Jump to content

Keeperplassen


The Gunner

Hvem ønsker du som førstekeeper?  

77 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Senest for 4 dager siden reddet en viss tysker oss fra å slippe inn mål på bortebane i noe som heter Champions League. Såvidt jeg har fått med meg så er det en ganske viktig turnering. Hadde det ikke vært for han så hadde vi hatt en mye tøffere kamp neste uke.

 

Ok, vi tapte 2 poeng idag. Det kan vi leve med. Men hva om vi ryker ut av CL??

 

Og ikke kom med at Lehmann ikke kan gjøre matchvinnende reddninger lenger. Hva gjorde han for 4 dager siden??

 

Enig at det kanskje kunne være greit med et keeperbytte men står 100% bak Wenger hvis han velger å bruke Jensemann i neste kamp. Tror ikke han har blitt noe dårligere keeper iløpet av 3 måneder og jeg tror han er så tøff i hodet at dette rister han av seg.

 

MEN hvis han gjøre en tabbe til iløpet av de neste kampene, da er jeg redd Wengers tålmodighet er over.

Link to comment
Share on other sites

Folk hyler og skriker etter Fabianski, men har han vist seg å være noe bedre enn Mannone? Hvorfor ikke sette han inn fra start istedetfor? Han har tross alt vært i klubben en stund lengre enn Lukasz, så hvorfor ikke?

 

Seriøst, når en målvakt, eller en hvilken som helst spiller blir satt ut av laget pleier man vanligvis ikke sette innpå 3. eller 4. valget når 2. valget er skadefri.. Bare sier det!

Kan godt hende Lehmann trenger en kamp eller to på benken for å skjønne at han må holde konsentrasjonen oppe enda bedre for at han ikke skal miste plassen sin, kanskje vil et slikt opphold på benken gjøre at han mister selvtilliten helt. Det er det kun Lehmann som har svaret på. Wenger kjenner Jens bedre enn oss, og vet nok om han trenger en liten pause, eller om han trenger tilliten for å blomstre igjen som vår førstekeeper. Svaret er uansett ikke å sette innpå 3. valget når Almunia var såpass sikker og i form som han var i pre-season, og i tillegg fortsatt er det soleklare andrevalget bak Lehmann.

Link to comment
Share on other sites

Selvsagt var det en sur glipp, spesielt siden han hadde en også i første kamp.

 

Men jeg tror det er for lett å skrike etter Almunia og Fabianski. Mulig jeg husker feil, men jeg mener at Lehmann ble plassert på benken for noen år tilbake etter noen dårlige kamper. Almunia fikk muligheten, men tok vel ikke akkurat vare på den? :P Noen som evt. husker?

 

Edit: Så Simbad skrev det samme litt ovenfor. Bonusen var at Lehmann kom sterkt tilbake. Almunia hadde problemer mens han stod.

 

Som Bjørnstan nevner, så kan vi bare gå tilbake til Sparta Praha-kampen. Lehmann kan fremdeles.

 

Men Lehmann er ikke fredet. Alle vet at han lever farlig nå.

Link to comment
Share on other sites

Folk hyler og skriker etter Fabianski, men har han vist seg å være noe bedre enn Mannone? Hvorfor ikke sette han inn fra start istedetfor? Han har tross alt vært i klubben en stund lengre enn Lukasz, så hvorfor ikke?

 

Seriøst, når en målvakt, eller en hvilken som helst spiller blir satt ut av laget pleier man vanligvis ikke sette innpå 3. eller 4. valget når 2. valget er skadefri.. Bare sier det!

Kan godt hende Lehmann trenger en kamp eller to på benken for å skjønne at han må holde konsentrasjonen oppe enda bedre for at han ikke skal miste plassen sin, kanskje vil et slikt opphold på benken gjøre at han mister selvtilliten helt. Det er det kun Lehmann som har svaret på. Wenger kjenner Jens bedre enn oss, og vet nok om han trenger en liten pause, eller om han trenger tilliten for å blomstre igjen som vår førstekeeper. Svaret er uansett ikke å sette innpå 3. valget når Almunia var såpass sikker og i form som han var i pre-season, og i tillegg fortsatt er det soleklare andrevalget bak Lehmann.

dette er den største hekseprosessene jeg har sett blandt goonere! :P

 

var det ingen her som så hvordan Dunn fikk gå upresset, skyte en glatt og sleip ball mellom bena på en av våre forsvarere som dekker skuddet slik at vår kjære tyske hoggestabbe får røra mitt i fleisen?? slike "tabber" ville hvem som helst gjort. hadde "kløna" klart og bokse en tv-redning ville han vel ikke blitt hyllet av dette hylekoret. det er jo Lehmann tross alt...

