bendtner er like i ryggen på Ade, rett og slett fordi det virker som om han faktisk er interessert i å komme videre i Champions League, i motsetning til Adebayor, som igjen virker som en lat primadonna.

Link to comment
Share on other sites

:P-->

QUOTE(Stefan B @ Apr 30 2009, 11:20 AM) 166885[/snapback]

Jaja er vel ikke mye man kan si om denne kampen, bortsett fra at Almunia var stor og har trolig bevart en sjanse for oss til å nå finalen hvis vi spiller forrykende hjemme på Ashburton, men må si at Wenger igjen gjør rare valg når det gjelder spillerne.

 

Slik så formasjonen ut i går:

 

Almunia

 

Sagna - Toure - Silvestre - Gibbs

 

Nasri - Song

 

Walcott - Fabregas - Diaby

 

Adebayor

 

På denne lagoppstillinga så spiller 3 av spillerne i plasser hvor de ikke er i nærheten av å fungere optimalt, Fabregas skulle byttet plass med Nasri og Nasri skulle spilt på venstrekanten. Diaby kunne spilt som hengende spiss som han gjorde i PL i fjor når vi slo de 2-1. Hvorfor skal Wenger eksperimentere med slike formasjoner i en semi-finale i CL mot Manchester United? Nasri har et skudd (som han viste 2x ganger mot ManU forrige gang) og en ganske stor fart, men i går lå han faktisk dypere enn Song gjorde for mesteparten av kampen.

 

Cesc er som vi alle vet best når han henter ballen dypt og gjør det han kan best. Han er ingen dribler som Nasri, og han er kanskje en av de tregeste spillerne på laget.

 

Diaby er Diaby, noen ganger briljant, men er som vanlig under gjennomsnittet. Det var han igjen i dag, og det hjelper hvertfall ikke når han blir plassert på venstrekanten, men bestemmer seg for å trekke inn på midten gang på gang og lar Gibbs blir overkjørt av O'Shea og Ronaldo. Personlig mener jeg at han burde selges fort som svint, han blir 23 om ca. 2 uker og er ikke i nærheten av å ha et endeprodukt. Han står også i veien for spillere som Ramsey, Vela og Wilshere som ikke får sjansen på venstrekanten eller midten fordi Wenger håper at Diaby skal blomstre. Forrige kampen Diaby hadde hvor han var god var forøvrig mot Roma 11 mars.

 

Jeg håper Wenger starter med dette laget på tirsdag. De stedene jeg har satt opp 2 spillere er førstevalget, men siden noen av spillerne er tilbake etter skade kan det bety at de er i dårlig form og da burde andrevalget spille.

 

Almunia

 

Sagna - Toure - Silvestre/Djourou - Clichy/Gibbs

 

Walcott - Fabregas - Song - Nasri

 

Eduardo/van Persie - Adebayor/Bendtner

 

 

I en vanlig 4-4-2 formasjon spiller spillerne i sine naturlige posisjoner (bortsett fra Nasri, men han kan jo spille overalt på midtbanen) Eduardo og Adebayor er mine førstevalg, grunnet at de spilte veldig bra sammen før skaden til Dudu, men Bendtner er like i ryggen på Ade, rett og slett fordi det virker som om han faktisk er interessert i å komme videre i Champions League, i motsetning til Adebayor, som igjen virker som en lat primadonna.

 

Det er sjeldent jeg er hundre prosent enig med folk, men her treffer du virkelig. Diabys tid i Arsenal bør være omme nå.

Link to comment
Share on other sites

:P-->

QUOTE(Stefan B @ Apr 30 2009, 11:20 AM) 166885[/snapback]

Diaby er Diaby, noen ganger briljant, men er som vanlig under gjennomsnittet. Det var han igjen i dag, og det hjelper hvertfall ikke når han blir plassert på venstrekanten, men bestemmer seg for å trekke inn på midten gang på gang og lar Gibbs blir overkjørt av O'Shea og Ronaldo. Personlig mener jeg at han burde selges fort som svint, han blir 23 om ca. 2 uker og er ikke i nærheten av å ha et endeprodukt. Han står også i veien for spillere som Ramsey, Vela og Wilshere som ikke får sjansen på venstrekanten eller midten fordi Wenger håper at Diaby skal blomstre. Forrige kampen Diaby hadde hvor han var god var forøvrig mot Roma 11 mars.

