Jump to content

Bakari Sagna


mmaelan

Recommended Posts

  • Replies 513
  • Created
  • Last Reply
  • 2 months later...

Vårt mest stabile spiller i 2010/11? Har utvilsomt holdt et meget imponerende nivå gjennom hele sesongen. Om ikke verdens beste, så i alle fall ligaens beste back. Ufattelig viktig med spillere som Sagna, som konsekvent leverer solide prestasjoner.

Link to comment
Share on other sites

Vårt mest stabile spiller i 2010/11? Har utvilsomt holdt et meget imponerende nivå gjennom hele sesongen. Om ikke verdens beste, så i alle fall ligaens beste back. Ufattelig viktig med spillere som Sagna, som konsekvent leverer solide prestasjoner.

 

 

Etter min mening vår overlegent mest stabile i år. Satt med Sagna-drakten min og så kampen i dag og tenkte nok en gang en bunnsolid kamp av franskmannen.

Kan godt hende det finnes bedre høyrebacker i verden, men han er etter min mening Premier League's desidert beste back.

Link to comment
Share on other sites

Hvilke høyrebacker er bedre enn Bac etter deres mening? Maicon har vært rundingsbøye on more than one occasion i år, Alves er en dirty juksemaker som egentlig ikke er så god defensivt. Syns Bac er verdens beste i sin posisjon jeg!

Link to comment
Share on other sites

Hvilke høyrebacker er bedre enn Bac etter deres mening? Maicon har vært rundingsbøye on more than one occasion i år, Alves er en dirty juksemaker som egentlig ikke er så god defensivt. Syns Bac er verdens beste i sin posisjon jeg!

 

 

Jeg sa det kan godt hende det finnes bedre backer, men skal jeg være helt ærlig kan jeg ikke navngi noen. Det er lenge siden jeg har sett noen backer prestere på et så jevnt høyt nivå som Sagna. Per dags dato vil jeg si han er verdens beste, men om noen som har bedre oversikt over andre ligaer har noen eksempler mottar jeg de gjerne. Og da teller ikke enkeltkamper, men stabilt solide prestasjoner hele denne sesongen....

Link to comment
Share on other sites

Sagna er trolig en av verdens mest undervurderte backer. Greit nok at han ofte kan gjøre litt mer av seg offensivt (mtp. innlegg og mål), men fortsatt er han langt langt bedre enn de aller fleste. Faktisk er det ingen høyrebacker jeg ser på som er like komplette som Sagna. Maicon under Mourinho var meget god, men nå er han som Bergkamp sier en rundingsbøye.

Link to comment
Share on other sites

Sergio Ramos.

Ramos er absolutt ikke så god defensivt han heller. Han bare syter og er en stygg spiller. Han var heldig som ikke fikk sitt andre gule mot Barca. En av de verste på Real Madrid. Ramos var veldig god offensivt før, men dette har dabbet av de siste årene.

 

Etter min mening er Sagna bedre og mer stabil.

Link to comment
Share on other sites

Clichy gjør mye rart ja, hadde ikke hatt noe imot å ha dobbel Sagna, Lahm er den nærmeste jeg kommer på som er i nærheten av Sagna forresten, og det er kun når han spiller for Tyskland, syns han gjør mye rart i Bayern. Ramos er som nevnt over en overvurdert spiller som spiller stygt og unfair

Link to comment
Share on other sites

Clichy gjør mye rart ja, hadde ikke hatt noe imot å ha dobbel Sagna, Lahm er den nærmeste jeg kommer på som er i nærheten av Sagna forresten, og det er kun når han spiller for Tyskland, syns han gjør mye rart i Bayern. Ramos er som nevnt over en overvurdert spiller som spiller stygt og unfair

 

Presis!

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Ser at Wilshere også har begynt å løpe. Det skal bli godt å få tilbake begge disse kara. Noen som aner noe om hva som har skjedd med Diaby etter den angivelige "bittelille" strekkskaden han fikk de ti min han spilte sist?

 

Abou Diaby (Hamstring)

Last Updated: 11 December

Abou missed the Everton game. Speaking ahead of the match on November 28, Arsene Wenger said: "It is a slight muscular problem, he'll be out for around 10 days."

 

Etter dette har vi ikke hørt noe. Egentlig burde han vært tilbake rundt den 6-8 desember, men kjeksen Diaby finner alltid en måte å unngå en kamp på.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...