 

snakk om lynchemobb! bare satt og venta på rette tidspunktet til å kaste enda mer eder og galle over Lehmann. det var vel ikke annet å vente.

 

de plutselige tilnærmingsvise geniforklaringene av Fabianski er desperate famlinger fra lala-land; totalt grunnløse. hva med å holde bena på bakken en liten stund folkens?

 

sånn: vær så god flå meg også :)

Link to comment
Share on other sites

Senest for 4 dager siden reddet en viss tysker oss fra å slippe inn mål på bortebane i noe som heter Champions League. Såvidt jeg har fått med meg så er det en ganske viktig turnering. Hadde det ikke vært for han så hadde vi hatt en mye tøffere kamp neste uke.

 

Ok, vi tapte 2 poeng idag. Det kan vi leve med. Men hva om vi ryker ut av CL??

 

Og ikke kom med at Lehmann ikke kan gjøre matchvinnende reddninger lenger. Hva gjorde han for 4 dager siden??

 

Enig at det kanskje kunne være greit med et keeperbytte men står 100% bak Wenger hvis han velger å bruke Jensemann i neste kamp. Tror ikke han har blitt noe dårligere keeper iløpet av 3 måneder og jeg tror han er så tøff i hodet at dette rister han av seg.

 

MEN hvis han gjøre en tabbe til iløpet av de neste kampene, da er jeg redd Wengers tålmodighet er over.

 

Nei han har neppe blitt noe dårlige på 3 måneder,men det er litt artig når folk prater om di unge spillerene våre som er blitt 1 år eldre og så mye mere erfaren.Di har faktisk også bare blitt 3 mnd eldre :P

Link to comment
Share on other sites

var det ingen her som så hvordan Dunn fikk gå upresset, skyte en glatt og sleip ball mellom bena på en av våre forsvarere som dekker skuddet slik at vår kjære tyske hoggestabbe får røra mitt i fleisen?? slike "tabber" ville hvem som helst gjort. hadde "kløna" klart og bokse en tv-redning ville han vel ikke blitt hyllet av dette hylekoret. det er jo Lehmann tross alt...

 

Du er inne på noe!

 

Viktig å ikke se seg blind på kun denne episoden. Kampen i dag kunne ha blitt avgjort til vår fordel om også andre spillere hadde gjort sitt. Kampen kunne ha vært punktert mens vi hadde 1-0, medspillerne kunne ha gjort mer med Dunn, samt at Bendtner & co kunne ha avgjort på stillingen 1-1.

Link to comment
Share on other sites

Folk hyler og skriker etter Fabianski, men har han vist seg å være noe bedre enn Mannone? Hvorfor ikke sette han inn fra start istedetfor? Han har tross alt vært i klubben en stund lengre enn Lukasz, så hvorfor ikke?

 

Seriøst, når en målvakt, eller en hvilken som helst spiller blir satt ut av laget pleier man vanligvis ikke sette innpå 3. eller 4. valget når 2. valget er skadefri.. Bare sier det!

Kan godt hende Lehmann trenger en kamp eller to på benken for å skjønne at han må holde konsentrasjonen oppe enda bedre for at han ikke skal miste plassen sin, kanskje vil et slikt opphold på benken gjøre at han mister selvtilliten helt. Det er det kun Lehmann som har svaret på. Wenger kjenner Jens bedre enn oss, og vet nok om han trenger en liten pause, eller om han trenger tilliten for å blomstre igjen som vår førstekeeper. Svaret er uansett ikke å sette innpå 3. valget når Almunia var såpass sikker og i form som han var i pre-season, og i tillegg fortsatt er det soleklare andrevalget bak Lehmann.

 

jeg sier ikke at løsningen er å sette inn fabianski,jeg vet rett å slett ikke hva som er best å gjøre.

Lehmann kan varte opp med storspill for så å gjøre "tabber"slik som i idag og forrige serie kamp.

Jeg føler selv at en keeper på 37 år er i grenseland,fordi jeg har sett mange andre veldig gode keepere begynne med slike tabber ganske hyppig når alderen kommer snikende.