 

Jeg håper Wenger starter med dette laget på tirsdag. De stedene jeg har satt opp 2 spillere er førstevalget, men siden noen av spillerne er tilbake etter skade kan det bety at de er i dårlig form og da burde andrevalget spille.

 

Almunia

 

Sagna - Toure - Silvestre/Djourou - Clichy/Gibbs

 

Walcott - Fabregas - Song - Nasri

 

Eduardo/van Persie - Adebayor/Bendtner

 

 

I en vanlig 4-4-2 formasjon spiller spillerne i sine naturlige posisjoner (bortsett fra Nasri, men han kan jo spille overalt på midtbanen) Eduardo og Adebayor er mine førstevalg, grunnet at de spilte veldig bra sammen før skaden til Dudu, men Bendtner er like i ryggen på Ade, rett og slett fordi det virker som om han faktisk er interessert i å komme videre i Champions League, i motsetning til Adebayor, som igjen virker som en lat primadonna.

 

 

Mye armer og bein defansivt, men vi kom unna det uten flere baklengs så det var bra. Helt enig i din lagoppstilling, og helt enig i din beskrivelse av Diaby. For meg virker det som om han vil ha kampen ned på sitt tempo. Han og Ade jogger rundt utpå der og drar ned tempoet i hele laget. Jeg fatter ikke hvorfor de ikke gir mere gass. Ett bortemål ville ha betydd veldig mye for en sjangse for å komme til finalen.

Link to comment
Share on other sites

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Apr 30 2009, 11:20 AM) 166885[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Jaja er vel ikke mye man kan si om denne kampen, bortsett fra at Almunia var stor og har trolig bevart en sjanse for oss til å nå finalen hvis vi spiller forrykende hjemme på Ashburton, men må si at Wenger igjen gjør rare valg når det gjelder spillerne.

 

Slik så formasjonen ut i går:

 

Almunia

 

Sagna - Toure - Silvestre - Gibbs

 

Nasri - Song

 

Walcott - Fabregas - Diaby

 

Adebayor

 

På denne lagoppstillinga så spiller 3 av spillerne i plasser hvor de ikke er i nærheten av å fungere optimalt, Fabregas skulle byttet plass med Nasri og Nasri skulle spilt på venstrekanten. Diaby kunne spilt som hengende spiss som han gjorde i PL i fjor når vi slo de 2-1. Hvorfor skal Wenger eksperimentere med slike formasjoner i en semi-finale i CL mot Manchester United? Nasri har et skudd (som han viste 2x ganger mot ManU forrige gang) og en ganske stor fart, men i går lå han faktisk dypere enn Song gjorde for mesteparten av kampen.

 

Cesc er som vi alle vet best når han henter ballen dypt og gjør det han kan best. Han er ingen dribler som Nasri, og han er kanskje en av de tregeste spillerne på laget.

 

Diaby er Diaby, noen ganger briljant, men er som vanlig under gjennomsnittet. Det var han igjen i dag, og det hjelper hvertfall ikke når han blir plassert på venstrekanten, men bestemmer seg for å trekke inn på midten gang på gang og lar Gibbs blir overkjørt av O'Shea og Ronaldo. Personlig mener jeg at han burde selges fort som svint, han blir 23 om ca. 2 uker og er ikke i nærheten av å ha et endeprodukt. Han står også i veien for spillere som Ramsey, Vela og Wilshere som ikke får sjansen på venstrekanten eller midten fordi Wenger håper at Diaby skal blomstre. Forrige kampen Diaby hadde hvor han var god var forøvrig mot Roma 11 mars.

 

Jeg håper Wenger starter med dette laget på tirsdag. De stedene jeg har satt opp 2 spillere er førstevalget, men siden noen av spillerne er tilbake etter skade kan det bety at de er i dårlig form og da burde andrevalget spille.

