Jump to content

2009.04.29 Manchester United B


hermz

Man Utd v Arsenal  

36 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Når man først skal tape med ett mål, finnes det knapt verre måte å gjøre det på... Men tross alt, var det myyye nærmere 4-0 enn 1-1.. Skjønner dog ikke helt at Arsenal knapt angrep helhjertet i løpet av hele kampen. Bortemål er og blir viktig. Jeg er forsiktig pessimist.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 185
  • Created
  • Last Reply

Langt bedre enn fryktet. Kunne har blitt mye tøffere utgangspunkt.

 

Neste oppdrag er enkelt. Vi må vinne hjemmekampen, og det er fullt mulig. På hjemmebane viser vi som oftest bedre takter enn dette. Håper også at vi kan plukke fra en skadefri tropp.

 

Når det er sagt, så er jeg veldig skuffet over kveldens kamp. Mange som er langt under pari.

Link to comment
Share on other sites

Vel - 1-0 hva skal man si? I andre omgang hadde vi ok kontroll på United, men skapte fint lite.

 

1-0 er ikke umulig, men hvis United scorer på Emirates - et ikke usannsynlig scenario - må vi score tre...

Har vert inne på tanken eg også. Så blir farlig og ofre for mye framover for tidlig. Men dette er ikke umulig. Silvestre klarte seg overraskende bra idag.

Link to comment
Share on other sites

ett helt greit resultat, kampen om finale billett er fortsatt helt åpen.

Almunia, Toure og Silvestre gjorde en knall jobb.

 

Ta gjerne med andre omgangen til Kieran Gibbs også. Da hadde han luka bort endel av feilplasseringa si.

 

Fabregas, Adebayor de kanskje største skuffelsene. Også skuffende at Arsenal aldri klarte å få spilt Walcott inn i kampen.

Link to comment
Share on other sites

Et fantastisk resultat i forhold til spillet. Vi burde tapt 3 - 0 i dag skal være kjempeglade for at vi fortsatt har en kjempemulighet til å gå videre. Dere husker jo hvor stor forskjell det var mellom de to roma-kampene? Når det kommer til spillerne som prsterte godt i dag, er det få man kan trekke ut. Almunia står en kjempekamp og er soleklart vår beste spiller. Ellers synes jeg Song og Nasri gjør en grei kamp. Sagna og Toure også ok. Ellers var det skuffende.

Link to comment
Share on other sites

Når man først skal tape med ett mål, finnes det knapt verre måte å gjøre det på... Men tross alt, var det myyye nærmere 4-0 enn 1-1.. Skjønner dog ikke helt at Arsenal knapt angrep helhjertet i løpet av hele kampen. Bortemål er og blir viktig. Jeg er forsiktig pessimist.

 

Nåh... 4-0 hadde vært en eventyrlig uttelling... Men at de fint kunne hatt ett mål til er jeg helt enig i

Link to comment
Share on other sites

Mest skuffende ikveld var angrepspillet. Vi hadde vel et skudd på mål iløpet av hele kampen .. Og nå blir det veldig vanskelig. Vi MÅ holde nullen hjemme og det veit jeg ikke om vi greier.

 

Arsenals desidert beste var Alumunia. Reddet virkelig Arsenal noen ganger. Banens desidert dårligste Adebayor. Ellers så synes jeg spillere som Silvestre og Gibbs spilte seg kraftig opp i 2.omgang.

 

Utrolig synd vi ikke fikk det bortemålet. Dette blir vanskelig

Link to comment
Share on other sites

Dette er et helt OK resultat for oss. Ikke bra - men helt OK. Veldig synd at ikke Bendtner satt den store sjansen mot slutten (den sjansen var større enn det det så ut som). Samtidig var Ronaldo veldig, veldig nær ved en anledning. Der hadde vi rett og slett bare flaks.

 

Jeg tror kampen blir helt annerledes på Emirates. Jeg tipper på 1-0 til oss og at Arsenal vinner etter ekstraomganger.

 

Jeg gleder meg allerede til neste kamp, men dette kommer til å bli en lang uke.

Link to comment
Share on other sites

Takk Almunia for at du nok en gang beviser at du kommer til å være en klasse keeper for Arsenal fram til Fabianski er klar.

Synes gutta gjør en god prestasjon idag,vi spiller tross alt borte mot de regjerende mestrene og "nybakte "ligamestrene.

Dette kan vi klare og snu hjemme på Emirates.. <_<

Link to comment
Share on other sites

Dette er et helt OK resultat for oss. Ikke bra - men helt OK. Veldig synd at ikke Bendtner satt den store sjansen mot slutten (den sjansen var større enn det det så ut som). Samtidig var Ronaldo veldig, veldig nær ved en anledning. Der hadde vi rett og slett bare flaks.

 

Jeg tror kampen blir helt annerledes på Emirates. Jeg tipper på 1-0 til oss og at Arsenal vinner etter ekstraomganger.

 

Jeg gleder meg allerede til neste kamp, men dette kommer til å bli en lang uke.

 

Sjansen til Bendtner var faktisk VELDIG stor. Hvis han prøver å bare stusse den mot mål istedenfor å heade har vi 1-1!

 

Men alt i alt hadde 1-1 vært et ran. Men jeg hadde ikke klaget <_<

Link to comment
Share on other sites

Dette er et helt OK resultat for oss. Ikke bra - men helt OK. Veldig synd at ikke Bendtner satt den store sjansen mot slutten (den sjansen var større enn det det så ut som). Samtidig var Ronaldo veldig, veldig nær ved en anledning. Der hadde vi rett og slett bare flaks.