 

Om vi har noe bedre alternativ i almunia og fabianski er vanskelig å si,siden ingen av di har hatt en lengre periode i buret.

Når det gjelder sammenligningen din av mannone og fabianski så kan han faktisk vise til at han er 2 keeper på det polske landslaget,så da vil jeg tro han er en bedre keeper.

Link to comment
Share on other sites

Meget misfornøyd med Jens i dag.

På grunn av en stor tabbe(nok en gang) så taper vi to viktige poeng.

Han må skjerpe seg, jeg sier ikkje at vi skal ta han ut av startellveren.

Men hvis ikkje han skjerper seg de neste ukene, ja da mener jeg at Almunia fortjener en sjans...

 

Ut i fra det jeg så i pre-season, så virker faktisk mani som en bedre keeper en jens nå.

Link to comment
Share on other sites

Lehmann har vært en god keeper for arsenal, men to tabber på to kamper, som jeg vil nesten tro at ingen premier league keepere slipper inn, på tide at Almunia eller fabz for sjansen.... idag kunne vi fått tre viktige poeng på en veldig dårlig dag... derfor er det veldig kjipt at en keepertabbe gjør at vi mister 2 poeng...

 

Tony Warner i Fulham har gjort det samme. 2 tabber på de siste 2 kamper. Han ble lovprist etter kampen mot Arsenal på Emirates, men så blitt hoggestabbe etter de siste to kampene. Det går opp og ned her i verden.

 

Lehmann slår tilbake og Lehmann står neste kamp! Fabianski har ikke vist noenting så langt og skulle noen tukte Lehmann om keeperplassen nå i starten av sesongen så er det Almunia.

 

Hvordan kan noen hevde at Lehmann er bedre enn våre to andre keepere over en sesong, når de to øvrige aldri har vist seg over en sesong.

 

Lehmann er ikke bedre enn det han har vist, og dermed konkluderer jeg med at med en slik keeper blir vi aldri ligamestere.

Denne kampen, Blackburn, kunne gitt full gevinst. Noe som er svært godt i en vanskelig bortekamp. Dessverre ble Lehmann-tabben fatal, og vi tapte to poeng.

Egentlig var vi jo nære å tape poeng også i forrige ligakamp.......pga tabbe-Jens.

 

Arsenal trenger en ny nummer 1, og er ikke Almunia og Fabianski bedre enn Lehmann da må Arsene fram med sjekkheftet.

 

1. Hvordan kan man tro at to tabber ikke blir gjort av Almunia og Fabianski i løpet av en sesong? Når de ikke har stått en hel sesong enda.

 

2. Hvordan kan man sitte og dømme Lehmann pga to tabber? Kampen varer faktisk i 90 minutter og utenom de to tabbene Lehmann gjorde så kan jeg ikke se at det er så mye å utsette på innsatsen.

 

3. Hvorfor skriker man på kjøp hver gang noe går galt? Det løser ingenting! Ingen keepere er feilfrie og for øyeblikket nå så får man ikke kjøpt noen keepere som kan danke ut Lehmann og Almunia som de to aktuelle keeperne i Arsenal.

 

Hvis ikke folk snart skjønner at tabber skjer i fotball så begynner jeg virkelig å lure. Til og med de beste keeperne i verden gjør tabber.

Amen, vel talt..

greit, ikke bra at han gjør 2 tabber, men man må ikke glemme hvor god han er..

men er desverre sånn på det forumet her at folk skal henges så fort de gjør noe galt!!

jeg går for at Lehmann fortsetter i mål, å tror dette kommer til å tenne han, men mulig jeg tar feil..

Link to comment
Share on other sites

dette er den største hekseprosessene jeg har sett blandt goonere! :P

 

var det ingen her som så hvordan Dunn fikk gå upresset, skyte en glatt og sleip ball mellom bena på en av våre forsvarere som dekker skuddet slik at vår kjære tyske hoggestabbe får røra mitt i fleisen?? slike "tabber" ville hvem som helst gjort. hadde "kløna" klart og bokse en tv-redning ville han vel ikke blitt hyllet av dette hylekoret. det er jo Lehmann tross alt...

 

snakk om lynchemobb! bare satt og venta på rette tidspunktet til å kaste enda mer eder og galle over Lehmann. det var vel ikke annet å vente.

 

de plutselige tilnærmingsvise geniforklaringene av Fabianski er desperate famlinger fra lala-land; totalt grunnløse. hva med å holde bena på bakken en liten stund folkens?