 

Almunia

 

Sagna - Toure - Silvestre/Djourou - Clichy/Gibbs

 

Walcott - Fabregas - Song - Nasri

 

Eduardo/van Persie - Adebayor/Bendtner

 

 

I en vanlig 4-4-2 formasjon spiller spillerne i sine naturlige posisjoner (bortsett fra Nasri, men han kan jo spille overalt på midtbanen) Eduardo og Adebayor er mine førstevalg, grunnet at de spilte veldig bra sammen før skaden til Dudu, men Bendtner er like i ryggen på Ade, rett og slett fordi det virker som om han faktisk er interessert i å komme videre i Champions League, i motsetning til Adebayor, som igjen virker som en lat primadonna.

 

Det er sjeldent jeg er hundre prosent enig med folk, men her treffer du virkelig. Diabys tid i Arsenal bør være omme nå.

 

Men jeg er ikke helt enig :P

 

Formasjonen funker fint den, forutsatt at de riktige spillerne brukes på de rette plassene. Helt enig i at Cesc gjør seg bedre fra dypet, at Wenger har konkludert med at han funker foran ut i fra en kamp mot Middelsbjørg er ganske uforståelig. Bytt plass med Nasri, så er mye gjort.

 

Angående Diaby er jeg enig i at det er for variabelt, men pr i dag er ingen av de nevnte herrene(guttene) noe bedre alternativ. Det hadde vært meget feil å sende Ramsey eller Wilshire utpå i går. Man kan si mye rart om Diaby, men han har i det minste mer erfaring og bedre fysikk enn de. Så skal han naturligvis bruke kvalitetene sine riktig, og det er jeg enig i at ikke han gjorde i går.

Men jeg tror Diaby har potensiale, det skulle vært hyggelig om han holdt seg skadfri i mer enn 5 minutter, slik at han fikk spille jevnt og trutt, fortrinnsvis på samme plass hele tiden..

 

Til returkampen vil jeg se mye det samme laget, men bytt plass på Cesc og Nasri, og inn med Van P i steden for Diaby.

Link to comment
Share on other sites

Nå er det på tide Wenger skjønner at Cesc IKKE skal spille offensivt på midten/hengende spiss. Ikke har han fart eller eksplosivitet nok til å kunne fungere der, og Nasri som defensiv midtbanemann??

 

Håper vi starter med en 4-4-2 formasjon på hjemmebane, med Nicklas og Eduardo på topp. Adebayor har absolutt INGENTING å gjøre på banen når han gang etter gang når vi får ballen og stormer i angrep enten trekker ut til venstre eller lunter etter som om han ikke er interessert en plass i å score mål.

 

Håper vi stiller sånn noenlunde med dette laget på Emirates til tirsdag:

 

Almunia

Sagna-Kolo-Silvestre/Djourou-Gibbs/Clichy

Walcott-Cesc-Song-Nasri

Dudu-Ade/Nicklas

 

Eller om Wenger velger 4-5-1. Da bør midtbanen være slik:

 

Cesc-Song

Walcott-Diaby-Nasri

Link to comment
Share on other sites

Formasjonen funker fint den, forutsatt at de riktige spillerne brukes på de rette plassene. Helt enig i at Cesc gjør seg bedre fra dypet, at Wenger har konkludert med at han funker foran ut i fra en kamp mot Middelsbjørg er ganske uforståelig. Bytt plass med Nasri, så er mye gjort.

 

Jeg visste det var noe jeg glemte! :P

 

Ja formasjonen kunne fungert hvis Nasri og Cesc hadde byttet plass. Det er ikke fordi Nasri ikke er god i Cesc sin posisjon, eller den enda dypere hvor han spilte i går, men det er Cesc som ikke passer inn i den offensive midtbanerollen, hvertfall ikke slik vi spilte i går. Derfor burde Wenger startet med Nasri bak Adebayor, og hvis han hadde tørt å gamle litt kunne han satt Vela inn istedet for Diaby på venstre for å få litt fart og teknikk ute på venstre.

 

Men jeg er uansett enig med deg, satt og tenkte på det i går om at nå må Wenger la Diaby gå til sommeren, han har kanskje 3-4 gode kamper av 40 kamper, og det er rett og slett ikke godt nok når Wenger selv sier at "consistancy" er nøkkelen til å vinne titler.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er hjertens enig i Diaby-kritikken. Jeg har aldri hatt særlig tro på ham (i motsetning til så veldig mange andre) og jeg har ikke særlig større tro på ham nå. Han er som du sier 23 år ganske så snart og bør være på et visst nivå nå. Det er han innimellom, men det er akkurat det som er problemet. Innimellom.