 

Jeg tror kampen blir helt annerledes på Emirates. Jeg tipper på 1-0 til oss og at Arsenal vinner etter ekstraomganger.

 

Jeg gleder meg allerede til neste kamp, men dette kommer til å bli en lang uke.

Feil,vi kommer til å rulere hele kampen til det er 6 minutt på overtid hvor det egentli bare skulle vere 3 minutter tillegg, men dere kjenner jo fergie.Det står 2-0 til oss. Men så ,filmer gayboy og får straffe. gayboy kommer til å sette den straffen på et merkeli vis og Utd går videre på bortemål.

 

- Jeg kan trøste dere med at de få gangen jeg tipper fotball er da Barca ikke klarer å vinne mot Dep. La Coruna eller at Hamkam vinner en kamp i tippeligaen.

Link to comment
Share on other sites

gibbs og diaby er livsfarlige bakover i første omgang! gibbs kommer seg i andre, men det gjør ikke diaby. hvordan kan han få spille 90 i dag?! farlig bakover og motsatt fremover. til og med cesc har to farlige tversoverpasninger i dag. og begge fører til at ronaldo kommer til farlige skuddforsøk. heldigvis spiller almunia (nok en gang) meget bra. det samme gjelder sagna, toure og silvestre.

 

det som virkelig er synd i dag, er at ade starter. han trekker ut på venstresiden, for så å miste ballen der. det fører til at walcott aldri får være med i kampen. de to gangene theo får ballen, får vi se hva han kan skape. men selvsagt står ade og diaby med seks fingre i rompa!

 

alt i alt en meget svak kamp av arsenal. toure og almunia viser klasse!

Link to comment
Share on other sites

Nah, det er fortsatt ikke stilkarakterer i fotball, vi har all verdens sjanse til å hente hjem dette, et helt kurrant resultat. Ikke allverdens av forestilling, men vi hever oss betraktelig på hjemmebane.

 

Ronaldo er en gedigen sutrete drittunge, dog en livsfarlig fotballspiller, og jeg er sikker på at herrene Stokke og Davidsen sitter med p...... i hånda og onanerer når United har ballen. Personlig tilfredstillelse burde være ulovlig på kommentatorplassene. Herregud for noen patetiske folk..

 

Go Gunners!

Link to comment
Share on other sites

 

Ronaldo er en gedigen sutrete drittunge, dog en livsfarlig fotballspiller, og jeg er sikker på at herrene Stokke og Davidsen sitter med p...... i hånda og onanerer når United har ballen. Personlig tilfredstillelse burde være ulovlig på kommentatorplassene. Herregud for noen patetiske folk..

 

 

Akkurat det jeg mistenkte, ja. Derfor tok jeg heller en Sky-stream med dårligere bildekvalitet men med myyyye bedre kommentatorer.

Link to comment
Share on other sites

 

Ronaldo er en gedigen sutrete drittunge, dog en livsfarlig fotballspiller, og jeg er sikker på at herrene Stokke og Davidsen sitter med p...... i hånda og onanerer når United har ballen. Personlig tilfredstillelse burde være ulovlig på kommentatorplassene. Herregud for noen patetiske folk..

 

 

Akkurat det jeg mistenkte, ja. Derfor tok jeg heller en Sky-stream med dårligere bildekvalitet men med myyyye bedre kommentatorer.

 

Og når Sky skilter med Gullit, Souness og Hoddle som studioeksperter sier det seg selv hvilken kanal men velger...

Link to comment
Share on other sites

Først av alt, 1-0 på bortebane er ikke det verste som kunne skjedd, men med tanke på at vi må fremover på banen på hjemmebane er jeg redd for at vi må minst ha 3-4 mål skal vi klare å gå videre herfra. Noen som har fått med seg om det virkelig var en ribbeinsbrist/brudd Rio pådro seg? det vil iallefall være til fordel oss, med tanke på hvor gode Vidic og Rio er sammen...

 

Det som var positivt i denne kampen:

 

*Slipper inn "kun" ett mål, og tar over kampen spillemessig etterhvert.

*Almunia redder oss ved et par-tre anledninger.

Gibbs spiller seg opp og Song er god.

*Tilsynelatende(!) ingen skader.

 

Det som var negativt:

 

-Vi slipper inn et drittmål på dødball.

-Diaby og Adebayor...

-Skaper fryktelig få sjanser!

 

Det er fortsatt sjanser for en finale, men da må gutta være 200 % mer klare enn i dag. Spesielt Adebayor og Diaby må vise mer enn de gjorde i dag. I tillegg får vi håpe RvP, Clichy er tilbake til da. Og at Eduardo har fått seg et mål mot P'mouth i mellomtiden.

 

Gruer meg til returoppgjøret, men muligheten er der fortsatt!!

Link to comment
Share on other sites

Ronaldo er en gedigen sutrete drittunge, dog en livsfarlig fotballspiller, og jeg er sikker på at herrene Stokke og Davidsen sitter med p...... i hånda og onanerer når United har ballen. Personlig tilfredstillelse burde være ulovlig på kommentatorplassene. Herregud for noen patetiske folk..

 

Jeg slo av lyden. Orker ikke høre på alt våspratet. At dette i virkligheten er to (påstått) oppegående fotballtrenere er et paradoks.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...