 

sånn: vær så god flå meg også :)

 

Endeleg eit vettugt innlegg!!

 

Eg har spurt før; kven er det som er på treningsfeltet kvar dag? Kven er det som er i Arsenal-garderoba kvar dag? Kven er det som sannsynlegvis tenker på Arsenal 24 timar i døgnet?

 

Svaret på alle desse spørsmåla er sjølvsagt Arsene Wenger.. Og kven har Arsene valgt som Arsenals` førstekeeper også denne sesongen? Jo, Jens.. Kvifor? Fordi Jens per dags dato er det beste alternativet..

 

Så er spørsmålet om Gunners kanskje burde handle ein ny førstekeeper.. Jo, mulig det, men kven i alle dagar skulle vi henta? Gode keeperar veks ikkje akkurat på tre..

Link to comment
Share on other sites

Ja Fabianski som har spilt 3 omganger i pre-season!! Han må jo bare være bedre enn Lehmann!!!!!!!!

 

Gode gud.... :blink:

 

 

dette er den største hekseprosessene jeg har sett blandt goonere! :huh:

 

var det ingen her som så hvordan Dunn fikk gå upresset, skyte en glatt og sleip ball mellom bena på en av våre forsvarere som dekker skuddet slik at vår kjære tyske hoggestabbe får røra mitt i fleisen?? slike "tabber" ville hvem som helst gjort. hadde "kløna" klart og bokse en tv-redning ville han vel ikke blitt hyllet av dette hylekoret. det er jo Lehmann tross alt...

 

snakk om lynchemobb! bare satt og venta på rette tidspunktet til å kaste enda mer eder og galle over Lehmann. det var vel ikke annet å vente.

 

de plutselige tilnærmingsvise geniforklaringene av Fabianski er desperate famlinger fra lala-land; totalt grunnløse. hva med å holde bena på bakken en liten stund folkens?

 

sånn: vær så god flå meg også :(

 

Endeleg eit vettugt innlegg!!

 

Eg har spurt før; kven er det som er på treningsfeltet kvar dag? Kven er det som er i Arsenal-garderoba kvar dag? Kven er det som sannsynlegvis tenker på Arsenal 24 timar i døgnet?

 

Svaret på alle desse spørsmåla er sjølvsagt Arsene Wenger.. Og kven har Arsene valgt som Arsenals` førstekeeper også denne sesongen? Jo, Jens.. Kvifor? Fordi Jens per dags dato er det beste alternativet..

 

Så er spørsmålet om Gunners kanskje burde handle ein ny førstekeeper.. Jo, mulig det, men kven i alle dagar skulle vi henta? Gode keeperar veks ikkje akkurat på tre..

 

 

Endelig sier jeg også noen som ikke flår Lehmann !!

Helt rett ! Gode keepere vekser ikke på treer !

Link to comment
Share on other sites

var det ingen her som så hvordan Dunn fikk gå upresset, skyte en glatt og sleip ball mellom bena på en av våre forsvarere som dekker skuddet slik at vår kjære tyske hoggestabbe får røra mitt i fleisen?? slike "tabber" ville hvem som helst gjort.

 

Patetisk forsøk på å unnskylde Jens for tabben han har gjort. Jens skal redde det skuddet der 1000 av 1000 ganger uansett om han var skejrmet og det var glatt. Slike tabber ville IKKE hvem som helst ha gjort.

Link to comment
Share on other sites

var det ingen her som så hvordan Dunn fikk gå upresset, skyte en glatt og sleip ball mellom bena på en av våre forsvarere som dekker skuddet slik at vår kjære tyske hoggestabbe får røra mitt i fleisen?? slike "tabber" ville hvem som helst gjort.

 

Patetisk forsøk på å unnskylde Jens for tabben han har gjort. Jens skal redde det skuddet der 1000 av 1000 ganger uansett om han var skejrmet og det var glatt. Slike tabber ville IKKE hvem som helst ha gjort.

 

Helt enig Anabole. Dette var en ny skikkelig blemme av Jens. Jeg har vært for Jens så langt ,men

etter 2 så store tabber på 2 kamper er tvilen definitivt der.

Mulig Jens har godt av en stund på benken?

Link to comment
Share on other sites

Om det er demoraliserende eller ikke å være reservekeeper i Arsenal er vel reservekeeperens problem.