 

Diaby har fremdeles muligheter til å bli virkelig god, men selv om han blir det, synes jeg ikke typen passer inn i Arsenal. Dessverre.

Link to comment
Share on other sites

Ronaldo er uenig i dommeravgjørelsene

Både Andersons og Giggsys offsider var i følge drama-queen feil av dommertrioen. I tillegg mener han at de ikkje hadde "sin beste dag på jobben"!

 

Claus Bo Larsen la lista høyt, og holdt orden på kampen fra ende til annen. Personlig mener eg at han hadde ein stor dag på jobben. Selv om meogså kauka eit par ganger etter frispark, var det naturligvis United det gjekk mest utover. Ronaldo blei tatt ut av kampen av eit oppmerksomt Arsenal forsvar, og det var ikkje sjelden at han prøvde å konstruere frispark ut av situasjonene han var oppi. Det er fire barrierer som kan brytes på forholdet som går på skuespill:

1)prøve å filme seg til frispark/straffespark,

2) rope og vifte med armene for å få dommeren til å blåse,

3) vise irritasjon over dommeravgjørelsen (kjefte, virke oppgitt, etc), og

4) Kommentere "feilavgjørelsene" i media i etterkant av kampen.

 

I kampen så me tydelig de tre første trinna fra vår kjære drama-queen, og nå viser han altså fortsatt misnøye. Også Rooney prøvde å filme seg til straffespark, men han trådde bare over de to første barrierene.

 

Offside-avgjørelsene ser korrekte ut, dog er Andersons hårfin (eg har ikkje sett gjentatte repriser, så det kan hende det er noen som kan gi en grundigere fasit).

 

 

 

Dette bør gode spillere holde seg for gode til! Heldigvis ser det ut til at dommerne vet hvilke spillere som ofte filmer, og er observante på dette. Eksempel har me i vår egen Eboue, som flere ganger i år ikkje har fått frispark når han faktisk burde. Dette veies naturligvis opp mot de gangene han tidligere har fått frispark når han ikkje burde. Hurra for dommerne, dette er VIKTIG!

Link to comment
Share on other sites

Jeg har sagt det lenge nå; Adebayor og Diaby må vi bare selge! Og nå mener jeg det mer enn på lenge. Hvis en semifinale i CL ikke er motivasjon nok, kan man virkelig begynne å lure! Adebayor har vært rææv i hele år, mens Diaby vel har hatt 2-3 kamper som har vært bra, mens resten har vært håpløst. Slike spillere trenger vi ikke. Jeg vil vi skal kjøpe inn noen spillere som viser den samme innsatsen som Fletcher, O´Shea osv. Ingen av de er fantastiske spillere, men de blør for laget sitt, og det kan man ikke si om Adebayor og Diaby.

Link to comment
Share on other sites

Ronaldo er tragisk, så noen av dere hvordan han holdt på å begynne å grine i går når han ikke fikk frispark? Stod sikkert i 10-15 sekunder og hoppet rundt som en jævla idiot. Utrolig at han ikke fikk gult kort der.

Artig er det også at han kan mene at Anderson og Giggs ikke var offside. Ja, det var marginalt, men utrolig bra av linjedommeren å se dette. Til og med idiotene i Viasat fikk med seg at det ikke var offside og berømmet linjedommeren :P

 

Forøvrig skulle også Giggs hatt et gult kort for å ha blitt avblåst for offside, deretter runde keeper og putte ballen i mål.

 

Ellers var det veldig veldig bra dømt av dansken i går, lot spille flyte veldig mye, og ga ikke Crynaldo billige frispark som han har fått en del av i PL.

Link to comment
Share on other sites

Pr idag så har vi ikke en spiller som har Diaby sine muskler og styrke på midtbanen.

Er enig i at Diaby varierer veldig i sine prestasjoner,men han bør definitivt ikke spille på vingen.

Det som skuffet meg mest igår var diaby og Ade som gang på gang dro ned tempoet istedet for å kjøre på.

Med Diaby virker det for meg som han har et stort potensiale,men at han ikke får det ut i Arsenal drakta dessverre.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...