Jump to content

Bakari Sagna


mmaelan

Recommended Posts

  • Replies 513
  • Created
  • Last Reply

er vell helste bara latterligt at sagna ikke kommer på denne listen over sudden impact players.

 

http://www.dailymail.co.uk/pages/live/arti...ge_id=1779&ct=5

Jeg sendte faktisk inn en kommentar til den artikkelen, men den har ikke kommet opp under. Tåler de ikke litt saklig kritikk :)?

 

Heldigvis får Sagna noe av den crediten han fortjener ved å vinne Guardians "Newcomer of the Year":

 

http://www.guardian.co.uk/football/2008/ma...erleague.awards

 

Forøvrig, på tredjeplass på listen over "Worst decision of the season":

 

"3) Most of the ones taken by Spurs' defenders at set-pieces."

Det er bare å gratulere Sagna. Fullt fortjent! Santa Cruz på en velfortjent andreplass ikke langt bak!

 

Morsomt at vi fikk 2. og 3. plass under årets kamper! Liverpool - Arsenal var i mine øyne langt ifra den morsomste kampen vår, men det betyr uansett at vi er det mest underholdende laget for de nøytrale :(.

 

Flamini sitt mål mot Newcastle var nesten identisk med Larson sitt, bortsett fra at Larson sitt skudd sklei halveis av foten og det var i mine mer flaks enn dyktighet som førte til at det skuddet gikk inn. Hvorfor er ikke målene til Stilian Petrov eller Rochemback siste runde med? Det frisparkmålet til ROnaldo er oppskrytt. For all del, en meget pent mål, men året mål? Aldri. Juninho og Pirlo har drevet med slikt i lang tid!

 

Utrolig at Eboue som høyreving ikke kom på topp 3 under verste avgjørelser :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Sagna forlenger til 2014. Ekstremt flott! :)

 

http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_3647884,00.html

Ja, det er kanonbra! Vi er i ferd med å bygge et fantastisk lag, og da er det viktig å beholde viktige nøkkelspillere som Sagna, jeg gleder meg til å se han i årene fremover :)

 

 

http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...ct+with+Arsenal

 

JIPPI! Herlig!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Sagna coy on future

 

Dette må vel være feilsitert, eller at han snakker om fotballspillere generelt og ikke seg selv? Sagna har jo virket veldig lojal til nå.

 

Feilsitat eller ikke. Dette er ikke bra. Nå er det på tide at Wenger legger inn munnkurv for spillerne i klubben. Slike ting er skadelig for både klubb og spillere.

 

Hvis de nå skal bli intervjuet, må de være pliktige til å ha med seg båndopptakere, slik at media ikke kan gå ut med falsk informasjon. Da tenker jeg det hadde blitt slutt på all denne feilsiteringen, i frykt for alle søksmålene som ville kommet.

Link to comment
Share on other sites

Sagna coy on future

 

Dette må vel være feilsitert, eller at han snakker om fotballspillere generelt og ikke seg selv? Sagna har jo virket veldig lojal til nå.

 

Feilsitat eller ikke. Dette er ikke bra. Nå er det på tide at Wenger legger inn munnkurv for spillerne i klubben. Slike ting er skadelig for både klubb og spillere.

 

Hvis de nå skal bli intervjuet, må de være pliktige til å ha med seg båndopptakere, slik at media ikke kan gå ut med falsk informasjon. Da tenker jeg det hadde blitt slutt på all denne feilsiteringen, i frykt for alle søksmålene som ville kommet.

 

Her er jeg helt på linje med deg Kim. Dette er ikke i Arsenals ånd. Har vel aldri vært så mye presseomtale av Arsenalspillere som pressen bruker.

Liten tvil om at dette i lengden er skadelig for Arsenal som klubb.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 3 months later...
  • 2 months later...

Trofast kar :angry:

 

Sagna: I'm 100 per cent committed to Arsenal

 

In response to stories in the French press linking him with a move to Real Madrid, Arsenal defender Bacary Sagna gave Arsenal.com the following statement.

 

“I have seen the quotes attributed to me in the French media today and I just want to put the record straight. These comments are not accurate and I’m not aware of any speculation linking me to another club. I am 100 per cent committed to Arsenal.

 

"This is a great Club and I’m proud to wear the shirt. I’m looking forward to returning for pre-season training in July and preparing for the challenges that next season will bring. We have a great squad of players at the Club and I know that we can achieve something together at Arsenal, my focus is nowhere else.”

Link to comment
Share on other sites

Trofast kar ;)

 

Sagna: I'm 100 per cent committed to Arsenal

 

In response to stories in the French press linking him with a move to Real Madrid, Arsenal defender Bacary Sagna gave Arsenal.com the following statement.

 

“I have seen the quotes attributed to me in the French media today and I just want to put the record straight. These comments are not accurate and I’m not aware of any speculation linking me to another club. I am 100 per cent committed to Arsenal.

 

"This is a great Club and I’m proud to wear the shirt. I’m looking forward to returning for pre-season training in July and preparing for the challenges that next season will bring. We have a great squad of players at the Club and I know that we can achieve something together at Arsenal, my focus is nowhere else.”

 

Huff, du kom meg i forkjøpet mens jeg lette etter tråden :P

 

Kan vel legge til linken også :angry:

 

http://www.arsenal.com/news/news-archive/s...tted-to-arsenal

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...