Jump to content

Keeperplassen


The Gunner

Hvem ønsker du som førstekeeper?  

77 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Jeg mener dere tar fullstendig av på grunn av en "fluke". Da kan vi like gjerne si at nå er jeg dritt lei Rosicky som aldri klarer på løste en ball over en sprellende keeper.

 

Det er ikke bare i dag. Han er den mest tabbete keeperen i Premier League (bortsett fra Robinson). Han er elendig på cornere, osv, pluss at han er ganske gammel nå. Som sagt, Almunia er mye bedre.

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener dere tar fullstendig av på grunn av en "fluke". Da kan vi like gjerne si at nå er jeg dritt lei Rosicky som aldri klarer på løfte en ball over en sprellende keeper.

 

Helt enig. Han gjorde en tabbe, en stor tabbe, men han er fortsatt god keeper og Arsenals nr 1 i mine øyne

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener dere tar fullstendig av på grunn av en "fluke". Da kan vi like gjerne si at nå er jeg dritt lei Rosicky som aldri klarer på løste en ball over en sprellende keeper.

 

Det er ikke bare i dag. Han er den mest tabbete keeperen i Premier League (bortsett fra Robinson). Han er elendig på cornere, osv, pluss at han er ganske gammel nå. Som sagt, Almunia er mye bedre.

 

Sludder og vas som gamle Brekke pleier å si. Det oppleves kanskje sånn for oss som lider med Arsenal, men jeg kan garantere deg at det ikke stemmer. Robinson er forresten landslagskeeper for England, så da er det neppe noe å hente i det landet som er bedre enn Lehmann heller.

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener dere tar fullstendig av på grunn av en "fluke". Da kan vi like gjerne si at nå er jeg dritt lei Rosicky som aldri klarer på løste en ball over en sprellende keeper.

 

Det er ikke bare i dag. Han er den mest tabbete keeperen i Premier League (bortsett fra Robinson). Han er elendig på cornere, osv, pluss at han er ganske gammel nå. Som sagt, Almunia er mye bedre.

 

Sludder og vas som gamle Brekke pleier å si. Det oppleves kanskje sånn for oss som lider med Arsenal, men jeg kan garantere deg at det ikke stemmer. Robinson er forresten landslagskeeper for England, så da er det neppe noe å hente i det landet som er bedre enn Lehmann heller.

 

Nei, men jeg mener bare at Almunia er bedre enn Lehmann. Er du uenig, så får du bare være det.

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener dere tar fullstendig av på grunn av en "fluke". Da kan vi like gjerne si at nå er jeg dritt lei Rosicky som aldri klarer på løfte en ball over en sprellende keeper.

Jeg støtter også Lehmann! Ser man bort i fra tabben, så nærmer Almunia seg veldig, men Jens forblir nok 1.valg i år. Denne tabben var allikevel ikke noe rein keepertabbe. Alle kan ha en slik dårlig pasning, bare denne gangen kunne det fått større konsenkvenser. Lehmann er fantastisk på sitt beste, men noen ganger skjer det dessverre tabber. Så ser vi fram til Almunia til neste år og håpe han blir en suksess! Wenger knows!

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener dere tar fullstendig av på grunn av en "fluke". Da kan vi like gjerne si at nå er jeg dritt lei Rosicky som aldri klarer på løfte en ball over en sprellende keeper.

Jeg støtter også Lehmann! Ser man bort i fra tabben, så nærmer Almunia seg veldig, men Jens forblir nok 1.valg i år. Denne tabben var allikevel ikke noe rein keepertabbe. Alle kan ha en slik dårlig pasning, bare denne gangen kunne det fått større konsenkvenser. Lehmann er fantastisk på sitt beste, men noen ganger skjer det dessverre tabber. Så ser vi fram til Almunia til neste år og håpe han blir en suksess! Wenger knows!

Jeg mener det er feil å henge ut Lehmann såpass som er blitt gjort på forumet. Greit, han hadde en skikkelig tabbe, som kunne blitt avgjørende for kampen. MEN han hever seg og er en av grunnene til at Fulham ikke leder 2-0 før vi får straffen. Også Toure hadde en bommert i dag, men heldigvis for oss og for han, triller ballen som han prøver å bryste til Lehmann utenfor stolpen.

Link to comment
Share on other sites

Nei, for Almunia har jo aldri gjort noen tabber? Ja, jeg er uenig og sånn er det.

 

Jeg var forbanna på Almunia en stund, etter CL-finalen, men han har gjort det bra siden, noe egentlig ikke Lehmann har. I tillegg er snart Lehmann 38 år, og det er ganske mye.. Derfor er det kanskje lurere å satse på Almunia som er minst like god + mye yngre.

