Jump to content

2009.04.29 Manchester United B


hermz

Man Utd v Arsenal  

36 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 185
  • Created
  • Last Reply

Vel - det var en slapp første omgang!

 

United har hatt full kontroll på oss, og det kunne fort ha vært en til.

 

Alt vi har hatt er to halvsjanser (hvis vi tar med forsøket på gjennomspill til Adebayor helt på slutten) og 40+ pasninger bakover eller til siden...

 

Det positive er at 0-1 ikke er noen katastrofe. Og hvis Wenger får litt fyr på gutta kan vi fortsatt få mer ut av denne kampen!

Link to comment
Share on other sites

Vel - vi skal ha for at vi er med på å lage en åpnere kamp enn det Chelsea gjorde i går.

 

Og resultatet av det ser vi vel på resultattavla...

Nei vi skal være veldig glad for at vi ikke spiller som Chelsea gjorde igår, for da hadde vi sluppet inn 5 mål. Vi er generelt dårlige på å forsvare oss

Link to comment
Share on other sites

Endelig pause! Elendig omgang før de siste 15 minuttene.

De siste 15 er vi fullt på høyde med United og mye av grunnen til det var at Cesc flyttet seg nedover for å spille sentral midtbane og ikke offensiv midtbane.

Skjønner ikke hva Wenger tenker med når Cesc spiller offensiv midtbane, han har jo åpenbart bevist at han ikke har noe å gjøre der. Bruk heller Nasri eller Diaby der.

Må bare si Silvestre har vært god, ganske god. For håpe han fortsetter med samme spill i neste omgang også.

 

Har ikke gitt opp dette enda, og scorer vi et kjapt mål i andre, kan det fort komme noen til!

 

COME ON YOU GUNNERS!

Link to comment
Share on other sites

Puh så negative folk er! Vi ligger under med et mål etter første omgang, og vi er ikke ute enda. Det positive er at Song, Fabregas og Nasri kan klare å skape det kreative vi trenger. Men jeg er usikker på om Adebayor er mannen som kan sette målet i dag. Walcott var nære, og jeg er slett ikke ferdig med denne kampen. Slik enkelte andre er. Gå og legg dere! :(

Link to comment
Share on other sites

Vel - vi skal ha for at vi er med på å lage en åpnere kamp enn det Chelsea gjorde i går.

 

Og resultatet av det ser vi vel på resultattavla...

hadde vi hatt chelseas taktikk i dag så hadde vi nok ligget under 4-0 allerede, chelsea har nok bedre forsvar enn oss, i arsenal så er ANGREP virkelig vårt beste forsvar!

Link to comment
Share on other sites

Morsom og underholdende omgang, desverre var det United som i første rekke sto for dette. Almunia er omgangens Gunner, men jeg synes faktisk ikke det var så alt for dårlig. Vi startet svært passivt, men så snart kampen hadde fått satt seg og laget fikk stabilisert seg, så fikk vi bedre kontroll. Gibbs gjør en glimrende jobb med å sette Ronaldo ut av kampen, mens Cesc alltid er på hugget når vi vinner ballen.

 

Hvis vi fortsetter å ha noenlunde kontroll bakover, og kommer fremover fra tid til annen, tror jeg vi kan få satt et mål her, og husk at da er det vi som har overtaket...

 

COME ON YOU ARSENAL!

Link to comment
Share on other sites

Vel - det var en slapp første omgang!

 

United har hatt full kontroll på oss, og det kunne fort ha vært en til.

 

Alt vi har hatt er to halvsjanser (hvis vi tar med forsøket på gjennomspill til Adebayor helt på slutten) og 40+ pasninger bakover eller til siden...

 

Det positive er at 0-1 ikke er noen katastrofe. Og hvis Wenger får litt fyr på gutta kan vi fortsatt få mer ut av denne kampen!

som jeg sier gang på gang i ALLE Arsenal sine kamper, vi er ett 2 omgangs lag, vi får alltid uttelling i 2 omgang:) HÅPE, HÅPE, HÅÅÅPE!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...