Jump to content

Keeperplassen


The Gunner

Hvem ønsker du som førstekeeper?  

77 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Heh, helt utrolig å ønske seg Jussi til klubben. En av PLs mest oppskrytte keepere.

 

En keeper jeg derimot har sansen for (og som bør stå i mål for England) er David James. Hadde han blitt tilgjengelig synes jeg det hadde løst vårt keeperproblem. (hvis vi har et, da)

David James? You got to be kidding!?

Link to comment
Share on other sites

Jussi Jaaskelainen er i mine auge ikkje like god som du påstår.

Det er noe av det dummeste jeg har hørt, dette er keeperen som redder laget sitt kamp etter kamp... Selv om jeg er en stor fan av lehmann ønsker jeg meg heller Jussi

Syne ikke det var dumt i det hele tatt jeg. Jussi er en helt ordinær keeper. Bedre enn Almunia, for dårlig for Arsenal.

 

Den fete skriften er det jeg mener er ett idiotisk utsagn uten en begrunnelse ikke det at Jussi kan bli arsenal keeper...

 

Sannheten er egentlig at de beste keeperne alt eies av toppklubber (Buffon, Cassillas, Cech, Van der sar og Reina) Jeg ser Barcelona sliter med det samme omtrent, Valdes er ikke god nok, men de andre beste er jo i klubber det er vanskelig å ta dem fra...

 

Ustari eller akinfeev blir alternativer for fremtiden...

Link to comment
Share on other sites

James er så godt som utgått på dato, og hvis den godeste Jussi er alternativet kan vi likegreit satse på Almunia.

 

Skal det en ny keeper inn, så må det jo det være en klasse opp. Lite vits i ny keeper på samme nivå (i beste fall) bare med et annet navn.

 

kunne jo sett på weidenfeller, rensing, wiese eller Manuel Neuer for å gå tysk da(wiese neuer og weidenfeller er etter min mening bedre keepere enn lehmann) eller så har vi jo Landreu og Coupet fra Frankrike

Link to comment
Share on other sites

Det er ytst få keeperar som er ei klasse opp frå Lehmann. Trur det dreier seg meir å finne ein som er på det same nivået som tyskaren var (og kanskje framleis er - uvisst). Almunia er klart eit steg ned. Kanskje kan Fabianski på lang sikt vere løysinga, men då må han vere klar til neste sesong, for etter mitt syn er det klart at Almunia ikkje er den toppkeeperen vi treng.

 

Almunia har på langt nær gjort seg bort, om vi ser raust på det, men han har heller ikkje vore fantastisk; matchvinnar - kanskje tvert om. Jens, uansett kor ufordrageleg måte han har sagt det på, har faktisk eit poeng.

 

Uansett er det ytst få keeperar som er nemnd her som er i topp-Lehmannklasse. Jussi er det ikkje, franskmenna Landreau, Frey med fleire ei heller, James er det i alle fall ikkje og tyskarar som er bedre enn Lehmann er vel tvilsomt - Lehmann verkar ha stor tillit i det tyske systemet, antakeleg ikkje utan grunn. Med andre ord snakkar vi eit snevert utval av keeperar. Har ikkje oversikt nok til å sei kven det skulle vere, men at Almunia ikkje er løysinga på lang sikt føler eg meg rimelig sikker på.

Link to comment
Share on other sites

Syns vi skal la Alumnia få stå i fred og ro..! Angående fingern syns jeg det er en smule rart og klø seg med den fingern

 

Desverre så har jeg det slik at hver gang jeg ser at Almunia skal stå så tenker jeg tilbake på CL finalen....

 

Hvorfor gå å tenke på den svarteste dagen av de alle, når vi har en så lys og deilig dag nå ? ;)

 

Selv dagene er ikke like lyse når jeg ser hvem som er i mål ! Men Lehmann blir jeg bare helt svart av !! Off, har gitt opp håpe med han nå altså !

 

Give me a special one, NOT Lehmann !

Lehmann forsvinner nok i Januar uansett siden han ikke ønsker å fortsette hvis han må sitte på benken... og da må wenger handle en ny keeper, som forhåpentligvis blir jussi jaaskelainen eller en yngre super keeper xD

 

Vi kan ikke handle inn en yngre super keeper ! Vi trenger en rutinert keeper ! Ingen unge keepere er rutinerte nok til å stå og holde buret våres reint !

Men jussi er en fin type ;) Men tviiiler sterkt på at Wenger kommer med noen super kjøp i januar :P

Link to comment
Share on other sites

Om Lehmann går i januar så hadde det vært ok med

Robert Green. Det er en keeper jeg har sansen for og

som kan høyne keepernivået vårt.

Har sett han i noen kamper i år og det er en klassekeeper.

Men sikkert dyr.

Link to comment
Share on other sites

Om Lehmann går i januar så hadde det vært ok med

Robert Green. Det er en keeper jeg har sansen for og

som kan høyne keepernivået vårt.