Link to comment
Share on other sites

Lehmann nærmer seg slutten, det er vi alle enig i. Det er ikke det diskusjonen går på. Er det som skjedde i det 51. sekund i dag typisk Jens? Er det grunnen til at Cesc går i ring og at van Persie demper baller som en betongvegg som var det som skjedde de øvrige 5399+ sekundene i dag. Selvsagt ikke. Derfor blr reaksjonen feil.

Link to comment
Share on other sites

Lehmann nærmer seg slutten, det er vi alle enig i. Det er ikke det diskusjonen går på. Er det som skjedde i det 51. sekund i dag typisk Jens? Er det grunnen til at Cesc går i ring og at van Persie demper baller som en betongvegg som var det som skjedde de øvrige 5399+ sekundene i dag. Selvsagt ikke. Derfor blr reaksjonen feil.

 

Har jeg sagt at dette bare er på grunn av tabben i dag? NEI! Tabben i dag gjorde meg selvfølgelig mer sikker på at han ikke lenger er god nok for Arsenal, men det er mange flere grunner.

Link to comment
Share on other sites

The Gunner

 

Dette er ditt spørsmål:

Keeperplassen, Almunia, Lehmann eller Fabianski?

 

Etterfulgt av:

Hva mener dere?

 

Bakgrunnen for tråden er tabben i dag, som får begeret til å flyte over hos deg.

 

Mitt svar er: Nei, jeg tror ikke Almunia eller Fabianski kan gjøre en bedre jobb over 38 kamper. Fabianski forhåpentligvis etterhvert, Almunia aldri, selv om han virker langt mer balansert nå enn hva han var. Det skal han ha.

 

Så får vi være uenige i det. Det er helt fair!!

Link to comment
Share on other sites

Lehmann nærmer seg slutten, det er vi alle enig i. Det er ikke det diskusjonen går på. Er det som skjedde i det 51. sekund i dag typisk Jens? Er det grunnen til at Cesc går i ring og at van Persie demper baller som en betongvegg som var det som skjedde de øvrige 5399+ sekundene i dag. Selvsagt ikke. Derfor blr reaksjonen feil.

 

Støtter denne! Lehmann viser gong på gong at han er ein svært god keeper, og eg meiner vi bør ha såpass tiltru til Wenger som framleis (heldigvis) er manager for Gunners, og stole på at han til ei kvar tid evnar å ta ut den beste keeperen..

Link to comment
Share on other sites

Nå er jeg dritt lei av Mad-Jens, og jeg er sikkert ikke den eneste

Jo, jeg tror du nærmest er alene om den, for Lehmann gjor ikke mye feil i dag, utenom marerittet!

 

Jeg tror Almunia kunne gjort en mye bedre jobb, kanskje Fabianski også. Hva mener dere?

Jeg mener Lehmann fortsatt er den beste keeperen vi har og bør stå som førsteval hvertfall ut denne sesongen.

 

Det er ikke bare i dag

Kan du nevne en kamp Lehmann har sluppet inn et sånn et type mål?

Han er den mest tabbete keeperen i Premier League (bortsett fra Robinson).

NEI, NEI OG ATTER NEI, det fins mye verre keeprer enn Lehmann.

 

Han er elendig på cornere, osv, pluss at han er ganske gammel nå.

Han er ikke direkte eledig, ustail høres litt mer riktig ut når det gjelder cornere, for han har noen gode dager til og med på cornere hvor han tar alt. Alderen er 38 og er enig i at han begynner å bli gammel.

 

Har jeg sagt at dette bare er på grunn av tabben i dag? NEI! Tabben i dag gjorde meg selvfølgelig mer sikker på at han ikke lenger er god nok for Arsenal, men det er mange flere grunner.

Hva er det Lehmann har gjort så forferdelig gale tidligere da!?

 

OG TIL SLUTT:

Jeg syns synd på Lehmann! Han fortjente ikke den starten på årets sesong, så den var nok ikke på grunn av manglende ferdigheter, men heller på nerver!

 

Det skal vise seg at Lehmann gjør en så god sesong at han signerer en fireårskontrakt neste sommer! :D

Link to comment
Share on other sites

Lehmann nærmer seg slutten, det er vi alle enig i. Det er ikke det diskusjonen går på. Er det som skjedde i det 51. sekund i dag typisk Jens? Er det grunnen til at Cesc går i ring og at van Persie demper baller som en betongvegg som var det som skjedde de øvrige 5399+ sekundene i dag. Selvsagt ikke. Derfor blr reaksjonen feil.

 

Støtter denne! Lehmann viser gong på gong at han er ein svært god keeper, og eg meiner vi bør ha såpass tiltru til Wenger som framleis (heldigvis) er manager for Gunners, og stole på at han til ei kvar tid evnar å ta ut den beste keeperen..

