Jump to content

Keeperplassen


The Gunner

Hvem ønsker du som førstekeeper?  

77 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Nå synes jeg Almunia sto fantastisk i pre-season, med flere fantastiske redninger. Så jeg tror ikke Lehmann er alt for trygg i sin plass. Alle kan gjøre feil, får bare håpe det ikke skjer så ofte, for det har jeg ikke nerver til!

Link to comment
Share on other sites

Videoene av Jens er akkurat det jeg liker med Lehmann. Hans sære

måter å vise ting på. En annen stor keeper Peter Schmeichel var også

en slik keeper alle motstanderne hatet mens United fansen elsket han.

Å si at Jens er en dritt...er å gå langt over streken....og ikke en supporter verdig..

Jeg liker gale Jens og i øyeblikket er det ingen som truer han som vår nr. 1...og jeg har sett Alumunia mange ganger..

Link to comment
Share on other sites

jensemann begynner og bli gammel det må vi bare respektere. Han er mest sansynlig inne i sin site sesong får Arsenal .

 

Eg takker for alt han har gjort for oss , som srafferedningene mot man u og i semi'n i cl.

Men eg mener hans tid i Arsenal som første keeper er over.

Link to comment
Share on other sites

Nå synes jeg Almunia sto fantastisk i pre-season, med flere fantastiske redninger. Så jeg tror ikke Lehmann er alt for trygg i sin plass. Alle kan gjøre feil, får bare håpe det ikke skjer så ofte, for det har jeg ikke nerver til!

 

 

Pre-season er noe helt aent ! .. Ingen kan si at Almunia aldri har gjort tapper, for han får nesten ikke spille ! Viss vi hadde puttet inn Almunia en sessong for Arsenal så hadde nokk "alle" trekkt til bake hva de sa ! Du kan ikke si at en 2.keeper ikke gjør tapper, for hvor mye ser du en 2.keeper spille ? .. En 1.keeper spiller myye mer kampen enn en 2.keeper og det vil si at han også gjør mer tabber enn en 2.keeper uansett hvor mye bedre han er en 2.keeperen ! Sånn er det bare :P Er keeper selv så jeg vet det :) jeg er 1.keeper, men har ALDRI sett han som er 2.keeper på laget våres gjort en STOr tappe pga, han sitter som regel på benken !

Link to comment
Share on other sites

Var litt hardt tatt i å si at Lehmann er dritt. Men han har gjort mange blemmer og jeg skjønner ikke hvorfor ikke Almunia får sjansen. Fabianski er jo helt ny, men Almunia har jo bevist mange ganger at han er en solid keeper. Han virker mye kvikkere enn Lehmann.

Link to comment
Share on other sites

Jeg håper virkelig Almunia får sjansen snart, har likt det jeg har sett av ham i pre season.

Eller så hadde det vært gøy å se Fabianski i mål PL snart, håper en av disse ønskene/løsningene går i oppfyllelse snart! :) Men har ikke noe imot Lehmann, etter denne tabben. Bare ønsker noe nytt snart...

Link to comment
Share on other sites

alle gode keepere gjør en og annen tabbe i ny og ne. ikke noe og danne hylekor for,... foreløbig.

 

syns Lehmann heller fortjener mer skryt for jobben han har gjort i Gunners enn denne stadige hakkingen, som sikkert bare skyldes at han begynner å dra på årene.

Link to comment
Share on other sites

Almunia er ikkje god nok til å være førstekeeper over tid. Jens står, og Fabianski må vise seg verdig til plassen når Jens etter alt å dømme pensjonerer seg i slutten av mai månad. Almunia er ikkje eit alternativ som førstekeeper i mine auge, men sålenge han er villig til å sitje på benken har vi ein veldig bra andre keeper.

Link to comment
Share on other sites

lehmann er en fin fyr han.. liker når han drar igang de "artige" skuespillene og parodiene på utespillerene.. hehe men.. at han dytter folk helt uten grunn (her er det ikkje bare snakk om et lite puff, her snakker vi å dytte hardt), det blir bare for dumt. blir nesten flau over arsenal's vegne når vi har en slik usportslig spiller på laget.

Link to comment
Share on other sites

Lehman er per dagens dato den beste keeperen Arsenal har, derfor er han 1ste keepern til Arsenal. Er ikke noe mer komplisert enn det, alt utenomsportslige han gjør synes jeg er bare gøy sålenge han ikke slipper inn mål eller pådrar seg kort. Det kan bli litt for mye med han men slik er det bare. Ellers så ser jeg at han alltid vil det beste for Arsenal og gir alt for klubben, det ser man i de kranglene han har hatt med både Toure og Gallas og at han av og til blir litt het i toppen er bare menneskelig! Jensemann er og blir en følelsesmenneske som er så glad i Arsenal. Det er min mening ihvertfall.

Link to comment
Share on other sites

Keepertabber kommer alltid til å forekomme. Samme om det er Lehmann, Almunia eller Fabianski som står i mål.