 

Men jeg er enig i at tvilen på Jens sniker seg inn. Hadde Jens vært våken, hadde han tatt ballen. Kanskje mannen har vært på toppen? Jeg tror uansett det kunne vært ok å la mannen få litt hvile. Om det skjer i neste kamp eller f.eks. i returoppgjøret i mesterligaen, det blir det samme. Men Almunia må få litt kamptrening. Det kan være lurt om Jens skulle forlenge sin downperiode.

 

Polakken må selvsagt vente. Han har ingenting han skulle ha sagt på det nåværende tidspunkt. Bak Almunia i køen!

Link to comment
Share on other sites

Fabianski er uaktuell per dags dato. Almunia er andremålvakt, og sit difor på benken. Valalternativa er difor slik ståda er no Lehmann eller Almunia. Normalt sett ville eg sagt at Lehmann er ein betre keeper enn Almunia, og det trur eg også han er ferdighet for ferdighet enno. Når det er sagt kan sjølvsagt ikkje tabber som dette forsvarast i all evighet.

 

Eg trur likevel på at Lehmann får en advarsel og ein sjanse til. Ei tabbe i samme størrelseorden i dei næraste kampane og han får seg nok ei pause... Eg tykkjer det er greit.

Link to comment
Share on other sites

dette er den største hekseprosessene jeg har sett blandt goonere! :-|

 

var det ingen her som så hvordan Dunn fikk gå upresset, skyte en glatt og sleip ball mellom bena på en av våre forsvarere som dekker skuddet slik at vår kjære tyske hoggestabbe får røra mitt i fleisen?? slike "tabber" ville hvem som helst gjort. hadde "kløna" klart og bokse en tv-redning ville han vel ikke blitt hyllet av dette hylekoret. det er jo Lehmann tross alt...

 

snakk om lynchemobb! bare satt og venta på rette tidspunktet til å kaste enda mer eder og galle over Lehmann. det var vel ikke annet å vente.

 

de plutselige tilnærmingsvise geniforklaringene av Fabianski er desperate famlinger fra lala-land; totalt grunnløse. hva med å holde bena på bakken en liten stund folkens?

 

sånn: vær så god flå meg også :lol:

 

 

Ok så det er egentlig forsvaret/midtbanen sin skyld at Lehmann tabba seg ut? Fordi de lot han gå "upressa" og han fikk fyrt av ett skudd. Hvor ofte skytes det ikke da fra 20-25 m iløpet av en kamp?? Man kan ikke alltid være helt oppi og dette skuddet skulle Lehmann tatt lett. Skuddet gikk ikke mellom bena på en forsvarer, men på den riktige sida av Kolo som gikk ut og støta på skuddet og gjorde slik at skuddet enten ble blokka eller gikk midt på mål. Det nytter bare ikke å skylde på andre enn Lehmann her du.. Såpeglatt ball?? Ok alle sammen da vet vi det : Hver gang det regner er det helt normalt at keepere slepper inn mål ala Dunn sitt idag, for ballen er jo såpeglatt!!

 

Du omtaler det som en "tabbe" ???? Hva er egentlig tabbe for deg? Jo tabben var vell at ikke midtbanen fotfølte Dunn og gjorde sånn at Dunn kunne fyre av skuddet som gikk "midt i fleisen" på stakkarslige Jens.

 

Her var det mye rart du....

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Wenger sier at Lehmann gjorde en tabbe men var veldig lei seg etter kampen..Så alt er i orden nå :-| Almunia har vært i klubben en stund nå og har ventet lenge på å få sjansen, hvis ikke dette er tiden så kan det bli enda lengre å vente for spanjolen.

Link to comment
Share on other sites

dette er den største hekseprosessene jeg har sett blandt goonere! :-|

 

var det ingen her som så hvordan Dunn fikk gå upresset, skyte en glatt og sleip ball mellom bena på en av våre forsvarere som dekker skuddet slik at vår kjære tyske hoggestabbe får røra mitt i fleisen?? slike "tabber" ville hvem som helst gjort. hadde "kløna" klart og bokse en tv-redning ville han vel ikke blitt hyllet av dette hylekoret. det er jo Lehmann tross alt...

 

snakk om lynchemobb! bare satt og venta på rette tidspunktet til å kaste enda mer eder og galle over Lehmann. det var vel ikke annet å vente.