Har sett han i noen kamper i år og det er en klassekeeper.

Men sikkert dyr.

 

Sant at han er sikkert dyr å få til klubben, men det er dyrere og tape mange kamper pga ikke god nok keeper :P

Link to comment
Share on other sites

Om Lehmann går i januar så hadde det vært ok med

Robert Green. Det er en keeper jeg har sansen for og

som kan høyne keepernivået vårt.

Har sett han i noen kamper i år og det er en klassekeeper.

Men sikkert dyr.

 

han er like god som paul robinson............... :P

 

Edit: den var litt slem mot green, men han er ikke god nok

Link to comment
Share on other sites

Hvis Wenger ikke henter Jaaskelainen, og allikevel skulle hentet en bra keeper, så ville jeg gått for Celtic's polske landslagskeeper Artur Boruc. Virker veldig, veldig solid.

Virker som en fantastisk keeper, men om Lehmann går, ville det ikke vært litt drøyt da med 3 polske keepere blant de fem beste i stallen? :P

Link to comment
Share on other sites

Hvis Wenger ikke henter Jaaskelainen, og allikevel skulle hentet en bra keeper, så ville jeg gått for Celtic's polske landslagskeeper Artur Boruc. Virker veldig, veldig solid.

Virker som en fantastisk keeper, men om Lehmann går, ville det ikke vært litt drøyt da med 3 polske keepere blant de fem beste i stallen? :P

 

Det har vel ingenting å si hvor de kommer fra, hvis de er gode nok?

Link to comment
Share on other sites

Hvis Wenger ikke henter Jaaskelainen, og allikevel skulle hentet en bra keeper, så ville jeg gått for Celtic's polske landslagskeeper Artur Boruc. Virker veldig, veldig solid.

Virker som en fantastisk keeper, men om Lehmann går, ville det ikke vært litt drøyt da med 3 polske keepere blant de fem beste i stallen? ;)

 

Jeg ser ikke på passet, men på spilleren...er det ikke noe sånt Wenger sier? :P

Link to comment
Share on other sites

Hvis Wenger ikke henter Jaaskelainen, og allikevel skulle hentet en bra keeper, så ville jeg gått for Celtic's polske landslagskeeper Artur Boruc. Virker veldig, veldig solid.

Virker som en fantastisk keeper, men om Lehmann går, ville det ikke vært litt drøyt da med 3 polske keepere blant de fem beste i stallen? ;)

 

Jeg ser ikke på passet, men på spilleren...er det ikke noe sånt Wenger sier? ;)

Joda. Det var jo en spøk :P For på en måte er det litt spesielt, om da Boruc skulle ha blitt hentet. ;)

 

Men vi trenger så absolutt en keeper i verdensklasse. Noe som Lehmann var tidligere! Men i år er han vel blitt for gammel. Alle de beste er er allerede i storklubber, som Cech, Buffon, Dida osv. Og siden vi hentet Luk, trenger vi vel ikke unge talenter som Akinfeev, Ustari, Gordon osv. Hvis da Fabianski er god nok for framtiden!

Men da trenger vi en keeper som er rundt 26-30 år, og bedre enn Almunia! Da er vel Boruc et godt alternativ, sammen med Robert Green, men det er mange flere. Vi kan ikke bare vente på at Fabianski skal bli god nok, så nå bør Wenger slå til! But anyways, Arsene knows!

Link to comment
Share on other sites

Hvis Wenger ikke henter Jaaskelainen, og allikevel skulle hentet en bra keeper, så ville jeg gått for Celtic's polske landslagskeeper Artur Boruc. Virker veldig, veldig solid.

Virker som en fantastisk keeper, men om Lehmann går, ville det ikke vært litt drøyt da med 3 polske keepere blant de fem beste i stallen? ;)

 

Jeg ser ikke på passet, men på spilleren...er det ikke noe sånt Wenger sier? :P

Joda. Det var jo en spøk :o For på en måte er det litt spesielt, om da Boruc skulle ha blitt hentet. ;)

 

Men vi trenger så absolutt en keeper i verdensklasse. Noe som Lehmann var tidligere! Men i år er han vel blitt for gammel. Alle de beste er er allerede i storklubber, som Cech, Buffon, Dida osv. Og siden vi hentet Luk, trenger vi vel ikke unge talenter som Akinfeev, Ustari, Gordon osv. Hvis da Fabianski er god nok for framtiden!

Men da trenger vi en keeper som er rundt 26-30 år, og bedre enn Almunia! Da er vel Boruc et godt alternativ, sammen med Robert Green, men det er mange flere. Vi kan ikke bare vente på at Fabianski skal bli god nok, så nå bør Wenger slå til! But anyways, Arsene knows!

 

Helt rett ! Vi trenger en keeper som kan erstatte Lehmanns erfaringer, ikke en som skal lære av Lehmann !!

Vi trenger rutine bak i mål ikke noen vi skal teste ut om han er god nok for oss !

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...