 

Lehmann kommer til å være førstevalg i år, men hvis han f.eks blir skadet og Almunia eller Fabianski storspiller i hans fravær så kan jo ting endre seg. Lehmann er i hvertfall fortsatt første valg hos meg. Kan ikke bedømme spillere pga en tabbe i ny og ne. Hvilket signal ville Wenger sendt til sine spillere da?!

Link to comment
Share on other sites

Ja Fabianski som har spilt 3 omganger i pre-season!! Han må jo bare være bedre enn Lehmann!!!!!!!!

 

Gode gud.... :)

 

Nå er det vel en grunn til at han er hentet. Og han har bevist på andre lag at han er en solid keeper. Dessuten er Almunia også en god keeper, som spilte knallbra i preseason, og som har fått skryt fra mange hold.

 

Åpne øya og se litt mer en "o hellige lehmann", og se at vi har 2 andre keepere som lett hadde holdt god standard slik ting er idag. Og Lehmann har gjort mange fler tabber enn Almunia ( nå har Lehmann stått flere kamper også... men alikevel."

 

Lehmann er god, en av verdens beste - Men han gjør en god del blemmer. Det som skulle til sist gang han spilte ræva var å gi Almunia starte en rekke kamper på rad - gjør det nå også, så våkner Lehmann og blir en reddende engel for oss senere i sesongen.

Link to comment
Share on other sites

Ja Fabianski som har spilt 3 omganger i pre-season!! Han må jo bare være bedre enn Lehmann!!!!!!!!

 

Gode gud.... :)

 

eyh, din skade! Han spilte like mye som lehmann i pre-season.. Polske ligaen sluttet senere enn engelske.. Tror faktisk Fabianski er i MYE bedre form enn Lehman;)

 

Han er faktisk Mye bedre enn Lehman;)

 

Tenk før du snakker, god gutten:)

Link to comment
Share on other sites

Ja Fabianski som har spilt 3 omganger i pre-season!! Han må jo bare være bedre enn Lehmann!!!!!!!!

 

Gode gud.... :)

 

Nå er det vel en grunn til at han er hentet. Og han har bevist på andre lag at han er en solid keeper. Dessuten er Almunia også en god keeper, som spilte knallbra i preseason, og som har fått skryt fra mange hold.

 

Åpne øya og se litt mer en "o hellige lehmann", og se at vi har 2 andre keepere som lett hadde holdt god standard slik ting er idag. Og Lehmann har gjort mange fler tabber enn Almunia ( nå har Lehmann stått flere kamper også... men alikevel."

 

Lehmann er god, en av verdens beste - Men han gjør en god del blemmer. Det som skulle til sist gang han spilte ræva var å gi Almunia starte en rekke kamper på rad - gjør det nå også, så våkner Lehmann og blir en reddende engel for oss senere i sesongen.

er stort sett enig i det du sier men oppfatningen av at det finnes en "o' hellige Lehmann" er fremmed for meg. som nevnt i mitt forrige innlegg er vel heller problemet at alt for mange har lagt seg til et slags hatforhold til han og stadig skal hakke på han, noe jeg bestemt mener er tøvete, nettopp fordi, som du sier; "Lehmann er god, en av verdens beste".

 

engasjementet eller temperamentet hans som kritiseres av andre her er noe Arsenal trenger, spesielt med tanke på erfaringen hans. det er på kanten av og til (det var vel noen av oss som hadde lyst å dra til Drogba forrige sesong også, men det er ikke spesielt lurt eller profesjonelt) og kan vekke flause hos oss fans, men det er ikke noe som er et problem 90 minutter hver kamp. og henge seg opp i det mener jeg er å overreagere. det har i hvertfall ikke noe å gjøre med at han bommer på en ball (som i Fulham-kampen søndag)

 

det er selvfølgelig ikke noe automatikk i at han skal spille dersom han mister fokusen, så har vi Almunia som en god back-up og forhåpentligvis Fabianski på sikt (å begynne og rope på Fabianski nå tror ingen her har forutsetninger for å gjøre enda). dette fungerte glimrende i forrige sesong da Almunia kom inn og satte han ut av laget. dette er altså uproblematisk.

 

det er ikke mange kamper vi har tapt på grunn av Lehmann, heller tvert i mot.

Link to comment
Share on other sites

Lehmann har blitt satt ut tidligere og blir det igjen hvis han skeier helt ut. Tror heller ikke det skal så mange dårlige prestasjoner til før det kan skje. Wenger var nok pissed så det holder på søndag. For alt hva vi vet kan det hende det blir kjøpt ennå en keeper før deadline.

 

Når det gjelder dårligste førstekeeper B&B, er det min ydmyke påstand at det var David Seaman de siste par sesongene han stod. Jens Lehmann er en bedre keeper i dag enn den "bevegelseshemmede" keeperen han var blitt på det tidspunkt (til tross for en smått Banks-lignende redning mot Sheff.U. i cupen). Desverre tror jeg det er sant.

 

....men at Almunia er bedre enn Lehmann. Nei!

Link to comment
Share on other sites

Ja Fabianski som har spilt 3 omganger i pre-season!! Han må jo bare være bedre enn Lehmann!!!!!!!!