 

de plutselige tilnærmingsvise geniforklaringene av Fabianski er desperate famlinger fra lala-land; totalt grunnløse. hva med å holde bena på bakken en liten stund folkens?

 

sånn: vær så god flå meg også :lol:

 

 

Ok så det er egentlig forsvaret/midtbanen sin skyld at Lehmann tabba seg ut? Fordi de lot han gå "upressa" og han fikk fyrt av ett skudd. Hvor ofte skytes det ikke da fra 20-25 m iløpet av en kamp?? Man kan ikke alltid være helt oppi og dette skuddet skulle Lehmann tatt lett. Skuddet gikk ikke mellom bena på en forsvarer, men på den riktige sida av Kolo som gikk ut og støta på skuddet og gjorde slik at skuddet enten ble blokka eller gikk midt på mål. Det nytter bare ikke å skylde på andre enn Lehmann her du.. Såpeglatt ball?? Ok alle sammen da vet vi det : Hver gang det regner er det helt normalt at keepere slepper inn mål ala Dunn sitt idag, for ballen er jo såpeglatt!!

 

Du omtaler det som en "tabbe" ???? Hva er egentlig tabbe for deg? Jo tabben var vell at ikke midtbanen fotfølte Dunn og gjorde sånn at Dunn kunne fyre av skuddet som gikk "midt i fleisen" på stakkarslige Jens.

 

Her var det mye rart du....

selvfølgelig er det "mye rart" hvis man allerede har bestemt seg for å slakte alt Lehmann gjør og bare leter etter første og beste anledning til å skrike "tabbe". den forståelsen av "rarhet" for du stri med selv.

 

jeg skal modere meg på en ting: etter å ha sett nærmere på situasjonen ser jeg at ballen gikk ikke går mellom bena på Kolo.

 

det som derimot skjer er at Kolo dekker skuddutgangen helt til det blir avfyrt av Dunn. da trekker han seg av en eller annen grunn. og poenget mitt står på stedet hvil. Lehmann ser ikke skuddet før det er for sent. selvsagt kunne han tatt det, men det er ikke alltid at gode keepere tar slike skudd de heller. det Kolo gjør er faktisk i mine øyne mindre "tilgivelig" enn det Lehmann ikke rekker å gjøre. jeg roper ikke på Kolos hode av den grunn. skjekk forøvrig hvor feilplassert Sende er i forhold til Blackburn-spilleren som gir Dunn støttepasningen. dette bryr ingen i hylekoret seg om.

 

når jeg påpeker at ballen er glatt er ikke det ment som hovedgrunnen til at Lehmann ikke får gjort noen med ballen. det er bare en av mange faktorer.

 

jeg beklager hvis språkbruken min er bombastisk, men det er mer pågrunn av denne grenseløse oppgittheten jeg fikk etter å ha lest innlegg på innlegg med totalslakting av av Lehmann fra en blodtørstig lynchemobb her inne. jeg er bombesikker på at denne slaktingen hadde ikke kommet hvis denne "tabben" hadde stått uavhengig av blunderen mot Fulham.

 

jeg tillater meg å sette gåsetegn ved tabbe fordi jeg skyldfordelingen ikke bare ligger på Lehmanns skuldre og at det er enn vanskeligere situasjon for Lehmann enn skokken av blodtørstige ignoramuser her inn er villig til å innrømme.

Link to comment
Share on other sites

Sist gang Lehmann hadde en slik periode med tabbe på tabbe, og feil på feil - så ble han satt på benken - ble der i en 5-6 kamper, og kom tilbake better than ever.

 

Tror dwet burde gjøres nå.. Hvis han får stå en til, og gjør 1 tabbe til.. gudene vet hva som skjer da. Men er feil at noen skal ha klippekort. 1 tabbe, OK - 2 tabber, ikke OK.

Link to comment
Share on other sites

Lehmann er på ingen måte ferdig i Arsenal, selv ikke etter to tabber. Naturligvis er Almunia nærmere plass i startoppstillinga nå enn han var før sesongen, men jeg tror bestemt at Lehmann fortsatt er et bedre valg. At vi trenger en ny førstekeeper er hevet over enhver tvil, men Almunia eller Fabianski er ikke (i mine øyne) kvalifisert for det enda.

 

Dessuten, Lehmann har gjort to store tabber nå, utover det har han stått meget solid. Alt i alt tror jeg vi har fått bedre betalt over tre kamper med Lehmann enn vi ville fått med en av de andre keeperne våre.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...