Jump to content

Keeperplassen


The Gunner

Hvem ønsker du som førstekeeper?  

77 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Cech er jo nesten en dinosaur i dagens fotball ? Kanskje ikke hans unoter er ønskelig på en ung moderne keeper? Ellers er det ett fett for meg hvem er Ospina eller Cech som blir igjen. Selg den man får penger for 

Link to comment
Share on other sites

35 minutes ago, Marius- said:

Cech er jo nesten en dinosaur i dagens fotball ? Kanskje ikke hans unoter er ønskelig på en ung moderne keeper? Ellers er det ett fett for meg hvem er Ospina eller Cech som blir igjen. Selg den man får penger for 

Kan vel like gjerne selge begge? 

 

BE

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, ben elfen said:

I følge readarsenal er vi «In talks with» Yann Sommers, landslagskeeperen til Sveits. Skjer det forsvinner garantert Cech OG Ospina. 

 

BE

Klarer vi å bli kvitt begge to da? Det er et lite attraktivt scenario med fire keepere som alle vil starte (og har lønn deretter).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Matt Macey er ikke lenger Arsenalspiller. Da er spørsmålet, er vi på utkikk etter enda en keeper, eller satses det på Runarsson og en annen unggutt? 

På reservelaget har vi Arthur Okonkwo, Karl Hein og James Hillson. Henholdsvis 19, 18 og 19 år gamle. 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Tapapa said:

Satses det på Runarsson, så blir jeg litt skremt. Hvis han ikke bedrer seg eksplosivt da. 

Vi kan jo håpe at Arteta og staben hans klarer å få en habil keeper ut av ham, men han har ikke overbevist så langt. 

Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, Simbad said:

Vi kan jo håpe at Arteta og staben hans klarer å få en habil keeper ut av ham, men han har ikke overbevist så langt. 

Jeg håper alltid at Arsenalspillere bedrer seg, men innimellom så tviler jeg på at det skjer. Som i dette tilfellet. Dessverre tror jeg aldri han blir god nok for oss, men håper at jeg tar feil. 

Hilsen Tapapa, som fortsatt er bitter på at vi solgte Martinez. 

Link to comment
Share on other sites

Det kommer nok inn en ny målvakt i troppen, kanskje ikke i dette vinduet, men i alle fall til sommeren. 

Runarson er for meg en erstatter for Macey og ikke en målvakt som er god nok til å "presse" Leno når det gjelder plassen som førstemålvakt. 

Når det gjelder de som fremdeles "sliter" med salget av Martine så forstår jeg det, men realiteten er at enten EMI eller Leno nok måtte ut på det tidspunktet. Det var nok ingen av de som ville akseptere å være nr 2. Så vil det selvsagt være delte meninger om det var rett spiller som ble solgt. 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...