 

 

Enig i at Lehmann er vår beste keeper. Nå har jeg riktignok ikke sett fabianski. Almunia blir aldri noe bedre enn en middels backup.

Lehmann hadde en stor blunder i dag, men spilte stort sett bra resten av kampen. Men det er en ting til med ham jeg ikke likte i dag. Og det var at han minst to ganger sentret ut til backene sånn at de ble satt i litt kinkige situasjoner. Det likte jeg ikke. Er ikke noen medspillere ledige så får han bare mose ballen så langt ut han kan

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Nå er jeg dritt lei av Mad-Jens, og jeg er sikkert ikke den eneste

Jo, jeg tror du nærmest er alene om den, for Lehmann gjor ikke mye feil i dag, utenom marerittet!

 

Jeg tror Almunia kunne gjort en mye bedre jobb, kanskje Fabianski også. Hva mener dere?

Jeg mener Lehmann fortsatt er den beste keeperen vi har og bør stå som førsteval hvertfall ut denne sesongen.

 

Det er ikke bare i dag

Kan du nevne en kamp Lehmann har sluppet inn et sånn et type mål?

Han er den mest tabbete keeperen i Premier League (bortsett fra Robinson).

NEI, NEI OG ATTER NEI, det fins mye verre keeprer enn Lehmann.

 

Han er elendig på cornere, osv, pluss at han er ganske gammel nå.

Han er ikke direkte eledig, ustail høres litt mer riktig ut når det gjelder cornere, for han har noen gode dager til og med på cornere hvor han tar alt. Alderen er 38 og er enig i at han begynner å bli gammel.

 

Har jeg sagt at dette bare er på grunn av tabben i dag? NEI! Tabben i dag gjorde meg selvfølgelig mer sikker på at han ikke lenger er god nok for Arsenal, men det er mange flere grunner.

Hva er det Lehmann har gjort så forferdelig gale tidligere da!?

 

OG TIL SLUTT:

Jeg syns synd på Lehmann! Han fortjente ikke den starten på årets sesong, så den var nok ikke på grunn av manglende ferdigheter, men heller på nerver!

 

Det skal vise seg at Lehmann gjør en så god sesong at han signerer en fireårskontrakt neste sommer! :D

 

1. Jeg tviler på at jeg er den eneste, og om så hele forumet er imot meg, så endrer ikke det min mening.

2. Jeg mener Almunia er bedre, hvis ikke du gjør det, så respekterer jeg din mening.

3. Jeg sa ikke at Lehmann har gjort en helt lik tabbe før, men han har gjort mer enn nok av andre tabber.

4. Ok, det finst mer tabbete keepere en Jensemann, men han gjør uansett alt for mange tabber.

5. Der er vi vel nesten enige

6. Hva han har gjort galt tidligere? Les min forrige post.

Link to comment
Share on other sites

 

6. Hva han har gjort galt tidligere? Les min forrige post.

Det er jo det som er konge med han! :D

 

Det er ikke "konge". Det er helt på trynet. Han gir hele Arsenal et dårlig rykte, pluss at hvis han får rødt kort. så må vi spille resten av kampen med 10 spillere.

Link to comment
Share on other sites

Blir litt oppgitt her... Lehman er en mye bedre keeper enn Almunia. Det er i alle fall min mening. Har selv vert keeper og jobbet som keepertrener i mange, mange år.

Hadde Almunia vert god nok for laget og førstelagsfotball så hadde han vert i en annen klubb.

At han finner seg i å sitte på benken i så mange år som han har gjort sier også litt om ambisjonenen hans. Det er tross alt lettere for en utespiller å spille seg inn på laget enn en keeper.

Link to comment
Share on other sites

At Lehmann er en bedre keeper enn Alumunia er det ikke

tvil om. Ser at Robinson blir også nevnt som tabbekeeper....

Begge disse er landslagsmålmenn .

>Lehmann gjorde en forferdelig tabbe idag men viste styrke

og reiste seg og spilte en ok kamp.

Skuffelsene mine etter kampen er ikke Lehmann men Fab og VP

Link to comment
Share on other sites

Dere skjønner det fortsatt ikke.. Alt jeg sier er ikke pga tabben i dag. Hele sist sesong var han tabbete og oppførte seg dårlig. Han gir Arsenal et dårlig rykte med å filme, drøye tid og oppføre seg som en hooligan, noe dere kan se i denne filmen. Blir flau av å se på det...

 

Lehmann nærmer seg 38 år, mens Almunia er 30. Almunia er omtrent like god som Lehmann (bedre i feltet), og han oppfører seg mye bedre. Fabianski er også et alternativ. Jeg skjønner ikke hvorfor ingen her er enig med meg, men jeg respekterer deres mening, og håper dere hvertfall skjønner hva jeg mener.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...