 

Gode gud.... :D

 

eyh, din skade! Han spilte like mye som lehmann i pre-season.. Polske ligaen sluttet senere enn engelske.. Tror faktisk Fabianski er i MYE bedre form enn Lehman;)

 

Han er faktisk Mye bedre enn Lehman;)

 

Tenk før du snakker, god gutten:)

Min skade....

 

CHECK YOUR FACTS!!!

Fabianski i pre-season, 3 omganger (Barnet, Genclerbirligi, Red Bull). Startet 0 kamper.

Lehmann i preseason, 5 omganger, startet 3 kamper. (Red Bull, Inter, Ajax)

 

Mye bedre enn Lehmann? Hva har Fabianski bevist på øverste nivå? Hva gjør deg så sikker? At han var grei i 3 kamper mot relativt dårlig motstand beviser ytterst lite.

 

Fabianski er nok hentet inn for neste sesong. Da Lehmann legger opp og det blir kniving med Almunia om førstekeeperplassen.

 

Lehmann ble kåret til den beste keeperen sesongen 05/06. Jeg synes ikke han har mistet noe nevneverdig etter det.

Link to comment
Share on other sites

Når det gjeld John Lukic, Mee and Bertie, så meinar eg å huske at han presterte å bokse ballen i eige mål i ein kamp for Leeds i 1992.. Poenget er at også dei beste gjer feil.. Ikkje eingong Oliver Kahn, då han var rekna som verdas beste, var feilfri.. Jens Lehmann er i skrivande stund Arsenal sin førstekeeper, med rette! Det veit Arsene, og det bør vi også vite..

 

Men at han nok er på hell, det er det ikkje tvil.. Neste sesong, kjem anten Fabianski eller Almunia til å kjempe om plassen. Eller Wenger vel å kjøpe inn ein ny keeper..

Link to comment
Share on other sites

Ja Fabianski som har spilt 3 omganger i pre-season!! Han må jo bare være bedre enn Lehmann!!!!!!!!

 

Gode gud.... :D

 

eyh, din skade! Han spilte like mye som lehmann i pre-season.. Polske ligaen sluttet senere enn engelske.. Tror faktisk Fabianski er i MYE bedre form enn Lehman;)

 

Han er faktisk Mye bedre enn Lehman;)

 

Tenk før du snakker, god gutten:)

Min skade....

 

CHECK YOUR FACTS!!!

Fabianski i pre-season, 3 omganger (Barnet, Genclerbirligi, Red Bull). Startet 0 kamper.

Lehmann i preseason, 5 omganger, startet 3 kamper. (Red Bull, Inter, Ajax)

 

Mye bedre enn Lehmann? Hva har Fabianski bevist på øverste nivå? Hva gjør deg så sikker? At han var grei i 3 kamper mot relativt dårlig motstand beviser ytterst lite.

 

Fabianski er nok hentet inn for neste sesong. Da Lehmann legger opp og det blir kniving med Almunia om førstekeeperplassen.

 

Lehmann ble kåret til den beste keeperen sesongen 05/06. Jeg synes ikke han har mistet noe nevneverdig etter det.

 

ehm jeg vet ikke hva han har bevist jeg??

Hmm, kanskje største årsaken til at Legia warszawa hadde stor suksess i 06/07??

Ingen tabber faktisk, bare en for Polske landslaget..

Lehman som driter seg ut i de fleste viktige kamper.. som f.eks Cl Finalen:) Takk for den;)

 

jeg sier ikke at lehman er dårlig, MEN Fabianski er bedre:)

Link to comment
Share on other sites

Almunia har vist flere ganger at han er en god keeper.. men jeg klarer aldri å tilgi han for den innsatsen hans i CL finalen. det glemmer jeg aldri!!

Jeg kan ikke skjønne at noen kan klandre Almunia for det som skjedde i Paris. Skal noen klandres for det som skjedde i Paris er det Terje Hauge. Slettes ikke Almunia.

 

Angående keeperdebatten så bør Lehmann fortsette som førstekeeper. Selvfølgelig. En tabbe og så ut? Tåpelig. Lehmann sto godt bortsett fra tabben. Som noen har nevnt er Toures feil så nære å gå inn. Ville Toure blitt satt ut av laget på grunn av den tabben? Neppe.

Link to comment
Share on other sites

At Lehmann står som 1 keeper idag er enkelt og greit at han er den beste keeperen i Arsenal. Jeg har full tiltro til at apparatet i Arsenal og Wenger plukker den beste keeperen til enhver kamp.

Hadde Lehmann vært så dårlig som enkelte hevder hadde han aldri stått i mål for oss.

Fabianski er pr. idag IKKE bedre enn Lehmann...da hadde han stått i mål pr. idag...så enkelt er det...på sikt har Wenger uttalt at dette er en keeper i verdensklasse...i fremtiden...ja.

Og er nokså enig med Sir John. Den svakeste førstekeeperen vi har hatt var Seaman de siste 2 sesongene.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...