Jump to content

Bakari Sagna


mmaelan

Recommended Posts

  • Replies 513
  • Created
  • Last Reply

En positiv ting er hvertfall at Sagna er tilbake, men uansett hvor god denne mannen er så kan han lite gjøre når flesteparten av lagkameratene sine ikke er i nærheten av hans nivå. Selv etter et langt skadeavbrekk og særdeles lite spilletid og matchfitness.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

LeGrove med eksklusivt intervju med vår mann Sagna:

 

http://le-grove.co.uk/2012/04/30/exclusive-seriously-exclusive-candid-bacary-sagna-interview/

 

Ikke så veldig mye interessant der, annet enn veldedighetsorganisasjonen han jobber med og at han var redd for å få kjeft fra faren av etter Wigankampen. Noen nye hype-poeng til Afobe også, her blir han sammenlignet med Drogba.

Link to comment
Share on other sites

Forundrer meg ikke nei.. da trenger vi en ny høyreback i sommer også.

 

Edit: Wenger har bekreftet det og da har vi vel 5-6 bruddskader alene denne sesongen. Da trenger vi en ny høyreback også.. hvem skal det så være? Gregory van der Wiel er en spiller jeg har hatt lyst på lenge selv om han denne sesongen har vært svak.

Link to comment
Share on other sites

Forundrer meg ikke nei.. da trenger vi en ny høyreback i sommer også.

 

Edit: Wenger har bekreftet det og da har vi vel 5-6 bruddskader alene denne sesongen. Da trenger vi en ny høyreback også.. hvem skal det så være? Gregory van der Wiel er en spiller jeg har hatt lyst på lenge selv om han denne sesongen har vært svak.

 

Bare bekrefter jo hvor uheldig vi er med skader. Hva er oddsen for at en spiller får to benbrudd på èn sesong??

Helsvart dette..

Tipper Wenger har ingen planer om å kjøpe ny høyreback. Kommer til å bruke Coquelin eller Jenkinson. Om de er gode nok er en heeelt annen sak.

Link to comment
Share on other sites

 

Bare bekrefter jo hvor uheldig vi er med skader. Hva er oddsen for at en spiller får to benbrudd på èn sesong??

Helsvart dette..

Tipper Wenger har ingen planer om å kjøpe ny høyreback. Kommer til å bruke Coquelin eller Jenkinson. Om de er gode nok er en heeelt annen sak.

 

Coquelin er god nok for mesteparten av lagene han møter, men han er fortsatt ingen back så han er utilpass der. Har dog såpass gode ferdigheter at han er i stand til å fungere meget god allikevel til tross for at han spiller ute av posisjon.

 

Uansett så det rett og slett forferdelig med Sagna! En av våre absolutt beste spillere.. helvete heller!

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener uansett at Jenkinson må ta plassen til Sagna, slik at vi kan benytte Coquelin sentralt på midten mot WBA.

 

Samme her. Coquelin er muligens bedre enn Jenkinson på backen, men Coquelin sammen med Song på midten og Jenkison på høyreback er bedre enn Ramsey sammen med Song og Coquelin på backen.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Forstår svært lite av om det stemmer at han ikke har begynt nye kontraktsforhandlinger. Han er nå 29 år, en alder Wenger elsker å gi spillerne sine nye kontrakter, siden han nekter å forlenge med mer enn ett år når de passerer 30. En av våre mest stabile menn og Premier Leagues beste høyreback.

Link to comment
Share on other sites

Forstår svært lite av om det stemmer at han ikke har begynt nye kontraktsforhandlinger

 

 

Overrasker meg ikke i det hele tatt.. Flamini, Hleb, Nasri, RvP. Say no more

 

Synes det er veldig bra at Bac sier det han mener om sommerens hendelser (+tidligere sommere). Klart han blir frustrert og

jeg skjønner han faktisk veldig godt hvis det frister å prøve noe nytt når vi også denne sesongen kommer å ende

et godt stykke bak tetlagene (!). Jeg tror han kommer tilbake like god som før - han er 29 år - og han har lyst til å vinne noe (Må ikke sammenlignes med Rvp.

Den cunten skyldte klubben så mye mer enn hva Bac gjør)

Ikke rart hvis han vurderer mulighetene sine. Som Fabregas hadde, har han sikkert et brennende ønske om å vinne noe

med Arsenal, men kan vell ikke helt se de skje... La oss håpe årets sesong bringer frem optimismen. Men så var det dette

overgangsvinduet som kommer når det hele er ferdig da...... sukk

Link to comment
Share on other sites

 

 

Overrasker meg ikke i det hele tatt.. Flamini, Hleb, Nasri, RvP. Say no more

 

Synes det er veldig bra at Bac sier det han mener om sommerens hendelser (+tidligere sommere). Klart han blir frustrert og

jeg skjønner han faktisk veldig godt hvis det frister å prøve noe nytt når vi også denne sesongen kommer å ende

et godt stykke bak tetlagene (!). Jeg tror han kommer tilbake like god som før - han er 29 år - og han har lyst til å vinne noe (Må ikke sammenlignes med Rvp.

Den cunten skyldte klubben så mye mer enn hva Bac gjør)

Ikke rart hvis han vurderer mulighetene sine. Som Fabregas hadde, har han sikkert et brennende ønske om å vinne noe

med Arsenal, men kan vell ikke helt se de skje... La oss håpe årets sesong bringer frem optimismen. Men så var det dette

overgangsvinduet som kommer når det hele er ferdig da...... sukk

Selg alle som har egne meninger.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Overrasker meg ikke i det hele tatt.. Flamini, Hleb, Nasri, RvP. Say no more

 

Synes det er veldig bra at Bac sier det han mener om sommerens hendelser (+tidligere sommere). Klart han blir frustrert og

jeg skjønner han faktisk veldig godt hvis det frister å prøve noe nytt når vi også denne sesongen kommer å ende

et godt stykke bak tetlagene (!). Jeg tror han kommer tilbake like god som før - han er 29 år - og han har lyst til å vinne noe (Må ikke sammenlignes med Rvp.

Den cunten skyldte klubben så mye mer enn hva Bac gjør)

Ikke rart hvis han vurderer mulighetene sine. Som Fabregas hadde, har han sikkert et brennende ønske om å vinne noe

med Arsenal, men kan vell ikke helt se de skje... La oss håpe årets sesong bringer frem optimismen. Men så var det dette

overgangsvinduet som kommer når det hele er ferdig da...... sukk

Spiller liten rolle. Vi er mye sterkere i år enn i fjor. Bedre start og null innslupne. Ikke er jeg redd for dødballer lenger heller, for første år på lenge. Om Sagna skulle selges skjer det når han er 30 år og over sin topp. Og vi har ingen problemer med å erstatte, det vil denne sesongen vise.

Men vi får virkelig håpe han blir og skriver under kontrakt.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...